Venku v bezpečí #dávejbacha

Krásný sobotní den, holky. ♥︎  Dnešní článek patří speciálně vám, protože tady mám něco, co by se vám mohlo hodit. 

Jak se cítíte, když jdete samy nějakým odlehlým nebo liduprázdným místem? Já osobně jsem nesvá. Mám strach. Sice se snažím nemyslet na nějaké špatné věci, co se mohou stát, ale přece jen, nějaká ta myšlenka mě stejně v hlavě tíží. Nejde za mnou někdo, nevyskočí na mě někdo ze křoví, jsem tu sama? Co budu dělat? Jsem v bezpečí?

Musím se přiznat, že vůbec nevím, jak bych se bránila, kdyby mě někdo napadl, přepadl.. Nikdy jsem nebyla na žádném kurzu sebeobrany, nikdy jsem neměla žádný pepřák, nic... A to jsem například před pár lety chodila skoro každý den pozdě večer domů z práce, cesta trvala asi 20 minut a kolikrát jsem nepotkala živáčka. No moc dobře jsem se necítila. Ale musím říct, že v Praze je to o něco lepší, protože skoro všude někdo je. Ale na druhou stranu, dneska už "zločince" lidé okolo nevyděsí, vždyť co všechno se děje za bílého dne nebo v plném metru... ?! 

A tak děkuji za tuto spolupráci. Konečně mám svůj první pepřový sprej a budu se venku cítit o něco bezpečněji. Zároveň jsem ráda, že jsem se k tomuto tématu vyjádřila, protože všude vidíme převážně jen spolupráce s kosmetikou a ta nám v noci zrovna moc nepomůže. Budu moc ráda, když i vy přispějete nějakým komentářem... názorem, zážitkem,...

Zároveň moc doufám, že žádné hrůzostrašné situace jste nezažily a také nezažijete!!

Ale i tak, dávejte na sebe pozor!!


Na eshopu HQH jsem si vybrala tento růžový gel s reflexním LED návlekem, který se dá nosit na paži, je tedy ideální pro běžce, ale samozřejmě využít ho může úplně každý. 
Růžový jsem vybrala, protože růžová (:D :D) a s návlekem proto, že je to mnohem pohodlnější, než pak samotný pepřový sprej hledat v kabelce. Takhle ho máte hned po ruce, tedy na ruce. :D Ale na eshopu jich mají na výběr dost, tak si určitě vyberete podle svého.





Holky, určitě, kdo žádný nemáte, určitě se po nějakém poohlédněte. Prevence je důležitá.

Na závěr tu mám soutěž o jeden tento kousek

Stačí, když mi do komentáře napíšete, jak vy se cítíte, když jdete někde samy a jestli by vám sprej pomohl cítit se bezpečněji. Připojte také, prosím, svůj email.
Výherce vylosuji generátorem náhodných čísel a spojím se s ním ohledně zaslání výhry.


Děkuji za přečtení článku! ♥︎

Komentáře

  1. Bezpečnosť nadovšetko... aj ja som za.
    Kedysi sme si s manželom kúpili sprej do lesa na medveďa, nepoužili sme ho, i keď rodinku medveďov som stretla :-)
    Páči sa mi ten nápad sprej na ruku a ešte ružový, u mňa v kabelke je akoby stratený v útrobách ...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je stoprocentně jedna z nejlepších a nejužitečnějších spoluprací, které jsem ve virtuálnu zahlédla, protože přesně jak píšeš, kosmetika nás v noci neochrání. Já teda svůj pepřák mám asi tři roky - mamka mě bez něho nechtěla pustit do velkoměsta na vysokou. Naštěstí jsem ho nikdy použít nemusela, ťuk, ťuk. Ale abych pravdu řekla, tak ani nevím, jestli bych ho zvládla použít, přeci jen je člověk v šoku, ochromen strachem a málokdo v takových chvílí zachová chladnou hlavu a hned po něm sáhne, obzvlášť když je někde na dně kabelky. Tak jako tak se s ním cítím bezpečněji, takže je super, že už máš ten svůj taky a stejně tak, že nějaká výherkyně jej obdrží též! :)

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  3. I já poslední dobou nemám ráda, když jdu někde ve tmě, jsem z toho taková nesvá, ale pepřák jsem si taky nikdy nepořídila 😅. Tenhle je šikovný, že se dá navléknout na paži a můžeš ho mít kdykoliv při sobě a rychle použít, jen já bych zvolila jinou barvičku, jsem ANTIrůžová 😅🙈.

    OdpovědětVymazat
  4. Pepřák bohužel nevlastním, ale chtěla bych ho dostat k Vánocům, jelikož se taky necítím dobře, když jdu někde sama v noci. Přesně jak ty, jsem ve větším městě, všude okolo někdo je, ale stejně, nemůžeme se na to spoléhat. Teď jsou dlouhé večery, takže ze školy/práce budeme pravidelně chodit potmě... Snad ho dostanu k Vánocům, nebo třeba vyhraji? :D Kdo ví :) Leni.Ried@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já se musím tedy přiznat, že se ohroženě necítím. Ve svém rodném městě se cítím bezpečně, vím kudy kam. V Praze, kde teď bydlím, je všude dost lidí nebo lamp, takže se úplně nebojím. Možná naivně. Kdo ví. Určitě je ale pepřák dobrá prevence, zvláš´t pokud vím, že se často vracím pozdě večer nebo v noci.

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! Taky už mám svůj pepřáček a musím říct, že když si ho zrovna nezapomenu doma, tak se cítím třeba večer úplně jinak. Jasně, pořád to není 100% ochrana, ale mít něco po ruce je prostě k nezaplacení. Jen doufám, že bych se v případě nouze trefila a nedejbože abych si to nefíkla do očí sama sobě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto souhlasím, že prevence je vždy důležitá, super článek a tip na produkt! :) Pepřák se může hodit ani nevíme kdy a v kabelce se nikdy neztratí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem do školy a poté do práce jezdila vlakem a chodila městem pěšky pozdě večer po tmě, tak jsem pepřový sprej vždy nosila v kapse a když jsem šla parkem, měla jsem jej na férovku nachystaný v ruce. A hned jsem se cítila lépe. Tehdy jsem ho pořídila v Army shopu. Teď už ho tak často nevytahuju, ale když jdem někam večer, v kabelce ho pro jistotu mám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bezpečnosť nadovšetko ale musím sa priznať že toto by ma v živote nenapadlo vlastniť. A to bývame v hroznej bytovke. Každý deň polícia tu je. Asi si budem musieť aj ja nejaký zohnať.

    môj blog je tuna >>> DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  10. Já teda vždy myslím na to nejhorší a bojím se někde chodit večer sama. Už mám i vytipovaná místa, kam za tmy sama nevlezu :D Ale musím zaklepat, že se mi naštěstí ještě nikdy nic nestalo. Vybrala sis krásnou barvičku, aspoň ho vždy najdeš :D Soutěže se ráda zúčastním :) Cítím se venku za tmy, na odlehlých místech nesvá a vždy si myslím, že mě někdo sleduje, takže díky spreji bych si aspoň trochu připadala v bezpečí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem měla možnost si od této firmy vybrat produkt a já teda zvolila osobní alarm, protože pepřový sprej už doma mám :). Člověk nikdy neví, kdy se mu to bude hodit...

    OdpovědětVymazat
  12. Ten tedy vypadá už hodně moderně, oproti tomu co jsem já kdysi dostala od mamky. Pak mi ho teda sebrali na letišti, protože jsem si ho samozřejmě zapomněla z batohu vyndat a do letadla pepřák nesmí. Takže aktuálně žádný nemám, ale díky za připomenutí, že bych si nějaký pořídit měla. Určitě je to za mě jedna z fajn věcí, která v nepříjemné situaci může lehce a celkem rychleji pomoc. Stále lepší než nic nebo třeba jenom obyčejné klíče v ruce, na které často spoléhám. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek! Nad pepřákem přemýšlím už nějakou dobu, zvlášť když teď mám nově práci, ze které taky chodím domů pozdě večer. Zatím nic takového na obranu nemám a já jsem hodně paranoidní v tomto smyslu, takže bych se s tím určo cítila lépe (i kdyby jen trochu). Abych se přiznala, největší strach chodit venku po nocích jsem měla vždy víc v Praze, kde bylo těch lidí dost - říkala jsem si, že je větší pravděpodobnost, že si mě vytipuje nějaká skupinka a pak mě bude sledovat, než že narazím na jedno špatné individuum když není nikde nikdo. Ale možná je to tím, že do Prahy jezdím jen na kratší výlety na jednu nebo dvě noci a neznám to tam, na rozdíl od Brna, kde to okolí, kde se běžně pohybuju, znám poměrně dobře.

    kulturnicek.blogspot.com
    lucy-villain@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji moc všem za komentáře a účast v soutěži! Bohužel vyhrát mohla jen jedna a tentokrát je to Leník z http://ranc-u-breyeru.blogspot.com/. Leni, gratuluji a další info máš v mailu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Míšo! Udělalo mi to velkou radost :)

      Vymazat
  15. Bezpečnost na prvním místě, to rozhodně. Pár nehezkých situací jsem už zažila, takže pepřák bude dobré rozhodnutí.. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se také zapojila, myslím, že je to moc fajn přístup a propagace něčeho, co má opravdu smysl a mnohdy může pomoci a i když ne třeba k akci, tak alespoň k pocitu většího bezpečí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡