Foto článek ... mé dny



Krásný sváteční den. ♥︎ Konečně se dostávám k novému článku. A dnes to bude opět článek v podobě fotek. Vybrala jsem z galerie pár obrázku, které bych s vámi chtěla sdílet. Tak snad se vám budou líbit.




První návštěva Parukářky. "Dveře" skoro jako na Pancíři, ale zklamáním pro mě byl chybějící nápis Žižkov. Nevíte někdo, proč už tam není? :D




Pokračování na Vítkov.. tam už jsem byla několikrát. A potom první cesta tunelem pro pěší (ze Žižkova na Karlín). 



Samé poprvé.. Tady jsem zase byla poprvé ve velkém kině. :D :D Mému doprovodu jsem navrhla Deníček moderního fotra. Byla to celkem sranda, já mám ráda české komedie, ale víc to hodilo pro rodiče, než bezdětné. :D



Na začátku září jsem pak jela za rodinou na jih. Užili jsme si fakt super dny. Nejvíc jsem ale ráda, že jsem strávila spoustu času se ségrou. ♡






Nevím, jestli na pivní slavnosti byl toto vhodný outfit... ale ve výsledku jsme měly docela úspěch. :D



Hometown ♥︎



Jednou za čas mě taky chytne chuť cvičit. :D (Skříň stále nepostavená....)



Pro návštěvu.



Můj oblíbený filtr. :D



Dorazila za mnou do Prahy kamarádka, tak jsem ji zase vzala do víru velkoměsta. No opět to stálo za to. :D :D





Pár dní na to přijela ségra. Konečně. A zase jsme měly super dny. A tuhle kytičku jsem dostala od ní. ♡



Mimochodem, společně jsme postavily skříň. Bylo to dost náročné, na šířku má něco málo přes 3 metry (myslím), a skoro nic nesedělo. Šuplík nešel zasunout, "střecha" u prostřední části nešla přidělat, o "zádech" skříně ani nemluvím.. Noo, trochu se bojím, kdy se mi tu rozloží. :'D



Chtělo by to chlapské ruce, ale kde je vzít?! Dost na tom, že jsem sehnala aspoň to nářadí.. 




Je super, jak zmizely všechny krabice... ale stále je toho úložného prostoru málo. 



Klasicky procházka Grébovkou... :D




I ségru jsem vytáhla do baru. No, do barů. :D A bylo to skvělé!



Můj nejoblíbenější James Dean. ❤️


A pak 80's !




Druhý den jsme pak jely společně na jih. S rodinou jsme byli na pouti a musím říct, že to opět bylo jako dřív... před koronou... všude lidi. :D




Od babičky jsme pak ještě se ségrou dostaly dodatečně k narozeninám kytičky a dort. ♡



Čísla obráceně. :D :D


♥︎♡♥︎



Zase zpátky v Praze...
Chudák ségra si u mě zapomněla Médínka... tak se jí o něj stará Mia. :D


Poslední dny byly strašně fajn. Miluju trávit čas s rodinou a přáteli. Teď přijde trochu náročné období, protože chystám změny v profesním životě... Tak držte palce, ať vše šlape. 

Děkuji za přečtení článku a přeji vám hezký den. ♥︎

Komentáře

  1. Že poslední dny byly fajn, je vidět i z krásných fotek. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Čas strávený s rodinou je nejvíc <3 Dostala jsi krásné kytičky :) Já na ty bary moc nejsem. Naposledy když tu byla sestřenka jsem jí vytáhla na domácí kino a ráno na sbírání borůvek :D :D Na deníčku moderního fotra jsme byli taky a líbilo se nám to :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek, takový "normální", přitom tolik krásných a radostných zážitků. ☺♥ dodatečně vše nej nej nej k narozeninám.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, kytice, maznáčik... treba si robiť radosť :-)
    Dodatočne prajem všetko najlepšie k narodeninám!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky, je super, že si děláš radost a takto užíváš. Nejvíce mě zaujal ten obložený talíř, je to moc hezky nachystané! :) Dodatečně se také přikládám ke gratulantům.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, nebudu lhát. Vůbec mě nenapadlo, že někdo ještě nebyl ve "velkém kině" :D. To jsem si musela normálně přečíst několikrát. Ještě, když máš tak ráda Jamese Deana. Doufám, že se ti v kině líbilo 😍.

    Jinak oběma přeju krásné narozeniny 😍.

    MAKE-UP 💄 | JAK HO NANÁŠET A NOSIT, ABY VYPADAL DOBŘE 👸 | TIPY & TRIKY | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny fotky jsou super! Roztomilý pejsek ♥ A tyjo, neumím si představit, že bych teď šla poprvé do kina, to musel být fakt zážitek sám o sobě :D Já před covidem chodívala i párkrát do roka, teď už - pravda - moc ne.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky a vypadá to na pěkně nabité a užité dny :). Na Deníčku moderního fotra jsme taky byli :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky!:) Moc vám to sluší, holky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já třeba ve "velkém" kině nebyla nikdy, za prvé tu žádné nemáme a za druhé mi ta menší kina přijdou taková komornější :).

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu nabité a akční dny, jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, je vidět, že jsi šťastná a tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na Parukářce jsem ještě nikdy nebyla, to musím napravit, vypadá to tam totiž moc pěkně. A do Grébovky taky. Krásné fotky a plno skvělých zážitků.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky, moc ti to všude sluší! :) A nemůžu se vynadívat na ty kytičky, jsou překrásné. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jsi měla nabité! Pejsek je ťuťu! :) A ze skříně si nic nedělej, já to mám často taky tak se skládáním nábytku. :D

    Ela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡