Nové plakáty z Poster Store

SPOLUPRÁCE | Vánoce už jsou sice za námi, ale něčí narozeniny a svátky se budou slavit pořád. Takže se můžete inspirovat u mě a také někomu pořídit plakát, který se mu bude hodit do domácnosti. 

Já tentokrát na skandinávském eshopu posterstore.cz nevybírala jen pro sebe, ale i pro kamarádku a přítelkyni mého bratra. Nejdřív jsem si říkala, že já hezké plakáty mám (můžete si pamatovat z dřívějšího článku), ale pak, když jsem viděla ty nádherné zimní obrázky, neodolala jsem! 
Chtěla jsem něco, co může viset dlouho, ne nic typicky vánočního. Takže jsem zvolila můj oblíbený rakouský Hallstatt (jednou se tam konečně podívám), jelena a zimní chaloupky (takové mají třeba v Rakousku nebo Něměcku ♡). Strašně se mi to líbí. 

Pro kamarádku, která je milovnice koček, jsem vzala kočičku s motýlkem. Nevím, kolik má doma na obraz místa, tak jsem zvolila menší velikost. Snad se jí bude líbit.
Přítelkyně bráchy má také ráda kočky, a kávu. Takže i u ní byla volba jasná. K Vánocům dostala kávovar, který si dlouho chtěla koupit, tak teď se jí k němu plakát krásně hodí. 

Na eshopu nemají jen plakáty, ale také rámečky - různé velikosti i materiály. Já ale doma nějaké rámečky měla, tak jsem žádné neobjednávala.

Musím ale říct, že z určitého pohledu je pro mě výběr plakátů trochu stresující, protože já jsem strašně nerozhodný člověk. (Kdybych nebyla ve znamení raka, určitě jsem váha. :D) Prostě jak si mám snadno vybrat z takového velkého množství
  krásných plakátů ? Chtěla bych všechny! :D
Velkou výhodou ale je, že doručení objednávky je strašně rychlé, takže pokud spěcháte na nějaký dárek pro své blízké a nebo to chcete mít doma krásné co nejdříve, rozhodně nebudete čekat dlouho. ♥︎










Doufám, že dnešní příspěvek vám přinesl trochu inspirace. Pokud byste ale chtěli inspirace ještě více, chtěli poradit, jak plakáty kombinovat, na eshopu najdete spoustu fotek interiérů. Uvidíte, jaké plakáty se k sobě barevně hodí a můžete se tak snadněji rozhodnout, jaké by se vám líbily u vás doma. 

POZOR, POZOR !! Přestože plakáty i rámečky jsou už tak za dobrou cenu, mám tady pro vás ještě navíc slevu na objednávku - 45%! Stačí jen zadat slevový kód AMOUR45CZ. ♥︎ A to už se opravdu vyplatí!
Je to sleva na všechny plakáty (neplatí ale pro kategorii Kolekce umělců). Ale pospěšte si, kód je aktivní jen od 5.1. do 11.1. Napište, co jste si vybrali. ♡

ℳ.

Komentáře

  1. Sleduji, že máme obdobný vkus. Právě se dívám před sebe na "německou zasněženou vesnici" a Hallstatt. Každopádně já tam byla a moc doporučuji, je to nádherný městečko a není zase tak předražené - pokud tam nebudeš spát :) Na zub jsou tam fajn gulášovky, nebo rychlovky ve stánku za pár kaček. A atrakce cenově přiměřené celému Rakousku. :D Nebo alespoň horám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi motivy, co sis vybrala :) Sama si teď budu vybírat nové, tak jsem zvědavé, jaké to nakonec budou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne plagáty, asi by som si tam vybrala aj ja :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké motivy, taky bych si vybrala. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Podobają mi się te plakaty (zwłaszcza to miasteczko nad wodą) 🙂.

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala sis nádherné plakáty - toho jelena jsem tam také nemohla nechat! :D Poster store má dokonalé vzory. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký výběr obrázků 🤗. Ten s tím jelenem a Hallstattem je boží 😍.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný výběr :)! Také jsem strašně nerozhodný člověk, takže se ti vůbec nedivím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta kočička je roztomilá! Myslím, že plakáty jsou vždycky dobrý nápad na dárek, když víme, že daný obdarovaný má rámečky všude jak já. :D Až konečně budeme bydlet někde normálně, tak si taky hodlám plakáty pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný výběr! Obrazy jsou překrásné, zvlášť ty s kočičkama! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Míšo, koukám, že máme hodně podobný výběr, Jelínka jsem si též nemohla nechat ujít 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný výber motívov...nádherné fotografie...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡