Dermokosmetika Bioderma - BENU.CZ

Přeji hezký páteční den. ♥  
SPOLUPRÁCE | Za tohle jsem strašně ráda! Jak často vidíte v mých článcích nebo videích, mám problémy s akné, ale používám většinou jen kosmetiku z drogerie. Popravdě, vždycky jsem se bála investovat do něčeho dražšího, což produkty z lékárny docela jsou. Ale díky této spolupráci jsem měla možnost si na BENU vybrat nějaké produkty na vyzkoušení. A jelikož jsem na Dermokosmetiku Bioderma slyšela samou chválu, což jsem i říkala v tomto videu, byla to jasná volba. Samozřejmě, abych mohla dát nějakou recenzi, chtěla jsem nejdřív produkty chvíli používat. No a jak to tedy vypadá?



Co jsem určitě musela mít, je tento gel. Nevím, jestli to dělám správně, ale normálně si tímto gelem myju obličej s tím, že s ním zároveň odličuji make-up. Vynechám tedy oči a ty pak odlíčím jiným odličovačem. Snažím se teď používat co nejméně produktů na obličej a nejlépe od jedné značky. Myslím totiž, že všeho moc také může škodit. Dřív ženy taky přeci nepoužívaly všechny možný micelární vody, odličovací vody, tonika, oleje, atd.. A jaký je obličej po umytí? Takový krásně hebký!

 


Stejně tak jsem spokojená i s tímto krémem Bioderma Sébium. Také vhodný na akné (akorát já mám tedy spíš silnější projevy akné). A musím říct, že i po nanesení tohoto krému, mám obličej takový matný. A to mi strašně vyhovuje, že není mastný. 




Z čeho jsem ale trochu zklamaná, je tento BB cream Bioderma Sensibio. Jako složením asi nebude krém šaptný, ale přestože je tento odstín Light, i tak je to na mě dost tmavé. A to nejsem úplně světlý typ. Takže spíše doporučuji opálenější pleti. Já si s jeho užívám tedy ještě počkám, než trochu chytím barvu ze sluníčka. Když ta solárka máme zavřená. :(



Závěr: Mycí gel a krém si určitě koupím znovu! Akné mi sice moc nemizí, ale to už nebude problém této kosmetiky, ale spíš bude chyba jinde... 
A co se týče samotné BENU lékárny, doručení zásilky bylo bleskové. Takže pokud byste si místo osobního vyzvednutí raději nechali balíček zaslat domů, určitě neuděláte chybu. Zásilku máte doma rychleji, než vám vypere pračka. :D :D Trochu nadsázka samozřejmě, ale opravdu doručení je rychlé. :)

A co vy? Máte zkušenosti s Biodermou??

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. To je docela vtipné, také mám spolupráci s BENU lékárnou :) Zrovna jsem dopsala článek. Já problémy s akné nemám, takže moje vybrané produkty byly zcela jiné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už si nepamatuju, co jsem všechno zkoušela od biodermy, ale od ježíška jsem dostala micelární vodu a je super :) Jinak taky mám problémy s akné, hlavně mi zůstávají jizvičky a já už nevím, jak se jich zbavit :( Chodím i ke kožní lékařce, na její radu používám sírové mýdlo, pak mám takový nějaký antibiotický líh a z léků jsem měla krém differine a teď gel acnatac. Prý musím být trpělivá a že to časem určitě zabere, ale bojím se, že se toho nezbavím, už to trvá dlouho :-/ Ale podle fotek mi nepřijde, že bys měla nějaké problémy s akné, asi se umíš hezky nalíčit :))

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderma je hodně dobrá kosmetika, ale samozřejmě sedne jak komu. Ale mám spíše na ní dobré recenze. Jsem ráda, že i tobě částečně vyhovuje a třeba časem i akné mizet bude. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Bioderma je za mě jedna z těch značek na kterou celá naše ženská část rodiny nedáme dopustit. Máme atopický ekzém všichni akorát každá jinačí. Mě osobně pomohl zbavit se alespoň častečně věcí a hlavně pupínků na těle. Roky už používáme sprchový gel. Mám stejnou zkušenost s gelem od nich, že mi neskutečně moc sedl. Stejně tak mám stejný názor, že čím méně produktů na obličej tím lepší. Já jakmile jsem začala na obličej dávat ráno i večer méně produktů tím se moje pleť výrazně zlepšila.

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem psala článek o Biodermě. Jejich produkty si nemůžu vynachválit a všem je doporučuji dál. :)<3

    OdpovědětVymazat
  7. Od Biodermy jsem zatím ještě nic nevyzkoušela, takže nemůžu říct jak by mi sedla 🙂, každopáďně nad tím gelem jsem taky uvažovala 🙂.

    OdpovědětVymazat
  8. Biodermu chci zkusit už delší dobu a problémy s akné mám bohužel i ve svých 22 letech. Asi se konečně odhodlám vyzkoušet, díky!💗

    OdpovědětVymazat
  9. S Biodermou zkušenosti nemám :) Ale rády bych do budoucna vyzkoušela.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Bioderma je podle mě super, ačkoliv jsem nezkoušela nic jiného než jejich slavnou micelárku, nedám na ni dopustit, je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  11. Na Biodermu jsem zatím slyšela jen chválu a ráda bych tuto značku vyzkoušela. Ten gel na mastnou pleť je přímo pro mě dělaný. :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Míšo, také jsem měla tu možnost vyzkoušet Bioderma a jsem za to tak ráda! Protože teď už vím, že jinou kosmetiku nechci, jak jsem si ji oblíbila. Používam ten růžový gel na čištění pleti a je úžasný, jak je obličej po tom hladký 😍 pak se ještě mazu krémem a mám nejhezčí obličej za celou dobu 😊 věřím, že jsi spokojená! 💖

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡