Shrnutí několika měsíců - Nürnberg, Vánoce, rodinné focení a tak

Jak by řekla moje ségra... "Fííííha". Už tak dlouho jsem se neozvala... Co jsem změnila práci, tak jsem v jednom kole. Akorát na YouTube jsem párkrát stihla něco natočit. Ale od začátku ledna masakr. Stěhovali jsme kanceláře na jiné místo a poslední dny jsem chodila domů pozdě večer a už jsme z toho fakt vyčerpaná. Ale věřím, že to náročné období je už za námi. Ikdyž, ono se asi vždycky něco najde. :D 
Každopádně... přestože na IG jste už snad všechno mohly vidět, ale pro ty, co mě nesledují, tak dávám ještě takové malé shrnutí sem. :))


Prosinec a můj nevětší zážitek za poslední dobu! Jela jsem pro šéfa jeho autem do Norimberku na vlakové nádraží. Vzala jsem si s sebou ségru, tak jsme si z toho plánovaly udělat výlet. Vyjely jsme ráno, s tím, že budeme mít pár hodinek na procházku po městě. ALE! Šíleně jsme se zdržely na dálnici, takže jsme dorazily přímo na čas, kdy měl přijet šéf. Druhé ALE! Naštěstí měl hodinu zpoždění, takže mi za tu hodinu stihly doběhnout aspoň na hrad! :D 



Abych vám trochu přiblížila situaci... Strašně jsem se zamilovala do Německa (já vím, tohle asi nikdo nepochopí :D) - jeden čas jsem se i s jedním Němcem z Německa vídala - a můj velký sen byl ho navštívit. Ano, je to hned vedle čas a vy jste tam určitě už byly stokrát, ale já jak nebyla skoro nikde (ani na Slovensku), tak pro mě to prostě bylo něco velkého. A Norimberk? Ten je taaak hezký. Alespoň teda to předvánoční historické město, které jsem stihla vidět. Ale určitě bych se sem chtěla ještě brzy vrátit (ale mám samozřejmě na seznamu i další německá a rakouská města). ♡




♥︎




Mersík ♡


A tohle jsme my.. nákupy a tisíckrát v kabince. :D



Nevím, jak se to povede, ale často máme na sobě podobné oblečení. :D


Návštěva ségry u mě skončila tak, že jsme jely na Vánoce za rodinou. Jinak by u mě určitě byla ještě další týden. :D


Vánoce byly opravdu krásné.. nikdo se nepohádal, všechno proběhlo v rámci možností v klidu. :D


A už tu máme Nový rok. ♡


Ještě před odjezdem do Prahy (3.1.) jsem s mamkou a ségrou (a Miou) zašla na procházku za daňky a muflony.




Je to neskutečné, ale 15. ledna už zase mnou zase jela ségra. :D A byla tu pěkně dlouho. Jen chudinka byla převážně skoro furt sama doma, protože já byla celé dny v práci.. Ale zas to měla jako takový wellness pobyt. :D



Vidíte? Zase jsme v kabinkách. :D Ty šaty (oboje hnědé a ty černé) jsme si nakonec koupily. A spoustu dalšího... Já třeba nejdu do obchodu několik měsíců, ale pak když tam vejdu, nikdy neodcházím s prázdnou. :D



Tady už pár dní před odjezdem ségry - neděle. Šly jsme na procházku a pak do kina. Jak já byla nedávno ve velkém kině poprvé, tak ona teď. :D Vzala jsem ji na "Srdce na dlani" a moc se nám líbilo. :))


Na Vyšehradě jsme také dlouho nebyly. Spolu vlastně vůbec. :)





A na závěr tu mám výběr pár fotek, které jsme dělali jako rodina pro babičku. Naše první rodinné focení jsme si fakt užili a výsledek si myslím, že dopadl hezky. ♡







Děkuji, že tu se mnou stále jste! Přeji vám jen samé hezké dny. ♥︎

Komentáře

  1. Krásne rodinné fotky, veľmi vám to obom so sestrou pristane :)
    Pekné dni!

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji vánoční atmosféru v městech a malých vesničkách, je tam takové kouzelné "něco", které si vždycky zapamatujes

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký článek. Rodinné fotky se opravdu povedly, moc vám to sluší. 🙂
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty rodinné fotografie se moc povedly 🤗. Vánoční Norimberk musel být opravdu hezký, ten jsem ještě nenavštívila 😉, byla jsem jen v Drážďanech a v Bamberku.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou nádherné, věřím, že z nich babička měla radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné momentky. :) To rodinné focení se moc vydařilo a tobě to sluší na všech fotkách. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Konečně se nám ozýváš! :-D Moc krásné fotky, letos bych se chtěla podívat někam do zahraničí na vánoční atmosféru :-) Jste holky krásný a nejvíc se mi líbí ty rodinné fotky. To vás je tolik :O A teda, bráchové taky hezcí, ne že ne :-D Jste fakt úžasná rodina a babičce se dárek musel moc líbit!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky! Rozhodně se nenudíš :) Krásné fotky pro babičku <3 my se se ségrou fotily k 18. narozeninám :) Se ségrou jste si hodně podobné a je krásné, jak nosíte stejné oblečení :) se ségrou jsme dvojčata, když jsme byly malé, nosily jsme také stejné oblečení. Poznali nás jen podle barvy - já byla červená a Hanča modrá :) Když se dívám na fotky z dětství, občas mi nejsem jistá, která je která. V tom případě pomůže barevně rozlišené oblečení, nebo náušnice, které jsme měly taky červené a modré :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš moc krásný styl. V tom Norimberku ti to moc slušelo! :) Jestli to chápu dobře, tak máš ještě 2 bráchy? :) Jste se ségrou mamce hrozně podobné! :) Babičce se fotky určitě moc líbily ❤️ povedly se.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné shrnutí v článku a fotky nemají chybu! Takovou rodinnou fotku bych si hned dala zarámovat. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné shrnutí! Fotky jsou skvělé, hlavně ty rodinné fotky jsou úžasné (ta poslední je boží!!) ♥

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nice post and photos. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky! A to rodinné focení se opravdu povedlo. Příští rok bychom se také nechali vyfotit. Krásná památka.

    OdpovědětVymazat
  14. Jé já třeba v Německu nikdy nebyla! :D Krásný béžový kabátek a ty rodinné fotky jsou bomba :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné, ty fotky jsou naprosto nádherné! :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡