Recept na zdravé brownies

Ahoj holky. ♥  Mám tu pro Vás další recept. Vím, že na brownies také narážíte všude možně, stejně jako na banánový chlebík. Ale jak jsem říkala u chlebíku, je potřeba si najít ten "svůj" recept, který vám bude vyhovovat. Tak pro ty, co ještě hledají... zkuste a třeba to bude ON. ♥

Většinou dělám vše od oka, ale na toto brownies jsem si recept sepsala. Tak jdeme na to. ♥



INGREDIENCE

80 g špaldové (nebo jiné) mouky
20 g čokoládového proteinu
40 g holandského kakaa
2 lžíce erythritolu, xylitolu nebo jiného sladidla, které máte rády a kolik ho máte rády
půl sáčku kypřícího prášku
3 banány
2 vejce
100 ml mléka
lžíce Ghí - přepuštěného másla

Ještě jsem navíc dala lžíci Psyllia (vláknina). 


POSTUP

Rozmačkat banány, promíchat s vejci, mlékem a máslem. Zvlášť pak promíchat sypké suroviny. Potom vše smíchat dohromady. Formu vyložit pečícím papírem, rozehřát troubu na 180°C a péct asi 25 minut. Po upečení jsem navrch dala bílý jogurt, 100% marmeládu a pár malin. 


DOBROU CHUŤ ♥




Komentáře

  1. Vypadá krásně, určitě chutná výborně :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Woow tak to vypadá hoodně luxusně 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    brownies vypadá skvěle, určitě to někdy vyzkouším:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já dělám podobně, jen mě nanapadlo tam dát Ghee a nemám protein čokoládový, jen jahodový. :) Přidávám ještě tabulku a půl hořké 75 % čokolády, u nás by to bez čokolády nikdo nejedl a pořád proti původnímu receptu je to light verze :D

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, pro mé okolí je to taky až moc zdravé. :D :D A Ghí mě napadlo tam dát proto, že nemám doma žádný olej, používám právě jen Ghí nebo olej ve spreji. :D A jahodový protein taky určitě nevadí. Třeba bys do toho mohla zamíchat i nějaké červené ovoce. Kousky jahod by v tom určitě byly dobré. :D :)

      Vymazat
  5. Brownies vypadá moc pěkně :).

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to úžasně a určitě to musím zkusit! Brownies miluji a nikdy jich není dost! 😂😍

    OdpovědětVymazat
  7. Míšo, děkuji za návštěvu na mém blogu.
    Brownies vypadá skvěle, recept je velmi jednoduchý, ráda vyzkouším.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Brownies mám ráda, doma jsem ho zkoušela upéct zatím jen jednou, bylo dobré, ale na to z kaváren nemělo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, to jsem teď taky dělala a poprvé! Podle JmenujisePéťa a bylo to famózní a budu to dělat zase :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skoro přesně takhle dělám svůj klasický banánový chlebík, akorát bez kakaa. Bez nějakých zbytečností, a je to moje nejoblíbenější sladkost! Kam se hrabou nějaké kupované dortíky, tohle je nebe v hubě!!

    OdpovědětVymazat
  11. Brownies je zkrátka srdcovka, lehké, rychlé, chutné a s tvým receptem ještě i zdravé. :D No musím vyzkoušet. Já totiž dělám jenom tu extra nezdravou verzi s tunou cukru a kakaa. No ale i tu miluju. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som ešte brownies nejedla ale chcela by som nejaké skúsiť.


    my blog DISCOVERINGGLAM // my YOUTUBE

    OdpovědětVymazat
  13. Já Brownies ještě nepekla, ale ten vypadá luxusně! Časem ho budu muset vyzkoušet a drž palce, aby se mi povedl :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jee, já miluji brownies! Zkoušela jsem už také několik zdravějších verzí, ale nejvíc mi chutná nezdravá klasika a mám ráda takové ty fudgy, měkké a lepivé, s mořskou solí, to je nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, vypadají sakra dobře! Recept určitě vyzkouším a to i s těmi malinami na vrchu, mňam! :D :))

    OdpovědětVymazat
  16. Teda koláček vypadá luxusně, no mňam! Já ráda dělám brownies z fazolí, které má navíc i super nutriční hodnoty :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  17. Mňam teda tak ten vypadá výborně!!! 😍 Tyjooo, hned bych si ho dala 😀❤️

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo, to jsem ještě nikdy nepekla. Vlastně jsem fakt nikdy nezkusila brownies :D. Tak díky za tip, všechno doma k pečení mám!

    JAK SI ZAŘIZUJU POKOJ 🌻 | ČÁST 1. | BYDLENÍ | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡