Grébovka (Gröbovka/Havlíčkovy sady)

Hezký nedělní den. Kdo mě sleduje na IG, může si všímat, že nejčastější místo, které sdílím, je Grébovka. Mám ji totiž docela blízko od baráku, tak tam poměrně často chodím na procházky se psem. Poslední dobou jsem se docela naučila chodit tam po ránu, protože potkáte jen pár běžců nebo pejskařů, takže je tam klid. 

Grébovka je park na Vinohradech (poblíž Vršovic a Nuslí) inspirovaný italskou renesancí. Kromě vinice, spousty zeleně a krásného výhledu se vám bude určitě líbit i fontána a umělá jeskyně Grotta. Občas se tu také pořádají různé akce. Samotná Gröbeho vila aktuálně slouží jako školící středisko pro právníky. 
Park rozhodně doporučuji navštívit.




V altánu funguje i restaurace.



Nedávno jsem tam byla na aperolu a ten výhled při tom byl boží. Ale byla docela zima. :D


A opět současnost a čistě modrá obloha. 






A teď pár fotek z jara.. Bohužel nemám aktuální fotografie, protože okolo fontány něco opravují, a bohužel pracují i o víkendu. :D :D






A co vy? Byli jste v Grébovce? Jaký je váš oblíbený park v Praze?

Pro ty, co v Praze nikdy nebyli... Podle fotek, líbilo by se vám tu?

Komentáře

  1. Park vypadá moc krásně, nedivím se, že tam trávíš čas často, tam by se mi taky líbilo. Zatím jsem v něm ale nebyla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    park neznám, nikdy jsem tam určitě nebyla (ale já Prahu až tak prochozenou nemám), ale moc se mi líbí a ráda bych ho navštívila. Hlavně to zákoutí s fontánou je krásné.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, kde zrovna probíhá soutěž (http://ciculka.cz/srpnova-giveaway/)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky by se mi tam líbilo.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to tam veľmi pekne na výlet, ale i odpočinok! Krásne prostredie 🧖🏻‍♀️

    Blog de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
  5. Jednou jsme tam byli, ale ta cesta byla tak složitá, že to nejspíš byla naše první i poslední návštěva😂

    OdpovědětVymazat
  6. Sice bydlím v Praze ale v Grébovce jsem ještě nebyla 🙈, ale brzy to hodlám napravit 🙂.

    OdpovědětVymazat
  7. what a beautiful place, i want to go there.
    great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshop homecoming Hairstyle

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  8. V Grebovce jsem nebyla, ale podle fotek to tam vypadá úžasně! Rozhodně se tam při příští návštěvě Prahy musím zastavit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem tam nebyla, ale je to krásný!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Já tam tedy nikdy nebyla, ale hodně o tom místě slýchám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Slyšela jsem o ní, ale nikdy tam nebyla. Podle fotek je vidět, že to je krásné pohodové místo :) ráda ho navštívím. Mně se hodně líbilo v Průhonickém parku.

    OdpovědětVymazat
  12. Byla jsem tam cca před třemi lety a bylo to tam moc krásné <3


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem Prahou téměř nepolíbená. Kromě hlavních památek, letiště, vlakového a autobusového nádraží absolutně netuším, jaké parky tam jsou :D Jde to tak nějak mimo mě. Každopádně park je krásný a doposud jsem netušila, co to Grebovka je :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Achjo, to je tak nádherné místo. Závidím ti, že bydlíš v Praze. 😁😍 Tolik krásných míst, kam můžeš jen tak zajít. 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je nádhera! Nikdy som tam nebola a vyzerá to tam úžasne :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  16. Je to tam moc krásné, byla jsem tam, ale už je to dávno :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  17. Moc mě mrzí, že jsem v Grébovce ještě nikdy nebyla, když jsem ještě studovala v Praze, tak jsem o místě nevěděla, objevila jsem ho až díky Instagramu, tak doufám, že budu mít někdy čas se tam podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  18. Grébovku mám také moc ráda. Hezké místo na procházku, na piknik i na posezení s něčím dobrým, a pro mě osobně snad nejhezčí park v Praze vůbec. Až se divím, že o tomto klenotu nikdo moc neví. :) Teď bydlím kousek od Stromovky, tak chodím hlavně tam, ale do Grébovky se vždy skočím projít ráda, jakmile mám cestu okolo.

    OdpovědětVymazat
  19. Přesto, že do Prahy jezdím málo, v Grébovce jsme kdysi s manželem byli. A dokonce i ve sklepech pivovaru. Byl to jeden z prvních příspěvků u mne na blogu. :o) https://fotodasaf.blogspot.com/2017/03/sklep-grebovka.html
    K fontáně jsme bohužel nedošli, tu jsme neobjevili.
    Krásné místo i fotky. Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  20. Byla jsem tam, je to nádherný park, a ten výhled. Opravdu úžasné místo na procházky s pejskem, Míšo! Mohu jen závidět...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  21. V Praze jsem byla několikrát a toto míto vypada moc hezky. Aperol s takovým výhledem bych si nechala líbit😍

    OdpovědětVymazat
  22. Grébovka je i pro mě nejnavštěvovanější pražský park, také ji mám hned za rohem. Třeba jsme se někdy potkaly. :D Hlavně v během lockdownu jsem tam byla téměř denně, protože procházky byly jediným možným vyžitím mimo domov. Je to nádherné místo. ❤️

    OdpovědětVymazat
  23. Z fotek vypadá krásně.. Zatím jsem tam nebyla.. Třeba někdy.. ��

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherné místo! Až pojedeme zase někdy do Prahy, tak tam zavítáme, ještě jsem o něm snad neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc hezké fotky :) Na Grébovku bych se taky chtěla podívat, už jsem párkrát viděla fotky a je to moc pěkný park :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ačkoliv nejsem pražská a troufám si tvrdit, že mám Prahu prochozenou křížem krážem, tak Grébovku jsem doposud nějak minula. Ale jak tak koukám na fotky, tak to je velká škoda a budu to muset co nejdříve napravit.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  27. Tam musí být nádherně, moc ráda bych se tam někdy podívala! :) V Praze jsem celkem často, ale sem mě cesta bohužel ještě nezavedla. :D :))

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné záběry. Musím přiznat, že v Grébovce jsem zatím nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  29. Já byla v Praze nesčetněkrát, ale tady na tom místě jsem ještě nebyla. Musím to napravit, vypadá to tam krásně! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡