Stěhujeme do Prahy a nové YT video


Krásné Velikonoční pondělí, vám přeji. ♥  Dnes tu pro vás mám takový článek s random fotkami z posledních dní. Ze dní do konce března, duben bude zase v nějakém dalším článku. :)) 
Březen byl faaajn, ale náročn. Jsem ráda, že už je to z větší části za mnou. Přestěhovaná jsem, ale ještě mi zbývá dát dohromady skříň a to bude oříšek. Musím sehnat nějakého hodinového manžela. :D :D

Dnes se nebudu nijak vykecávat. :D Můžete mrknout na fotky a video. Mějte hezký den. ♥




Všude krabice :D








Výlet na Zvíkov...



... a Podolský most.



Asi poslední fotka v zrcadle ve starém bytě.



Jedeme s bráchou pro dodávku do Tábora.



A další den ráno už stěhujeme do Prahy.. s druhým bráchou a ségrou.



Za pomoc jsem je pozvala do mekáče. :D



A ještě jsme udělali zastávku na Podoláku... :)



Tohle už je snídaně u mamky, kde jsem pár nocí spala. Prasácká, ale výborná, mňaaaam. :D ♥



Udělala jsem si profi účes. :D



Vzala jsem ségru na výlet. Tento rok poprvé bez střechy. 



A ještě jsem jela pomoct babičce se zahrádkou. 



Nakonec přidávám nové video ze stěhování, které jsem včera nahrála na YT.



Komentáře

  1. Viem čo to je sťahovať sa. My sme sa tiež sťahovali ale my sme nemali auto ale všetko sme v rukách sťahovali. Už sa teším na ďalšie vlogy. Veľmi sa mi páči tento tvoj vlog. Škoda že ja som lepšie nespracovala vlog zo sťahovania. Nechcela by si dať mne odber na YT a ja dám tebe? Môžeme sa navzájom inšpirovať.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se ti hezky bydlí!🥰 já se přestěhovala do Prahy před rokem a před cca půl rokem jsme se stěhovali do jiného bytu. Ale klidně bych se stěhovala zas, mě to hrozně baví!😅

    OdpovědětVymazat
  3. Tak paráda, že už jsi přestěhovaná a je to z velké části za Tebou 🙂. Ať se hezky bydlí 🤗.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    pěkné shrnutí:-) Bráchové i ségra vypadají moc mile:-) Jdu si pustit vlog. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, zrovna tam probíhá knižní giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Stěhování je vždy náročné :). Ale hlavně, že vše dopadlo dobře, fotky jsou super, aspoň se tak hezky vžijeme do tvých dní :).

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo, tolika krásných výletů. A koukám, že máš dost sourozenců :-D Banánový lívance vypadají krásně a jogurty z lidlu taky kupujeme. Miluji ty čokoládové :-D Ten nový byteček v Praze je roztomile malinkej, ale bohatě stačí. Budeš to tam mít krásné. Užívej si Prahy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji k novému bytečku :)! Ať se ti tam líbí :) představíš nám, prosím, v nějakém článku nový byt? :)
    Minulý týden byl na výlet bez střechy úplně ideální. Krásné jarní počasí :). Škoda, že se to teď zase pokazilo :/ těším se, až bude zase hezky <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo super článek a hlavně video! Já jsem teda vůbec netušila, že máš tolik sourozenců, jste si všichni dost podobní :) ♥ A ať se ti dobře daří Míšo v novém bydlení vypadá super. Jen si nejsem jistá, to je tvoje nebo to máš v pronájmu? :)

    OdpovědětVymazat
  9. My se stěhovali loni a bylo to hrozné. A to jsme ani neměli žádný nábytek, protože jsme sestěhovali s přítelem :) Těším se na fotky z nového bytečku. Je super, že Ti sourozenci pomohli, je to od nich moc hezké :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Nový byt vypadá moc hezky, tak hlavně ať se hezky bydlí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Za poslední rok jsem se stěhovala 4x a stačilo. Krabice mám všude ještě teď a to jsem od srpna přestěhovaná :D Takže přeji hlavně pevné nervy. Snad ti Praha přiroste k srdíčku jako mně :) Klidně někdy můžeme spolu někam zajít. Teď teda asi jedině na procházku, ale i tak! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  12. Video jsem viděla, jsem ráda, že jsi sehnala něco hezkého :) a máš možnost se konečně stěhovat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Jee, to jsou krásné fotky a moc ti to sluší, hned jdu na vlog 😍

    OdpovědětVymazat
  14. No jeeje, stěhování! Pamatuji, když jsem se před pár lety stěhovala do Prahy já. Zaskládala jsem skoro celou půjčenou dodávku a pomáhala mi půlka rodiny. Teď mě to čeká znovu, ale naštěstí jen v rámci města. Ať se v novém dobře bydlí!

    OdpovědětVymazat
  15. Ať se ti v Praze líbí, kde jsi nakonec sehnala byt? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vršovice jsou fajn, do centra to budeš mít blízko :) užij si Prahu, teď, když se zase všechno otvírá, to bude super! :) třeba se někdy i potkáme :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡