Jsem zpátky na YouTube


Krásný sobotní večer. Dnes je 16. října. 16 je moje číslo, tak jsem si řekla, že by se hodilo zase přidat nějaký článek. :D Tentokrát bude článek po dlouhé době doplněný videem. Na YouTube jsem nenahrála video už několik měsíců, přestože nějaké záběry jsem připravené měla, ale už dlouhou dobu. Tak jsem je nakonec ani nezveřejnila. Teď jsem ale dala dohromady něco nového.
V postatě celé video je více méně o pár novinkách v mém životě, o malých změnách. Tak kdo bude chtít, koukněte, udělá mi to radost, když budu vědět, že jsem to nenahrávala zbytečně. :D

Poprvé jsem stříhala v iMovie v macovi, předtím jsem používala jen telefon, tak mi trochu dělaly problém funkce, nevěděla jsem, co a jak, ale věřím, že to časem vychytám. Stejně tak plánuji vylepšit i obsah, uvědomuji si, že toto video bylo více povídací... ale na druhou stranu bylo reálné. 🖤
Tak budu ráda za nějakou zpětnou vazbu. Děkuji a přeji hezký víkend. 🤍








Komentáře

  1. Super videjko. Alespoň jsem si u něj odpočinula :D Upřímně pro mě je teď naprostá hrůza, když dojdu z práce a musím dělat další práci, ale věřím že si zvyknu. A tento víkend jsem doma jako ty ten minulý a totálně si to užívám!

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho se do Plzně chystám, snad se brzy dokopu.. ta dálka někdy odradí, ale chci si udělat výletík. :) A fandím ti, super videjko!

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, že jsi se zase vrátila k natáčení :-). Na videjko mrknu :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Videjko je pěkné :). A hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  5. Snídaně vypadá skvěle, hlavně je tam můj oblíbený "zdravý" rohlík :).

    OdpovědětVymazat
  6. Pecka, už jsem si říkala, jaká je škoda, že jsi dlouho nic nepřidala!

    OdpovědětVymazat
  7. V Plzni jste si to určitě moc užili. Škoda, že jsi z ní neukázala víc záběrů :) Já tam byla jen jednou, kdy jsme navštívili dinopark se zoo a globus :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, je fajn, že jsi zase začala natáčet :) Já to mám po přestěhování v plánu taky:)

    OdpovědětVymazat
  9. Večer se na video podívám. 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou krásné a video taky! Jsem moc ráda, že jsi opět něco natočila. Ráda podporuji a sleduji menší youtubery a taková videa mě moc baví. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Další nový youtuber, moc pěkné video :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Míšo, mco krásné fotky a na vdieo se jdu hned mrknout! :) Já už taky dlouho žádné nenatočila, tak plánuji, že teď zase nějaký kratší taky natočím. :) Ráda tě podpořím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡