Tipy, kde nakoupit vánoční dárky

Pěkný večer, vám přeji. ♥  Dnešní den bude takový ten typický předvánoční, ale pojmu ho trochu po svém. Letos jsem na tom s dárky fakt bídně. Co bídně, katastrofálně, nemám ani jeden dárek. Ani jeden! Vlastně jeden jo, bráchovi jsme s rodinou koupili telefon, ale jinak nemám nic. 

A když jsem přemýšlela o tom, jaké dárky bych mohla koupit, bylo to hned jasné - drogerie, oblečení, domácí potřeby a "fitness" produkty. Mně samotné se tohle vždycky hodí a myslím, že to tak má většina z vás podobně. Mám ráda balíčky, kde je od všeho něco.
Vybrala jsem pro vás čtyři obchody, kde se dá dobře nakoupit.


1. PEPCO

Asi se shodneme, že Pepco je jeden z nejužitečnějších obchodů u nás.. Dřív jsem tam pracovala a furt jsem chtěla něco nakupovat. Oblečení tolik ne, ale věci do domácnosti pořád. :D Teď máme Pepco zavřené, ale naštěstí na mall.cz můžeme nakupovat online. Teď jsem se tam podívala a mám pocit, že potřebuju tolik věcí... :D




2. TRENÝRKÁRNA.CZ

Před pár dny jsem si objednávala Calvin Klein tričko z trenyrkarna.cz a musím říct, že jsem absolutně nadšená. Objednávka byla vyřízena velmi rychle a je super, že chodí nejen emaily, ale i smsky, takže máte pořád přehled, v jakém stavu vaše objednávka je. A to tričko miluju, bála jsem se, jestli odhadnu velikost, ale super, myslím, že mi sedí skvěle. Mají ho i v bílé. Ještě se mi tam moc líbila noční košile (v kategorii pyžama), ale ta zrovna nebyla v mé velikosti. Každopádně, určitě mrkněte na stránky, mají tam i spoustu spodního prádla pro muže i ženy. A pokud chcete udělat radost nejen svému partnerovi, ale i sobě, zkuste párové trenky. Musím si taky najít chlapa, ach jo, chtěla bych mít s chlapem stejné oblečení. :D


3. AKTIN.CZ

Co se týče zdravé stravy, často objednávám produkty z gymbeam.cz nebo myprotein.cz, ale tentokrát jsem zvolila aktin.cz, kde mají tak nějak vše. Už minulý rok jsem dělala takový "fitness" box pro bráchy a myslím, že byli docela spokojení. Hodila jsem tam nějaký tyčinky, pitíčka, pak taky rukavice na cvičení.. Já sama ale domů objednávám hlavně produkty jako bezkalorická sladidla, sprej na vaření a tentokrát jsem poprvé zkusila minuté vločky, tak jsem na ně dost zvědavá. A doprava? Ta je taky extrémně rychlá. 


 

4. AGEO.CZ

Další mou hodně oblíbenou stránkou je ageo.cz. Když jsem jednou potřebovala koupit nějaké prostředky, udělala jsem opravdu velký nákup. Protože když víte, že všechny ty čističe, aviváže, atd., nemusíte tahat z obchodu v ruce, nakupuje se mnohem líp. Najednou mi přišlo, že všechno potřebuju. :D Ceny jsou super, tak zase můžete udělat takový balíček. A nebo rovnou nakoupit vánoční dárkové sady, těch tam mají také spoustu.




Komentáře

  1. Já už mám většinu dárků a teď potřebuji dárkové poukázky, které ale seženu jen v kamenném obchodě, tak vyčkávám, až se to otevře! :-D Jestli ne, tak jsem v pytli. :-) Každopádně jsem teda ještě teď zavítala na Mall.cz a na to ageo, tak uvidím, zda něco pořídím (předpokládám, že to beztak bude všechno pro mě :D) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, že Pepco je na nakupování dokonale stvořené! :D Vždy jsem tam pořídila dokonalé dárky pro ostatní, ale i malé radosti pro sebe. :) Na Aktin také určitě mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pepco je super, dá se tam najít opravdu všechno a za dobrou cenu :) nakupovala jsem tam do bytu. Pepco je nově u nás ve městě, takže super :D
    Ostatní obchody neznám. Já teď objednávala ponožky z Dedoles a knížky z Kosmasu :). Jinak jsem byla v drogérii a koupila voňavky, ale je to fakt složitý, čuchat přes tu roušku :D. Nenašla jsem tam papírky na testování, takže jsem musela stříkat po rukách a to už pak člověk neví, která voňavka jak voní, protože už je to všechno na rukou namixováno :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Já nakupuju dárky od září a už mám všechny :) už jen když mě zaujme nějaké drobnost nebo mi zbývají vyrobit :) Naštěstí ty dárky, co byly v kamenných obchodech jsem stihla koupit, než to vše zavřeli :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Už se těším, až nám znova otevřou Pepco, chybí mi hodně Vánočních dekorací.. :X Dárky naštěstí už všechny mám! <3 Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  6. Pepco jsem milovala, když jsem ještě bydlela v ČR, měla jsem ho i kousek od domu a oh, všechny ty dekorace a různé blbůstky, to bylo moje.
    Tričko ti moc sluší a asi byste si rozuměli s mým přítelem, ten má taky rád různé tyhle párové stejné věci, za to já na to moc nejsem, ale přemýšlím, že pro něj bych to udělala a možná ještě vymyslím něco na Vánoce. Jinak dárky mám téměř všechny, nebo jsou na cestě. Na zbytek čekám až se otevřou obchody a budu je moct vybrat naživo :)

    OdpovědětVymazat
  7. super nápady a tipy! :) Aktin mám moc ráda a před pár lety jsem tam dělala velké nákupy! Jinak Pepco oblíbená klasika ♥ velký výber krásných věcí jako vždy:))

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Ani nevíš jak jsem ráda že se Pepco zase otevírá, doufám že tam nějaké dárečky dovyberu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡