Víno od Bodláků

SPOLUPRÁCE | Dnes bych Vám ráda ukázala mou objednávku z obchodu vinoodbodlaku.cz. Kdo mě zná, ví, že miluju víno... mimo jiné. A když mi byla nabídnuta tato spolupráce, neváhala jsem. Ráda totiž dělám různé recenze, hodnotím a dobré věci s radostí doporučím. 

Co se týče mého výběru.. koukala jsem vínech polosladkých nebo polosuchých a zároveň po vínech, které jsem ještě nikdy nezkoušela. Celý e-shop mi přijde strašně super, protože můžete vína vyhledávat podle různých parametrů. Podle typu/barvy, podle odrůdy, podle země, podle obsahu cukru.. Mě nejvíc zaujala vína růžová. Plakát v rámečku mám ale jen s vínem bílým, tak snad to nebude vadit. :D Mně se k tomu ale líbí. :D

Vína jsem objednala čtyři, z toho dvě jsou stejná, protože to se srdíčkem jsem chtěla dát sestře k narozeninám a zároveň jsem ho chtěla i pro sebe. :D Dodání bylo velmi rychlé, takže když někdy necháte nákup dárků pro své blízké na poslední chvíli... což mně se stává dost často... tohle vás určitě zachrání. Najdete na stránkách i různé originální dárky






Na tohle víno jsem byla dost zvědavá, protože mě lákala ta příchuť (jablko s vanilkou). Mamka si k tomu čuchla a první, co ji napadlo, bylo, že to voní jako medovina. A chuť? Nejdřív mi to moc nechutnalo, asi jak to nebylo klasické víno, ale nakonec jsem si zvykla a klidně bych si dala ještě další láhev. :D



Tohle víno nám chutnalo všem, bylo polosladké a opravdu dobré. A moc se mi líbí design.


Sedlák bohužel chutnal jen mně. Možná i víc, než to z vinařství sv. Barbory. Ale jelikož nejsme na víno žádní odborníci, tak si myslím, že tomu jen nerozumíme. :D :D Ale mně fakt chutnalo. 


A na závěr sestra se svým vínkem. :D

 

Které víno vás zaujalo? A kterým si uděláte radost vy? 

Komentáře

  1. Já víno piju jen minimálně a když už tak hodně suché nebo perlivé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vínu jsem nikdy nepřišla na chuť, takže ho nepiju, ale tyhle mají moc pěkné etikety 🙂.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí design vinařství sv. Barbora :) já víno nepiju, maximálně svařák. Ale i ten málokterý mi chutná 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Růžové bych si taky dala! A ty obaly? Jako dárek fakt boží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám víno moc ráda.. Nejčastěji si kupuju bílé a růžové. Líbí se mi to od sv. Barbory.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný design :) alkohol nepiju, takže bohužel nemohu soudit :(

    OdpovědětVymazat
  7. Růžové mám také moc ráda, skvělý výběr! :) Ať ti chutná a dopřej si ho u nějaké výjimečné příležitosti! :))

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá krásně! Já na alkohol moc nejsem, takže mě by aktuálně nejvíc potěšil burčák, který v UK není a z těch tvých bych si vybrala to jablko s vanilkou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vína vypadají skvěle, jsem ráda, že ti chutnala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Víno je životní styl. :D :D a tohle teda .. musím říct, že ty designy etiket jsou vážně krásné. To se srdíčkem je fakt super nápad na dárek. Někdo alkohol jako dárek odsuzuje, ale já vždycky říkám, ať mi radši koupí flašku než nějakou blbost. :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsem měla tu čest spolupracovat s e-shopem a to poslední víno jsem ochutnávala taky! :D Miluju bílé a růžové, asi bych si pochutnala na všech, které sis vybrala ty:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡