Tip na dárek / Tiskařík.cz

 Krásný dobrý den, Vám všem přeji. Nedávno jsem začala řešit, co koupím mamce k narozeninám. Má je totiž v dubnu a zároveň má i chvíli na to svátek. 

A díky bohu, narazila jsem na stránky Tiskarik.cz. Mohla by to být i inspirace pro vás, když nebude vědět, co koupit pro někoho blízkého. 

Daly jsme se ségrou hlavy dohromady a vytvořily vzpomínkovou knihu plnou fotek. Sice to dalo práci, seřadit fotky, vymyslet nějaké popisky, ale nakonec si myslím, že mamka bude dojatá. Už jen proto, že to nebude čekat, protože fotky vždycky dáváme jen babičce. :D 

A jelikož se mi tam, kromě fotoknihy, líbila i možnost vytvořit si vlastní fotohrnky, tak jsme si každá vytvořila i plecháček

Jako popravdě, jsem nadšená! Dodání bylo strašně rychlé a kvalita je také skvělá. 





Tak co vy, také jste někdy někomu tvořily fotoknihu? 

Za mě papírová podoba fotek rozhodně vede! Takže alba a knihy, jasná volba. :)

Komentáře

  1. Na ty plecháčky na stránce Tiskařík už jsem taky koukala, ale jen tak v rychlosti. Musím si udělat čas a omrknout to pořádně, protože ty plecháčky se mi fakt líbí, hlavně tedy to, že si ho mohu navrhnout podle sebe 😊. Z fotoknihy bude mít určitě mamka radost, je to krásná vzpomínka ❤. Já zatím nikdy a nikomu fotoknihu netvořila, a popravdě mě to ani neláká 🙈, raději tisknu fotky do alba nebo do rámečků 😊.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádherný dárek, myslím, že maminka prolije i nějakou tu slzu. Celkově tyto personalizované dárky nebo ručně dělané jsou nádherné, člověk už tě musí trochu znát a já si jich velmi vážím.
    Před lety jsem dala tátovi hrnek s našimi fotkami, za ty roky už se dost ošoupal a tak si loni přál nový, teď kdykoliv si voláme, má ho na stole vždycky mě to dojme :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný dárek! Bábí dává každoročně fotoknihy. K 18. narozeninám jsme se ségrou dostaly taky každá jednu, je to krásná vzpomínka. Dělala také knihu s mými fotkami ze svateb sestřenice a bratrance. Jsou to krásné vzpomínky. :)
    Z dětství máme fotky v albech. Souhlasím s tebou, že papírová podoba je nejlepší :)
    Koukala jsem a je to super web, asi příteli něco objednám :) díky moc za tip!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Ten plecháček je vážne moc nádherný. Taký by som si dala urobiť aj ja. Ale maminka bude určite nadšená, viem, že moja by sa určite hneď rozplakala. Takéto darčeky mi prídu najkrajšie a najosobnejšie ♥
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, super tip, zrovna nedávno jsem o tom nápadu, udělat si kalendář jen tak pro sebe, ze svých fotek mluvila. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  6. Tiskařík umí opravdu nádherné fotodárečky a zvlášť ta fotokniha mi přijde jako skvělý způsob, jak uchovat či darovat vzpomínky. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tuto firmu neznám, ale teda ty hrnečky se mi moc líbí! To je opravdu moc originální a parádní dárek ♥ moc se mi to líbí děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné a podařené, určitě se povedlo po všech stránkách

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡