Střípky z minulých dní

Krásný den, přeji.  Poslední dobou se neděje moc nic, co bych s vámi mohla sdílet... Nebo takhle, děje se toho dost, ale to je více osobní, takže ne úplně vhodné pro blog. Rozumíte.. :D 
Tak jsem si říkala, že bude lepší vám dát zase takové shrnutí v podobě fotek, ale zjistila jsem, že ani moc teď nefotím. Když kouknu do galerie, mám tam fotky převážně svého psa. :D Mia je takový specifický pes, většinou spí v klubíčku, ale vždycky, když si lehne třeba na bok a vypadá, že je uvolněná a spokojená, přijde mi strašně roztomilá. :D :D 
Zároveň mi přijde, že čas strašně rychle utíká. Sotva začalo léto, už je za chvíli konec srpna. Na podzim se sice těším, mám ho moc ráda, ale to, jak všechno rychle letí, mě trochu děsí...

Nádherná kytička, kterou jsem dostala od mamky k narozeninám. Miluju takovéhle květiny. 



Moje narozeninová oslava probíhala v kruhu rodinném, ale pouze s půlkou rodiny, zbytek pracoval. Ale užila jsem si to moc. :)



U babičky na zahrádce proběhla i nějaká ta opalovačka.



A dokonce za mnou přijela i kamarádka, tak jsem po dlouhé době stáhla střechu a poprvé kamarádku bez střechy vyvezla.





Taaak.. moje první objednávka z Košíku. :D Byla jsem strašně líná jít do obchodu. :D Ale myslím, že moc této služby využívat nebudu.. ceny nic moc a strašně nepřehledně se mi po internetu nakupuje, takže raději si do obchodu dojdu osobně. :D



Pamatujete si na ten nedávný obrovský měsíc?? Škoda, že mobilem to úplně nejde zachytit.



Práce. :D




Procházka po Vyšehradě a následně moje první návštěva podniku Nebe. :D




Dostala jsem kytičku. 




A následuje série fotek, jak Mia spinká. :D Takhle je nejhodnější. :D












Jak se máte vy?

Komentáře

  1. Jéé, přeji Ti všechno nejlepší k narozeninám :) kytička je moc hezká <3
    Mia je boží, hned ta první fotka, jak má vepředu packy, to je super :D
    Já byla v sobotu na cyklovýletě (přes 40 km), od včerejška do pátku mám tenisový kemp (intenzivní tříhodinové tréninky), takže jsem vcelku utahaná :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám, květinky jsou moc pěkné 😊. Také pozoruji jak ten čas tak rychle utíká, před chvílí léto začalo a za chvíli už bude zase pomalu končit. Na podzim se taky těším, ale teda jen na tu barevnou část. Na to období kdy bude mlha, deštivo a sychravo se vůůbec netěším.. tak snad bude krásně počasí co nejdéle 🤗😇.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten havko je dokonalý. Všetko najlepšie k narodeninám

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle články patří k mým nejoblíbenějším! :D ♥ Bože, Mia je zlatíčko. Jinak já když kouknu do galerie, tak tam je taky jen můj pes. :D :D :D jsou to prostě bobíci naši :D ♥
    A jinak ti přeji dodatečně všechno nejlepší k tvým narozeninám! :) Jinak je pravda, že to léto vždy tak moc rychle uteče a zima mi vždy přijde věčná. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš roztomilého pejska a kytičky taky miluji 😍😀

    OdpovědětVymazat
  6. Jde vidět, že svého pejska opravdu miluješ! :) Tak to má být. Kytičky jsou krásné a o focení měsíce jsem měla stejné pokusy, ale ten mobil... ach jo :(

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám telefon plný fotek našeho mazlíka - kocoura teda :D Až si říkám, že už ho fotit nebudu, fotek mám milion, ale stejně neodolám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky a dodatečně vše nejlepší :) taky mám plný mobil fotek domácích zvířátek :D

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné kytičky! :) Psík je naozaj rozkošný

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  10. Ani se nedivím, že většinu tvých fotek tvoří tvůj pejsek, je moc roztomilý ♥ Taky mi přijde, že ten čas strašně rychle utíká, ani nechci přemýšlet nad tím, že už bude za chvilku konec srpna..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky - Mia je kouzelná. 🙂 Taky si ráda fotím naše pejsky, když se to podaří.
    Dodatečně ti přeji vše nejlepší k narozeninám. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec se nedivím, že mám v mobilu jen fotky svého pejska, já tam mám zase svoje morčátko, pořád, ve všech možných polohách a místech, haha :D

    OdpovědětVymazat
  13. Mia je teda zlaticko ❤️ teď jsem taťkovi hlídala fenecku, francouzského buldocka a byla miláček :) krásné květiny!! Mě minulé přítel natrhal nějaké venku, když jsem přijela od mamky a udělal mi tím velkou radost ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Dodatečně gratuluji k narozeninám a hladím Miu, je opravdu roztomilá.
    Hezký večer, Míšo! Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle články plné fotek mám stejně nejraději! :)) Měla jsi povedené dny, určitě sis léto užila naplno! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡