Co jsem dělala v minulých dnech?

Zdravím vás a přeji hezké pondělí. ♥  Dnes opět přináším článek v podobě fotek, které jsem našla v mobilu za posledních pár dní. Samozřejmě ve skutečnosti jich tam mám o mnohem víc, ale zase všechno vám sdílet nemohu. :D 



Čtvrteční návštěva Stromovky, má první!! A musím říct, opravdu krásný velký park. Ze začátku jsem si říkala: "Cooo, tady nebude žádný výhled??" Já miluju výhledy! Ale nakonec jsem mému doprovodu určila náhodný směr a došli jsme sem nahoru, kde výhled byl. Paráda. :D




Druhý den jsem jela "domů", za rodinou na jih. Vyzvedla jsem auto a jela za babičkou, protože šla na očkování, tak aby nebyla sama. Přijela tam i ségra a já si od ní vzala Miu, kterou mi více jak týden hlídala. Popravdě, bylo divný, být tak dlouho bez ní. Vlastně i bez ségry, babičky, i mamky. :D
Rychle jsem se cvakla, vypadám divně, ale ten pocit být zase za volantem, super! :D



Bylo krásné počasí, tak jsme toho využily a byly venku na vzduchu na babičky zahrádce. 




Víla Amálka. ♥



Miluju, když s námi Mia sedí u stolu. :D Jen nám, chudinka, víc vidí do talíře. :D



Je neděle a my už jedeme směr Praha. Mia to zalomila hned po rozjetí autobusu. Po půl hodině už ji to ale přestalo bavit a chtěla furt ven z tašky. Nakonec ale cestu zvládla. Je to zvláštní, Mia poprvé v Praze... :D Jak se zabydlela, vám určitě ukážu v následujícím videu na YT. Na to poslední vydané se můžete podívat tady. ♥


Mějte se hezky a přežijte ty následující ne moc slunečné dny. ♥

Komentáře

  1. Moc hezké fotky :) první rozkvetlá fotka je úžasná <3 škoda, že je zase zimní počasí :( snad bude brzy zase pěkně. Zrovna teď u nás sněží :DD 13. dubna, paráda :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. pejsek je krásný ♥ super fotky povedli se jsem rada ze rodinu mam kousek a v jednom kraji ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ten výhľad musel byť vážne nádherný. Podarili sa ti moc pekné fotky. Pekné dni aj tebe ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, tak ať se tobě i Mie v Praze líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Píšu to pořád a všude, ale tyhle fotočlánky miluju! Mia je rozkošná, hned bych se s ní potulila!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    fotky vypadají moc pěkně, na nové video se těším, to poslední už jsem viděla. Mia je statečná, že zvládla takto cestování v autobusu. Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám to s Miou sluší ♥ Jsi hodná, že jsi byla s babičkou, aby po očkování nebyla sama :) Jedna moje babi je už naočkovaná komplet a druhá teď jde na první dávku :) U nás v malém městě mi chybí nějaký větší park. Jsou tu samé maličké, kde je vždy strašně lidí :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful pictures! Mia is adorable and her picture with flowers is amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  9. No to je nádhera, jak to tam už všude kvete :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Ve Stromovce je krásně, je to tam pěkně velké a přiznám se, že jsem ji ještě nikdy neprošla úplně celou 😅. Mia je krásná a šikovná, že cestu autobusem zvládla na jedničku 🤗.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, měla jsi pohodové dny a s pejskem vám to moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky a roztomilý pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já ti tu Prahu tak závidím! Tam je pořád co objevovat! 😍 Jinak Miuška je prostě zlatíčko , já si neumím bez Olíka představit ani den, natož týden! To bych hodně truchlila teda 🤣 my dva jsme na sobě příšerně závislí 🤣❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡