Splněný sen - Koncert ANDREAS GABALIER v Mnichově

Krásný nedělní den, přeji. Ozývám se po opravdu dlouhé době. Když si představím, jak dlouho jsem nenapsala do mého deníku (fyzického papírového), trošku mě to děsí. Na jednu stranu mě strašně baví psát shrnutí mých zážitků, ale na druhou stranu vím, jak je to na dlouho a vždycky se mi do toho nechce.. :D Ale pak si to ráda čtu... a proto to dělám. 

Tenhle zážitek ale sdílet musím. Je pravda, že dost intenzivně jsem ho sdílela už na instagramu a facebooku, ale v podstatě bez popisu.

Abych vás uvedla do obrazu.. Posledních pár let mě strašně láká Německo a Rakousko (o tom jsem už psala několikrát). Možná je to taky tím, že jsem se naprosto zamilovala do jednoho rakouského zpěváka - Andreas Gabalier. V mém spotify mám převážně německé písničky a hlavně jeho. Přála jsem si jet na jeho koncert. Ale furt ne a ne, aby to vyšlo.. A letos, díky mému skvělému šéfovi se mi ten sen splnil. Zaplatil lístek pro mě a ségru a také nám půjčil auto!! DĚKUJU! A z jednoho koncertu bych 6 denní road trip.


Strašně jsem se těšila. Měla jsem předem naplánovaná místa, která chci vidět. Ale bála jsem se... Nikdy jsem neřídila tak daleko. Bála jsem se provozu v Mnichově, hledání ubytování, cestování městskou, hledání koncertu... 

Ale všechno bylo super! Cesta byla v pohodě a my dorazily na první ubytování. Dokonce jsme měly i balkón. Boží. 


PROSTOR U RECEPCE HOTELU



Po ubytování jsme se vydaly na SCHLOSS NYMPHENBURG.






Bylo to tam naprosto krásné. 

Cestou zpět ještě MARIENPLATZ. To jsme měly kousek od ubytka. Náměstí hezké, ale ty lidi.. půlka davu zahalená...




Druhý den přejezd na DALŠÍ UBYTOVÁNÍ. To už tak hezké nebylo, ale na přespání po koncertě stačilo. A mělo společnou terasu. 


Výprava na koncert. Chtěly jsme trochu zapadnout mezi kroje ostatních, ale zároveň zůstat Češky. :D 



Tak i MERCH jsme našly! Hned jsem si koupila tričko a plátěnku! 



Brečela jsem hned, jak vystoupil na pódium....








A brečela jsem ještě párkrát.. Vlastně mám na krajíčku i teď.




Po skončení koncertu už byl opravdu blízko. No nemohla jsem to rozdýchat!





NEJVĚTŠÍ ZÁŽITEK V MÉM ŽIVOTĚ!



Ségra si koupila tričko taky, ikdyž taková fanynka jako já, nebyla. Což se ale po koncertě trochu změnilo. :D Prý Andrease teď poslouchá každý den. :D


 
To je pro dnešní článek vše. Pokračování zase příště... přesuneme se do krásného RAKOUSKA

Komentáře

  1. To musel být parádní zážitek! :) Sny jsou od toho, aby se plnily ;) jsem ráda, že se ti tam líbilo, moc hezké fotky, těším se na Rakousko :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak strašně krásný!! Uplně si dokážu představit, co jsi prožívala, pár mých malých snů jsem si už taky splnila a není nic lepšího v životě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, to musel být zážitek! Po přečtení mám úplně husinu! Chápu že ses o to s náma musela podělit :⁠-⁠)

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být parádní! A úžasný pocit, že sis splnila takový sen :).

    OdpovědětVymazat
  5. wooow, věřím, že jste si to užily!!! Kdybych tam byla s váma, určitě bych si to taky moc užila! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, že sis koncert takhle užila a spojila ho i s krásným výletem.. :) Hned bych vyrazila na své oblíbené kapely, vždycky ta atmosféra a hudba dodá spoustu pozitivní energie. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šéf vám koupil vstupenky a půjčil auto!? Téééda, to máš dobého šéfa! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  8. Přiznám se, že o tomto zpěváku slyším poprvé... :D Ale hlavně, že jste si to se ségrou jak se patří užily!!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Skupinu vůbec neznám, ale do Mnichova bych chtěla na koncert. Uvidíme jestli někdy v budoucnu vyjde.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡