Co jsem dělala v minulých dnech? #2

Krásný den, vám přeji. ♥  Ozývám se zase po delší době.. bylo toho teď nějak moc. Ale nemůžu se na to vymlouvat, protože vždy je to o prioritách. Něco jiného prostě mělo přednost. :)
Dnes vám opět přidávám článek ve formě fotek. Spoustu fotek z minulých dní jsem vynechala na příště, až po vydání dalšího videa. To dnes nahrané si můžete pustit zde.



Už zase se učím na zkoušky...



Mia si na nový domov zvykla docela rychle. Možná to bude tím stejným nábytkem, co jsem měla i v minulém bytě, ale hlavně asi těmi dekami. :D



Často chodíme na procházky... už jsem viděla tolik míst. ♥




V Tescu jsem si koupila šaty. Měli poslední číslo a celkově i poslední kus. Světe div se, padly mi. :D Jen si říkám, že mě asi budou zmenšovat, jak jsou delší... To je docela problém, už takhle jsem dost malá. :D


Ano, zatahuji břicho. :D :D



Na víkend jsem jela domů. ♥ Ale co to povídám, domov mám teď v Praze. :D



Mamka měla narozky, brácha svátek a jeho přítelkyně taky narozky. Tak byla grilovačka a bylo to skvělé. :))




My, tři psy a jedna kočka. :D Kdy tam taky konečně budu mít partnera... ?! :D




V neděli jsem pak jela zpátky do Prahy, poprvé autem! Naštěstí se mnou jela kamarádka, tak jsem si byla trochu jistější a nakonec cesta byla v pohodě. Večer jsme pak zašly na pivo. :)




Jak se máte vy?

Děkuji za návštěvnost a komentáře... Hezký den. ♥

Komentáře

  1. Zkoušky určitě dáš :) budu držet palce! Šaty ti moc sluší :). To jsi dobrá, že jsi jela autem do Prahy, jsi šikovná! :) Měj hezký květen :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Procházky jsou také často náplní mého dne, včetně prací na bytě. :D :) Super, že jste zašly na točené pivo, také jsem si ho minulý týden užívala - bylo nádherně! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to vypadá, že začátku jara užíváš plnými doušky, to je super!
    Už jsem ti psala na ig, ale ty šaty ti fakt strašně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek. Je super, že sis zašla na pivo a v těch šatech ti to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  5. Procházky po Praze Ti závidím. Vždycky můžeš jít někam jinam. U nás s malém městě není moc velká možnost, kam se jít projít. Všechny místa už znám nazpaměť :D Držím palce u zkoušek! Mě teprve čekají :) Já se mám celkem dobře, akorát jsem teď po trhání moudráku, tak mě to bolí, ale jinak se mám dobře :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych se prošla po Praze, teď bez tolika turistů to musí být super. Hezké fotky, ty šaty ti moc sluší:) Grilovačku celkem závidím, taky bych už něco ugrilovala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na šaty jsi měla štěstí, moc ti sluší :) Držím palce na zkoušky a věřím, že přítele na fotce budeš mít brzy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    moc pěkný článek! Ty šaty se moc povedly, podle mě ti sluší a určitě je do práce vynosíš. Příští týden mě čeká také jeden seminář a musím říci, že se na něj docela dost těším. Konečně bude někdo vykládat něco mně:-) Poslední video jsem už viděla a těším se na další. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné :) Vystihuje celý tvůj článek. Video jsem ještě neviděla, jsem v socilním skluzu :D Jinak ještě aby si pejsek v bytě nezvykl, když ho máš tak pěkný. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekný článok, takýto typ mám rada 😍 A tie šaty sú nádherné, veľmi ti to pristane!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat
  11. Super článok. Šaty ti neskutočne sedia. Máš krásnu postavu

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  12. Držím palce u zkoušek a moc Ti to sluší! V těch šatech si nádherná! 💛

    OdpovědětVymazat
  13. Také ti držím palce u zkoušek! Určitě je zvládneš 😊 Mia je roztomiloušek... Myslím, že těm našim myšičkám stačí plno dek a cítí se bezpečně a doma všude 🤣 a šaty ti moc sluší! 🤩

    OdpovědětVymazat
  14. Já dostala děsnou chuť na ten toast! :D jinak krásný článek i video. Taky bych se už někdy měla dokopat na točení vlogů, protože je zbožńuju!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡