Nalaďte se na podzim 🍂

Krásný den, přeji. Myslím, že tento článek vyjde snad na každém blogu. Je to takové "musthave".  🤎 💚

Léto už je definitivně za námi a my se začínáme balit do mikin, svetrů, bund a kabátů. Já osobně ale podzim miluju. Je pravda, že léto šíleně uteklo, ale i tak už jsem se asi od půlky na podzim moc těšila. Miluju to zbarvené listí, nevadí mi ani zamračená obloha. Co ale poradit těm, co podzim považují za depresivní období? Najděte si na podzimu to hezké a zbytečně si ho sami nezošklivujte. Jak se říká... není špatné počasí, jen špatně oblečený člověk. 🧥🧣



Tady jsou moje tipy na to, jak si podzim užít. Nebo minimálně tipy, které pomáhají mně.  

Takové to klišé... teplý čaj a kniha. Ale ono to má opravdu něco do sebe. Kdy jindy se zastavit a relaxovat, než v upršený den.. Na druhou stranu, pokud ke čtení nemáte vztah, nebaví vás to, nedělejte to. Existuje přeci tolik různých aktivit, které se dají dělat. Co zajít na horolezeckou stěnu, do sauny nebo i klidně na kafíčko do kavárny, ve které jste ještě nebyli. To by takový můj nápad, zajít každý měsíc na místo, které jsem ještě nenavštívila. Ať už je to restaurace nebo kavárna... poznávat nová místa mě děsně baví. Navíc, pokud nepůjdete sami, strávíte hezký čas se svými blízkými, kteří to určitě ocení. Nevím, jak vy, ale mně se často stává, že když se mám s někým potkat, rovnou přemýšlím nad tím, že se mi nechce, že bych byla radši doma v klidu, sama... Ale pak když jdu, tak jsem úplně nabitá a šťastná, že jsem šla. V tomto ohledu je asi potřeba trochu změnit přístup... Nebýt tak pohodlná. :D

Dalším tipem je... věnujte čas sami sobě (nebo svému partnerovi, mrk mrk (=jak říká moje ségra 😂)). A kde jinde začít, než u těla. Miluju ten pocit po koupeli, po oholení, po umytí vlasů, po pleťové masce.  A s tím holením souvisí jedna věc.. Docela mě trápí chloupky na obličeji, vlastně na skoro celém těle (😃). Už nějakou dobu používám depilační krém (voskové pásky nezvládám, jak se bojím, trhnu asi málo a pak se nic nevytrhne 😃). Ale to je takové na nic.. vydrží to půl dne. Tak jsem hledala něco efektivnějšího. No, objednala jsem si epilační strojek na obličej na holime.cz. Nebudu lhát, bála jsem se té bolesti šíleně... A trochu oprávněně. 😃 Pod nosem to bolí dost, brada a tváře už se dají snést, ale nic příjemného to není. No ale tak to bývá, pro krásu se musí něco vydržet. Každopádně, dokonale to chloupky nevytrhá.. furt mi tam něco zůstává… Co je ale super, tak ten druhý nástavec... Používám ho s čistícím gelem a příjemně mi masíruje obličej. Celá sada nebyla vůbec drahá, ale mají i jiné druhy, kdybyste chtěly zkusit. Já už dlouho pokukuju po nějakém světelném epilátoru, ale to už je jiná cenová kategorie. 😅



Po koupeli a oholení tu máme spodní prádlo. Já miluju hezké spodní prádlo, krajky a odvážnější kousky. A to ani nemusím mít partnera. Ikdyž, často když spodní prádlo kupuji, si říkám, že si ho budu šetřit pro mého budoucího chlapa. 😃 Ale vážně.. strašně ráda nosím hezké prádlo i přesto, že ho ten den třeba nikdo neuvidí. 🤣 Cítím se lépe, více sebevědoměji, více sexy, a podle mě to pak i člověk vyzařuje, jak se cítí. Takže, ať už jste sami (ženy i muži) nebo ne, udělejte si radost pěkným spodním prádlem. Pokud ale máte obavy, že na to nemáte dobrou postavu, tyhle myšlenky zavrhněte. Musím říct, že já jsem se dřív bála koupit si nějaké odvážné spodní prádlo, říkala jsem si, že na mě to bude vypadat hrozně. Ale víte co? Když vyberete správný kousek, bude vám určitě slušet. Já si objednala tento set (plus punčochy) z Astratex. Byla jsem trochu nervózní z velikosti, protože mají jen rozlišení S/M a L/XL (vzala jsem tu větší), ale nakonec to dobře dopadlo. Kalhotky jsou mi sice trochu menší, kvůli mým širokým bokům se trochu zarývají do kůže, ale ten podvazkový pás to trochu zakryje. Ale nebudu lhát, potřebovala bych ještě nějaké to kilo dát dolů. Naštěstí se zdá, že jsem na dobré cestě. 😅
Abych ale dala tip i holkám/ženám, kterým se aktuálně takové prádlo nehodí, protože čekají miminko nebo miminko už mají,  Astratex nabízí i kojící podprsenky. Ze zvědavosti jsem mrkla a nechápu, že i kojící podprsenky mohou být tak hezké. Normálně mají i krajkové. 😃 Že bych si předběžně nějakou objednala?! 😂




Kromě spodního prádla si můžete koupit i něco jiného hezkého na sebe. Nějaký svetřík, kabátek, boty,.. Ikdyž je to třeba otravná vrstva oblečení navíc, najděte si něco, co se vám bude líbit a v čem vám bude dobře. Když se ráno budete oblékat do práce, budete se na obléknutí toho kousku těšit a s chutí s ním vyrazíte ven ukázat ho ostatním. Joo, trochu přeháním (jak je mým zvykem 😃), ale víte, jak to myslím..
Také si můžete pořídit něco nového domů, ať už podzimní povlaky na polštáře, svíčku nebo teplé papuče. Cokoliv, co vám udělá radost. A o to přeci jde, radovat se každý den. Dělat, co nás baví...nosit, co se nám líbí...jíst, co nám chutná. 🤎 Užijte si krásný barevný podzim, vyražte do ulic nebo do přírody a buďte s tím, koho máte rádi a s kým je vám dobře. 💚

Komentáře

  1. Na podzimu se dá dělat tolik hezkých věcí a aktivit 🙂. Já mám ráda tu podzimní atmosféru 🍂 - barevné listí, pálení svíček, rozsvícená světýlka, podzimní výzdobu, dýně, pečení a takový ten klid 🙂🍂.

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluji podzim a užívám si ho, co to jde :-) Vybrala sis krásné kousky! Na Astratexu mají krásné spodní prádlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu mě pobavil začátek, na každém blogu zřejmě ne.. na mém teda určitě ne, protože já se zatím na podzim neladím tím, že u nás je stále 23 stupňů a sluníčko. :D Ale nebudu provokovat.
    Zajímá mě ten epilátor. Zkoušela si ho i na nohy a jiná místa? :D Pořád přemýšlím, jestli se nějaký pořídit, protože všude možně čtu, jak to stejně nefunguje, tak nevím, zdali se vyplatí investovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja milujem všetky ročné obdobia. Nemám svojho favorita, pretože na každom období je niečo krásne. To spodné prádlo vyzerá skvelo a pekne ti padne :)


    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké prádlo a kartáček na čištění pleti mě také zaujal. :) Já jsem si minule koupila nějakýza pár korun někde v ACTION, ale vůbec ho nepoužívám. Od Braunu bude 100 % lepší!

    OdpovědětVymazat
  6. Já na podzimu miluji ty barvy, příjemné ochlazení po horkém létě a procházky, když je babí léto :). Potom i nějaké kuchtění, výzdobu bytu , čtení, dkey a svíčky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké věcičky :-) Já podzim miluji a musím říct, že letos je to nejhezčí a nejlepší podzim, jaký jsem zažila ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné spodní prádlo. :) Jinak k podzimu nejčastěji vidím tu svíčku a čaj.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Podzim jsem začala mít ráda až tak 2-3 roky zpátky, prostě jsem k tomu musela dospět a pochopila jsem, že v něm je určitý kouzlo. :D Jo a jinak s tím spodním prádlem naprosto souhlasím! Je jedno, že ho ten den zrovna nikdo neuvidí, ale už jen to sebevědomí z tebe pak vyzařuje samo a cítíš se prostě fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teplý čaj a kniha je moja najobľúbenejšia jesenná aktivita, plus ešte k tomu samozrejme nejaká dobrá jesenná sviečka a hneď je skvelá atmosféra :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s tebou. Já dřív podzim moc ráda neměla, ale našla jsem si na něm něco hezkého, něco co se mi líbí a baví mě. Trošku to možná zmiňuji i v jednom svém nedávnem článku. Ráda čtu a na podzim si na to ráda najdu čas. Procházky a kochani se barevným listím, kavárny nebo káva doma. Ten kdo vyloženě nerad čte, může se zachumlat do deky a koukat na Netflix. Koupel si s podzimem a chladným obdobím spojuju také, nějaký self-care, ale spodní prádlo by mě ani nenapadlo. Na podzim doma i ven bych si vzala nějaký dlouhý svetřík, takže by spodní prádlo nebylo ani vidět. Kolikrát pod tím svetříkem nemusí být žádné spodní prádlo 😂 Takže spodní prádlo do téma podzim mi vůbec nesedí.

    OdpovědětVymazat
  12. To spodní prádlo vypadá nádherně, moc se mi líbí tyhle ozdobné a krajkované kousky. :) Já už se teď po Vánocích začínám těšit na jaro. :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeseň úplne zbožňujem :) máš krásny blog, teším sa na ďalšie články :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡