Udělejte si to doma hezčí - Poster Store

SPOLUPRÁCE | Krásný den. ♥ Dnes vám díky skandinávskému e-shopu Poster Store mohu ukázat zase kousek sebe. Když se kouknete na následující fotky, co vás napadne, že mě vystihuje?

Myslím, že všem je to jasné, ale pro jistotu.... růžová barva, květiny, láska, kosmetika, móda a víno!

Když jsem hledala plakáty, které by se mi do bytu hodily, koukala jsem hlavně po růžové barvě, protože to je prostě moje barva. Aby jí už ale nebylo moc, doplnila jsem to černobílými plakáty. Musím ale říct, že výběr byl strašně těžký, na stránkách mají spoustu krásných plakátů. Navíc tam najdete i inspiraci, jak plakáty kombinovat, jaké se k sobě hodí.. Já si do košíku naházela spoustu položek, ale nakonec jsem se rozhodovala podle pocitu, jak na mě samotný obrázek působí. A tohle je výsledek. Jak se vám to líbí? 

Plakáty nad postelí ještě plánuji pověsit, ale zatím se mi to docela líbí takto. Jen to není úplně praktické, mohou za postel zapadnout. :D :D :D
Rámečky mám své, ale kdo nemá, může si z e-shopu vybrat z různých barev a materiálů.

A abych neudělala radost jen sobě, nabídla jsem vybrat si nějaký plakát i sestře. A myslím, že si vybrala skvěle. Když na to tak koukám, vypadá to, že máme docela podobný styl. 



Ten vpravo miluju. 



Kdo dbá na ekologii, bude spokojen, jelikož dřevo pochází z lesů, které splňuje nejvyšší ekologické a sociální standardy. A jen pro informaci, plakáty se tisknou ve Švédsku.




Když jsem se rozmýšlela, jaký zvolit plakát do kuchyně, favoriti byly káva a víno. No, vyhrálo víno. :D



U tohoto plakátu jsem také přemýšlela, jestli pověsit nebo ne. Nakonec jsem ho pověsila (viz první fotka).



A moje oblíbené místo... předsíňka. Protože oblečení a boty... :D 


Když jsem vybírala plakát právě do předsíně, strašně se mi líbila ta svlékající se žena, přišlo mi to hodně tématické. Mamce ani ségře se moc nelíbil, ale já jsem věděla, že ten musím mít. A když přišel, jenom se mi to potvrdilo. Za mě prostě vypadá skvěle. :D 



Každý si najde svůj styl a pokud se nedokážete rozhodnout, nikam nespěchejte, každé úterý je na e-shopu nová kolekce, takže je možné, že ten pravý plakát na vás ještě čeká. 






Super je to, že na každé roční období mohu mít výzdobu úplně jinou. Našla jsem na stránkách spoustu krásných obrázků na zimu, ale taky podzim. Úplně si to dokážu představit u mě doma. Takže plán je jasný, brzy zase udělám objednávku, ať jsem na následující roční období - podzim - připravena. 




Chtěla bych, aby i vy, nebo vaši blízcí, jste si mohli udělat radost a nakoupili ještě za nižší ceny, tak mám pro vás kód na slevu 35%, která už se vyplatí! 

  AMBS35 
(neplatí na kolekce umělců a rámečky, nelze kombinovat s jinými slevovými kampaněmi)

Komentáře

  1. Máš to krásné! Velmi podobné tomu, co se líbí i mně :D
    Nejvíce se mi líbí právě asi ty plakáty z předsíně, a zrovna ta svlékající se žena je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne obrazy si si vybrala. A máš veľmi pekne zariadený byt

    AKO VYZERAJÚ HIPPIES V TEJTO DOBE?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké! Jemné, ženské, stylové. Obdivuji ty, co mají svůj styl nebo mají oko na design bytu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten obrázek v kuchyni je naprosto boží!😄

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou ta převlékající žena je naprosto krásná. Mě se to líbí moc. Celkově jsi vybrala moc hezké plakáty a vždy jsi to pojala i tématicky :) (jako u kosmetiky štětce, v kuchyni víno)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné obrázky jsi vybrala 🤗! Hezky k sobě ladí a vybrané místo jim taky svědčí. Jen obrázky, které máš u postele bych pověsila na zeď🙈, bála bych se, že by mi takto jen položené moc dlouho nevydržely a snadno by za naši postel zapadly 😅🙈.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přesně to v článku také píšu. 😃 Dokonce už i párkrát zapadly. No musím vymyslet, jak je přidělat na zeď. 😃 Jinak děkuji. 😊

      Vymazat
  7. Krásný výběr. Úplně díky nim interiér prokoukl.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obrazy vedia spraviť neskutočne veľa! Najviac ma asi zaujal plagát s vínom — minimalistický, jednoduchý, ale praktický 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Dlho očakávaný projekt — kolekcia oblečenia SIMPLYBERENICA

    OdpovědětVymazat
  9. Vybraly jste si se ségrou krásné motivy, moc se mi líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Máte hezký vkus, máš to tam krásné :)!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné sis vybrala, pivoňky máme stejné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Obrazy jsou krásné! :-) Já je bohužel momentálně nemám kam dát a v novém bydlení ještě nevím, co jak a kde bude. Obrazy budou úplně to poslední, co budu řešit.. ale nejspíš do chodby dám určitě, takže e-shop rozhodně omrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Také moc krásný výběr! A ta svlékající se žena je právě že nádherná, přemýšlela jsem nad ní taky. 🤣✌🏻❤️

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké jsi vybrala. Ty na chodbě jsou top. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásně sis to udělala, k tvému designu se parádně hodí :).

    OdpovědětVymazat
  16. Jeeee, tak už vím, jakou svlékající ženu jsi myslela! Nebyla jsem si totiž vůbec jistá :D. Tak ta je taky super! A vidím, že máš stejný obraz s tím námořníkem. Mně se hrozně líbí. Je to takový romantický❤.

    A taky se mi líbí ten módní plakát, škoda, že jsem si ho tam nevšimla.

    Jinak ségře vzkazuju, že je strašně hezká! Docela mi připomíná herečky Kaitlyn Dever, Crystal Reed a Karoline Herfurth. A vlastně i trochu Emily Browning :D.

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  17. Dekorace v podobě obrazů miluji, hned dají bytu útulnější nádech a ty sis vybrala opravdu krásné motivy! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Wow! Tak to je nádherné! :) Obdivujem, ako sa to všetko k sebe krásne hodí a vytvára to celkový vibe

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  19. Opět skvělý výběr, ta růžová nemá chybu!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡