Zubní hygiena (nazuby.cz)

Takže to dopadlo tak, jak jsem předpokládala. Covid se nevyhnul ani mně. Ale že jsem se udržela dlouho... :D .. Konečně je mi zase o trochu lépe, tak jsem se mohla vrhnout na napsání dalšího článku. K mému průběhu covidu určitě řeknu víc ve videu, teď ale pojďme k něčemu příjemnějšímu. 

Když přišla nabídka na spolupráci s nazuby.cz, říkala jsem si, že to nemohlo přijít více vhod! Zrovna jsem si psala seznam toho, co si potřebuju koupit. Měla jsem tam ústní vodu a nástavce na elektrický kartáček. A v uložených odkazech "přístroj" na bělení zubů. 
Takže si dokážete představit, jak překvapená a nadšená jsem byla z toho, jak to vyšlo. Vše, co jsem tedy potřebovala, jsem si objednala. 



Věc, kterou jsem rozhodně chtěla někdy vyzkoušet, je tento "přístroj" na bělení zubů, nevím, jak to pojmenovat.. Já ho používám tak, že si vyčistím zuby svou klasickou pastou, poté vypláchnu a použiji mezizubní kartáček nebo zubní nit. Pak zpátky na klasický kartáček nandám tuto pastu, která je modrá. Jen párkrát přejedu zuby, aby se pasta dostala všude a pak už zapnu LED světlo a "náhubek" přiložím na zuby. Píší, že se to má nechat svítit alespoň minutu (a jednou týdně 10 minut). Já to mám většinou zapnuté 5 minut a dvakrát do týdne 10 minut. Pokud 10 minut nechcete hlídat, je to přesně doba od zapnutí do zapípání, samo se to pak vypne. 

A výsledek? No, poslední dobou jsem to moc poctivě nepoužívala, ale musím říct, že na začátku jsem viděla malý rozdíl už po pár dnech. Chtěla jsem vám to vyfotit, ale můj mobil to pořádně nezvládne. Navíc za své zuby se docela stydím, z blízka to není úplně hezký pohled. :D 
Jediné, co mi vadí je, že to zanechává modré rty. Je tedy potřeba si ústa pořádně umýt, nejvíce uvnitř. 



Nástavce na kartáček je něco, co musí mít doma každý, kdo vlastní elektrický kartáček. Já předtím měla skoro stejné, jen jinak barevné, a byla jsem spokojená, takže ani tentokrát jsem nesáhla vedle. 



Další kousek tady máme sprej do úst. S tím se mi ale stalo takové menší faux pas. Nosila jsem ho v kabelce, protože se mi líbilo, že ho mám stále u sebe a mohu si (skoro) kdykoliv stříknout do pusy. Chuťově nebyl špatný, měla jsem po něm příjemný pocit. Ale jednou se mi stalo, že sáhnu do kabelky a najednou mám vše mokré a lepkavé. Trochu se mi totiž pootevřel a vytekl ven. Takže jsem musela všechno otírat.. a stejně kabelka není čistá. :D Ale to se časem vsákne. :D :D



Poslední věc, kterou jsem nutně potřebovala, protože už mi došla, byla ústní voda. Vzala jsem si tuto, která se hodí značkou k mému kartáčku. Žádný bělící účinek ale určitě nečekejte.. správně by ani ústní vody (a pasty) bělit neměly, protože nemají šanci se dostat dovnitř zubu, ale zůstávají jen na povrchu. 
Každopádně mně pomáhá pro lepší pocit v puse, zabije nějaké zbylé bakterie, a o to jde. :D



Co bych chtěla na závěr vyzdvihnout, jsou ceny a rychlost dodání. Určitě tedy doporučuji, pokud chcete pohodlně z domova vybrat nějaké produkty, tak na stránce nazuby.cz.

A víte, co si koupím příště? Škrabku na jazyk! :D Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje, ale rozhodně to potřebuji. Chci mít čistou pusu včetně jazyka. :D

A co vy a zubní hygiena?

Komentáře

  1. Já beru vždy jen kartáček, kulatý kartáček, mezizubák a nakonec ústní vodu. Nejvíc mě vyhovuje pasta a ústní voda od Colgate 🙂. Škrabku na jazyk jsem pořídila také, ale moc často, skoro vůbec ji nevyužívám.. když s ní zajedu až moc.. spouští se mi skoro dávicí reflex 🙄😅.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som začala používať nedávno zubnú niť a neviem sa jej nabažiť! :D Starostlivosť o zuby je dôležitá! Super produkty ~

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok, mám rada produkty na ústnu hygienu a rada skúšam vždy niečo iné, nové...
    Ja používam medzizubnú niť, jednozväzkovú kefku, potom klasickú kefku na striedačku s elektrickou, škrabku na jazyk a ústnu vodu po obede, nemá sa dávať po umytí zubov pastou, lebo ničí účinok pasty i vody... toľko moje niekoľkoročné skúsenosti s umývaním zubov :-) A raz do mesiaca si bielim zuby prípravkom od stomatológa (mala som odborne bielené zuby).
    Pekný advent!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas s ústní vodou. Ale já slyšela, že spíš ničí zuby. 😃

      Vymazat
  4. Snažím se o ně pečovat co nejvíc, ale musím říct, že bych se mohla trošku víc zasnažit poslední dobou:D Jinak to bělení zubů mám taky v plánu, tak snad se k tomu dokopu. furt ale trošku váhám, jestli nejít na stomatologii:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja se priznam, že používám jen klasický kartáček🙈 ale ústní vodu už domu také kupujeme :) o skrabce na jazyk jsem taky vůbec nevěděla! 😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, to mě mrzí, že tě ten neřád dostal :( ještě, že už ti je lépe! Posílám spoustu sil!
    Se zuby jsem si zažila. 3 zdravé vytržené kvůli rovnátkům. X let rovnátka (stále nosím vyndavací). Zubař mi doporučuje jít k hygieničce, ale upřímně se mi tam moc nechce. Vyhodit několik tisíc za každou návštěvu? :(

    OdpovědětVymazat
  7. Je super, že ti spolupráce přišla takhle vhod. Já si dávám na zubech záležet, před asi dvěma roky jsem toužila si je trochu vybělit a zariskovala jsem a zkusila známe bělící pásky Crest. Stály za to, zuby jsem měla opravdu viditelně bělejší a ještě nějaké doma mám, jen je nepoužívám až příliš, abych si nezničila zuby.

    OdpovědětVymazat
  8. O tom přístroji na bělení jsem nikdy neslyšela :O. Zubní prostředky se vždy hodí :). Moje hygiena je celkem strohá, myju si zuby pouze ráno a večer, ale nic víc nepoužívám :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Na ústní vodu nedám dopustit, sice říkají, že to není nejzdravější, ale vypěstovala jsem si na nich takovou závislost! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super věci. Já si chci zajít na bělení zubů do zubní ordinace, ale je to trochu finančně náročnější, tak nejdřív si na to chci našetřit, mít spravené zuby, a pak bych podnikla kroky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé veci si si vybrala. Ja by som chcela skúsiť ten strojček na bielenie. Vyzerá skvelo :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam, ústní vodu úplně miluju :D :D akorát by se neměla používat moc často no... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak taková spolupráce by se hodila i mě. Musím říct, že je to fajn a péče o zuby by se rozhodně zanedbávat neměla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡