Zdravý banánový chlebíček

Krásné úterní odpoledne. ♥  Dnes tu pro vás mám recept na mňamku, kterou dělám docela často. Jedná se o banana bread. Vím, že receptů už je na internetu spoustu, a že o banánovém chlebu slyšíte ze všech stran, ale já sama často hledám nějaký recept, který bude ten pravý pro mě, který si nebudu muset moc upravovat. Tak třeba i tento můj někdy někomu pomůže. 

Chlebík je oslazený pouze banánem a proteinem. Mouky tam moc není, za to bílkovin celkem dost. Kdo nemá protein, může osladit něčím jiným, zároveň je ale potřeba i přidat o trochu více mouky. 
Dělala jsem ho z menší dávky a jelikož forma je docela velká, vznikl chlebík takhle nízký. Ale vůbec to nevadí, je strašně dobrý. Navrch jsem dala bílý jogurt a 100% jahodovou marmeládu. ♥


Špatně jsem to promíchala, proto ten nehezký povrch. :D


INGREDIENCE (celkem 808 kcal)


NUTRIČNÍ HODNOTY


Všechno smíchejte dohromady a pečte asi na 180°C nějakých 45 minut. Ale polaďte si to podle své trouby a svého těsta. :)))

Komentáře

  1. Ďakujem za tip na recept. Ja som banánový chlebík piekla tento rok prvýkrát a zamilovala som sa doň, lenže ten recept nebol moc najzdravší a preto som ho zatiaľ piekla iba raz, ale toto vyzerá ako skvelá a pomerne dosť zdravšia alternatíva. Určite vyskúšam

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo mňam, tak banánový chlebíček mám také ráda a už jsem ho dlouho neměla, díky za recept, ráda vyzkouším nový!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňamka. Ja som ešte neskúšala iný chlieb než klasický z obchodu ale o banánovom som už počula veľa krát. Asi je na čase si nejaký spraviť

    GOLD BUTTON AND HIGH BOOTS

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá zajímavě! Určitě to chutná výborně. Díky moc za tip :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Na banánový chlebíček se ž dlouho chystám, jen doma nemám vhodnou formu na něj :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. S Banana bread se teď doslova roztrhl pytel 😅, asi ho budu muset taky někdy vyzkoušet, když ho teď peče opravdu každý 😅🙈. Vypadá krásně, povedl se ti 🤗.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá úžasně! Banana bread peču moc ráda a tvůj recept určitě někdy vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    chlebík vypadá úžasně, já ho mám moc ráda a taky ho doma peču. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda banánový chlebíček, ke kávě je ideální

    OdpovědětVymazat
  10. Týjo, ten jsem už dlouho nepekla :) Podle mě je super se dělit s vyzkoušenými recepty. Člověk aspoň vidí, jak to doopravdy dopadne :) Protože na některých stránkách mi přijde, že prostě s těma fotkama kecají.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Banánový chlebík vidím v poslednej dobe na sociálnych sieťach dosť často, ale ešte nikdy som ho neskúšala upiecť, tak vďaka za recept :) Teraz len sedím doma, tak sa snáď konečne odhodlám vyskúšať ho :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  12. Musím se přiznat, že vždy obdivuji lidi, že si troufnou na takový chleba. Já bych se toho asi bála :D že se mi to nepovede akorát to vyhodím a tak :D ale tak odhodlám se někdy určitě :D :) vypadá totiž krásně a moc chutně ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Banana bread miluju! Peču ho celkem často, vždy, když máme trochu jetý banány :D Mám taky svůj recept, a je docela podobný tomu tvému! Takže musím potvrdit, že je vážně moooc dobrý!

    OdpovědětVymazat
  14. Jednou jsem dělala banna bread a nebyl vyloženě špatný. Jen na tu chuť nejsme zvyklí :-D Ale je fakt, že jsem recept hledala hodně dlouho a stejně to nebylo ono. Snad jedou nějaký fajn recept najdu :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý tip. Já je miluji. Jinak protein se dá prý obměnit i pudinkem, psal mi to někdo ve fitness skupině na FB.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡