Nové vlasy - jak šel čas...

 Krásný dobrý den. ♥  Jak už si asi někdo z vás všimla, kdo mě sleduje na instagramu, proběhla u mě menší změna. Noo, vlastně docela větší změna. 

Před pár lety, asi tak před dvěmi a půl, jsem měla černé vlasy po ramena a jelikož mě už strašně štvalo, že mi jsou třeba hned po týdnu vidět odrosty, rozhodla jsem se začít barvit na hnědou a chtěla se co nejvíce přiblížit své pravé barvě, abych už to nemusela barvit. Ale bylo to náročnější, než jsem čekala. :D Takže jsem měla vlasy převážně černé, kousek hnědý (až zrzavý) a u hlavy svou barvu, která je taková nijaká. A jak vlasy rostly (mně rostou dost rychle), moje "ombré" bylo čím dál tím výraznější. :D Na jednu stranu se mi to ale líbilo a já chtěla vydržet co nejdéle a nestříhat to.. Jenže, vlasy pak vypadaly už dost zničeně a potřebovaly střihnout. Říkala jsem si, že když už to ustřihnu, ať mi zbyde jen má barva. Ale ta nebyla ještě dostatečně narostlá.. 

No a ze dne na den (v červnu) jsem se rozhodla, že se ke kadeřníkovi objednám (naštěstí to dělá můj kamarád) a půjdu do balayage. Našla jsem si krásné obrázky, kde u hlavy měla slečna barvu podobnou té mé a zbytek byl plavá blond. Šla jsem na vlasy hned druhý den, natěšená, že proběhne velká změna! No, změna to je. Ale nakonec to nedopadlo tak, jak jsem si představovala. :D Než, že by to bylo špatný, všichni mě ujišťují, že to vypadá dobře. Ale znáte to, když si něco vysníte, chcete to prostě tak. :D

Bohužel mi tam zbyly ještě kousky té zrz (jinak bychom to museli zkrátit opravdu hodně) a celkově to nechytlo do plánované světlé plavé blond.. Teď to ale plánuji nějaký ten měsíc nechat, sluníčko to možná ještě vytáhne. No a až vlasy poporostou, třeba někdy v září/říjnu, dáme druhé kolo. A to věřím, že už vyjde skvěle. Ale jako moc se nedivím, že to na poprvé nebylo perfektní, já měla vlasy barvené strašně často a všemi možnými barvami. Myslím, že už jsem na hlavě měla snad vše. :D :D

Leden 2019

Leden 2019

Duben 2019

Duben 2019

Červenec 2019

Duben 2020

Květen 2020

Září 2020

Prosinec 2020

Květen 2021


PŘED !!! Červen 2021



PO !!! Taková trošku zrz, co? :( :D



Jako na tomto světle se mi to docela líbí.. ale měj to světlo všude s sebou, že jo.. :D :D



Nějaká taková byla představa :D


Tak co na to říkáte??? :)))


Komentáře

  1. Podľa mňa Ti nový účas veľmi pristane a omladol Ťa :-) A vpredu máš melír???
    Aj ja som sa dala po rokoch ostrihať po ramená... takže veľká zmena.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě ti ta černá sedla, ale teď jsi parádně prokoukla! Tohle ti opravdu sluší, jak kratší vlasy, tak i barva! Wau, jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, proměna úplně skvělá! Máš moc šikovného kamaráda. Přidám se do zástupu těch, kteří Tě ujišťují, že to vypadá dobře, protože to vážně vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že tvoje vlasy prošly mnoho změnami :)
    Já si dřív myslela, že si vlasy nikdy neobarvím, chtěla jsem svou původní barvu. Maximálně mi mamka nechávala dělat melíry. Bez barvení vlasů jsem jinak žila do doby, než jsem potkala svého současného přítele, který si mě obarvil na blond, pak na takovou stříbrnou a pak zase na blond. Ke kadeřnicím moc ráda nechodím, nebo alespoň nechodila a když už tak jednou za dva roky. Poslední moje návštěva byla díky poukázce, kterou jsem dostala od přítelovi maminky a bylo to velice příjemné a dostala jsem i nějaké vzorečky a brzy využiju svou další poukázku u té samé paní kadeřnice, tak se docela už i těším. Mám strašné odrosty a chci se jich zbavit :D
    Jinak koukám, že ty jsi měla i tříbarevný vlásky (odrosty) tmavé, světlé a zase tmavé :D
    Poslední dva účesy mi přijdou nejkrásnější :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné moc ti to sluší všechny účesy, zaslala jsem ti email a ještě jednou gratuluji ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že ti to sluší snad na každé fotce, jsi krásná :) Taky jsme se teď s kadeřnicí (naší známou) pokoušely zbavit mého podivného pruhu ve vlasech, co zůstal po fialové :D Měla jsem podobnou představu, jen trochu jinou barvu, od červené/zrzavé do blond :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vlasy Ti rostou opravdu rychle!! :D Ta černá Ti opravdu sedla :) Ale mě se to líbí i jak to máš teď :) Jsem sama zrzavá, tak tu barvu mám ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne! Kratšie vlasy ti naozaj veľmi pristanú! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny účesy se mi moc líbí. Černá ti moc slušela, potom i letošní květen, červen a nynější účes je také moc krásný :) jsi kočka. Já jsem se byla také včera stříhat. Měla jsem vlasy po zadek, jako ty a teď je mám po prsa. Máme podobnou velikost :D Nechtěla jsem to tolik, ale také mi vlasy rostou hodně rychle, tak si říkám, že to za chvilku doroste:)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší, vypadáš krásně a vlasy jsou všechny krásné, ale mě se nejvíce líbí tvoje hnědé vlásky!

    OdpovědětVymazat
  11. Nová změna ti moc sluší 🙂. Ale moc hezky vypadalo i to ombré z dubna 2020. Máš to štěstí, že ti vlásky rostou opravdu rychle 😊.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky,
    já si myslím, že ti ty vlasy sluší, podle mě se to povedlo:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to náhodou moc hezky! Jsem pro co největší přirozenost a u tebe to vypadá, že ses takto narodila! Krása :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ty si naozaj vyskúšala na vlasoch všetko možné :D Ale je to super, že môžeš takto experimentovať :) Podľa mňa ti tá najnovšia farba a tiež strih veeľmi pristanú :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  15. Wooow, tak změna je velká a skvělá! Ta světlá ti neskutečně sluší! Já dřív také nosila takové to ombré, ale pak jsem se obarvila zpět na hnědo. Strašně moc bych chtěla nějakou změnu, ale... neznám kadeřníka, který by dokázal udělat z tmavých vlasů světlé :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Teď to máš nejkrásnější!! Taky jsem měla dřív tmavé vlasy a zpětně mi to přijde hrozně hrubé a taky že mi akorát zvýrazňovaly nedokonalosti na obličeji. 😅

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší, líbí se mi to daleko více než tak úplně tmavá, hrozně to k tobě jde, prostě kočka :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  18. Super, moc ti nové vlasy sluší. :) řekla bych, že nejlepší za celou dobu.. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tobě sluší snad všechny barvy vlasů! :D :) Jak černá, tak blond, ale změnu chválím! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se to moc líbí a na léto ideální barva, alespoň tolik na hlavu nepraží a navíc to vypadá vzdušněji a odlehčeněji :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡