Mé oblíbené vánoční filmy

Krásný sobotní den, vám všem přeji. Poslední dobou jsem v jednom kole. Hodně práce a víkendy také nabité. Do toho očkování a poté neproduktivní den. A teď ... teď čekám na výsledek na covid. Posledních pár dní je mi dost mizerně. Ale snad to bude dobré! Oproti včerejšku mi je ale lépe, tak jsem se rozhodla dát zase dohromady nějaký článek, protože od toho posledního uběhla opravdu dlouhá doba. 

Ještě nedávno jsem si říkala, co všichni blázní s Vánoci, když je ještě podzim! Ale teď už se také celkem ladím na tu vánoční atmosféru. Ale bylo by to o něco lepší, kdyby mě po vyhlášení nouzového stavu nerozbrečely záběry, jak se zavírají vánoční trhy, vánoční kluziště, a tak. Bylo mi neskutečně líto těch lidí, co tím ztratilo spoustu času, nálady a peněz. :( Stejně tak i restaurace a kavárny. Opravdu musí zavřít ty stejné bary, do kterých mohou jen očkovaní?! :/ No nic... pojďme si zpříjemnit alespoň ten čas doma.  ♡

Jaké jsou ty filmy, které si pouštím při čekání na Vánoce? 🎄


Princezna z cukrárny  (2018)

Miluju Vanessu Hudgens a tyhle americké romantické (a pohádkové) filmy. Sice hned víte, jak to dopadne, ale já říkám, že to není důležité. Mě baví, jak k tomu dojde. 


Princezna z cukrárny 2 - Zase vyměněná (2020)

Druhý díl už se mi tolik nelíbil, ale furt tam byla Vanessa, takže dobrý. :D



Princezna z cukrárny 3 - Hvězdná romance (2021)

Tento díl je novinka, takže k němu jsem se ještě nedostala, ale jsem na to zvědavá. :)



Předvánoční večer (2019)

Když jsme u té Vanessy, tak toto je další hezký film, u kterého mi vždy ukápne slza. 



Vánoční princ (2017)

Další série tří filmů... Vánočního prince už si popravdě tolik nepamatuju, ale vím, že se mi to líbilo, takže teď je nejvyšší čas se na to podívat znovu.



Vánoční princ 2 - Královská svatba (2018)



Vánoční princ 3 - Královské dítě (2019)

Myslím, že tento třetí díl jsem ještě neviděla. :O



Královské Vánoce (2014)

Další typický film.. Ale také jeden z mých oblíbených. To královské prostředí je vždycky tak hezké, hlavně to, jak se ti princové umí chovat!



Prázdniny (2006)

Přecházíme z království trochu jinam. Kdo by neznal Prázdniny... Myslím, že v tomto filmu jsem se zamilovala do Jude Law. :D



Líbáš jako bůh (2009)

Z těch českých je pro mě rozhodně jedničkou Líbáš jako bůh. Není to vyloženě vánoční film, ale první česká komedie, která mě napadne na Vánoce, je právě tato. A děsně mě baví.



Vánoční prázdniny (1989)

Starší vánoční klasika, kterou už jsem ale dlouho neviděla. Dávám si to na seznam na zítřek.



Přežít Vánoce (2004)

Joo, tento film mám ráda. Hlavně Bena Afflecka. :D



Budiž světlo (2006)

Protože světýlka miluju. Chtěla bych, aby i v Česku to vypadalo takhle. :D :D



Matky na tahu o Vánocích (2017)

Trochu šílená komedie. :D Ale vánoční atmosféru to naladí. :D :D



Sám doma 2 - Ztracen v New Yorku (1992)

Jeden z nejvíc klasických filmů (spolu s Láskou nebeskou, ale ta mě poslední roky už moc neba :D). Víc, než ten první díl, je pro mě ale vánoční tento druhý. Přeci New York.. New York o Vánocích.. :D



Veselé Vánoce s Mr. Beanem (1992)

To miluju!! To si možná pustím ještě dnes. :D



Comeback - Heavy Christmas

Málem bych zapomněla... Co rozhodně na Vánoce nesmí chybět, je vánoční díl Comebacku - Heavy Christmas. Skvělý, skvělý!



Šťastný Nový rok (2011)

Na závěr film, který je pro mě klasikou až po Vánocích, přesněji na Silvestra. Nee, není to jen díky Zacu Efronovi. :D Ale nevěřím, že už je to 10 let starý film...



Určitě je toho ještě víc, třeba takové klasiky jako Pelíšky nebo Chobotničky z II. patra, ale ty asi nemá cenu zmiňovat a nic dalšího už mě v tuto chvíli nenapadá. Možná bych mohla mrknout na Grinche, protože toho jsem ještě nikdy neviděla. :D Edit: Právě jsem zjistila, že ho dnes večer dávají v TV. :D

Tak co, shodneme se na něčem?? Jaké jsou Vaše oblíbené filmy?

Komentáře

  1. Jooo znám všechny a všechny jsou prostě boží 🤩🤩🤩 zítra konečně uvidím 3. díl princezny z cukrárny a už se nemůžu dočkat ❤️✨

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční filmy miluju, na blogu už mám tuším dva články s mými tipy :) Hodně z tvých vybraných filmů mám oblíbených i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Znám všechny a miluju to!:D Hlavně ty Netflixovky, na to asi letos kouknu znova, i když už jsem to viděla:D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny samozřejmě znám a miluji stejně jako ty! Nemohu se dočkat, až si je všechny pustím, klidně i několikrát, haha :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tyhle filmy mám taky moc ráda, hlavně Sám doma a Prázdniny - bez nich si Vánoce neumím představit! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsem viděla, kromě matek a toho posledního. Což nechápu, když tam hraje Zac! :-D Musím napravit. A některé filmy jsem viděla vícekrát než jen o vánocích :-D I v létě jsem na ně koukala.

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji brzké uzdravení a ať jsi co nejdříve v pohodě! 🤗. I mě zamrzelo, když oznámili, že vánoční trhy nebudou.. už druhým rokem. Moc jsem se těšila na tu vánoční atmosféru, jak to bude všude hezky vonět.. Film Princezna z cukrárny - ten už jsem viděla u více blogerek, takže na něj se chystám 🤗. Prázdniny - to je můj oblíbený film 🥰 a Budiž světlo - i tento film je boží! Miluju světýlka, takže to je něco pro mě 😅.

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji brzké uzdravení, Prázdniny, Šťastný Nový rok, Matky na tahu a Předvánoční večer mám také ráda, neoblíbenější u mě ale je Vánoční koleda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda koukám jen na klasiky 😅 pelíšky, grinch, sám doma :) některé americké vánoční filmy se mi líbí, ale většinu z těchto jsem neviděla a ani mě to neláká :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za tipy, některé vůbec neznám, tak asi budu koukat, dokud mám čas :).

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji brzké uzdravení, hlavně, ať to není ta potvora Covid! Před týdnem jsem procházela krásně rozsvícené a nazdobené vánoční trhy. Včera jsem tam byla znovu, zhasnuto, ticho, prázdno... Je to moc smutné :(...
    Pro mě znamenají Vánoce jednoznačně Pelíšky, každý rok se na ně těším :) jinak Anděl Páně a Popelka. Neboj, taky jsem Grinche nikdy neviděla :DDD

    OdpovědětVymazat
  12. Sám doma nikdy neomrzí, Šťastný Nový rok a Prázdniny jsem taky viděla.
    Jinak ti přeji, ať je brzy líp - já už se taky týden peru s nějakým bacilem. Už je to lepší, ale pořád se mě to tak úplně nepustilo.

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem veľmi pekne za tento článok! O mnohých filmoch som ani len netušila, pretože preferujem staré klasiky 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  14. Princezna z cukrárny super, ale jen jednička. Předvánoční večer už na mě trochu slabší. Co se mi ale líbilo byl vánoční hrad :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Pro mě je taková každoroční must-see klasika Sám doma 1 a 2 (filmy mého dětství, znám je prakticky nazpaměť :3), Grinch a z českých Anděl Páně 1 a 2. A Pelíšky, samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
  16. Mně připadá, že tento rok v televizi moc filmů/ seriálů na vánoční téma nebylo. Byla jsem nemocná a program mě až tolik nezaujal. Škoda. :) Co se týká té princezny z cukrárny, tak jednička je kouzelná, pohádková a originální, ale pak to začalo upadat a z trojky nemám vůbec dobrý pocit. :( Už té herečky tam bylo moc.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡