Prohlídky bytů a nové video na YT

Krásný dobrý večer všem, ale hlavně vám, ženám. ♥  Musím říct, že dnešní den byl boží, absolutně na jedničku. Brzy ráno jsem jela do Prahy, odvézt jedny důležité papíry. A zároveň jsem si tam naplánovala čtyři prohlídky bytů. Jak už víte, stěhování se blíží a hledání bytu pro mě bylo docela stresující. Měla jsem pocit, že nenajdu nic vhodného. Jako ano, kdybych byla ochotná platit třeba 20 tisíc za měsíc, tak najdu krásný byt hned, ale s menším rozpočtem je to složitější. Každopádně, první byt nic moc, druhý už se mi líbil docela dost (byl asi 30 vteřin od toho krásného výhledu na fotce). Třetí byt byl taky super a čtvrtý hrozný. Měla jsem v záloze ještě jeden, ale ten jsem viděla jen na videu (aktuálně nebyla možná prohlídka). Ale nakonec jsem se během dne rozhodovala mezi těma dvěma, s tím, že si beru čas do středy. Ale změna... rozhodla jsem se už teď! Trošku mi k tomu dopomohla paní (slečna), která byt pronajímá, protože byla strašně milá a vstřícná. Takže tento park, odkud je fotka, nebudu mít pár metrů od bytu, ale pořád to bude docházková vzdálenost, což jsem moc ráda (Pražáci budou vědět, v jaké lokalitě jsem byt vybrala.).

Takže třikrát hurá, budu mít byt! Jen prosím vás, nečekejte nic velkého.. nakonec jsem se rozhodla pro 1+kk. Ale pro mě a psa to bude stačit. Akorát se bojím, že se mi tam moje velká postel a obří skříň vejdou jen tak tak. :D Mám nábytku málo, ale za to velké kusy. :D 

Taky bych se chtěla pochlubit, že jsem všechno krásně našla, všude se včas dopravila.. žádná komplikace nenastala. Dokonce ani policajti náš autobus nezastavili. A co je ještě super, tak jsem za den ušla bez mála 22 tisíc kroků.

Jinak, dnes ráno jsem vydala první video zaměřené na stěhování, tak můžete mrknout. No budu ráda, protože mám jen 8 zhlédnutí. :D :D >> YOUTUBE

To je pro dnešní článek vše. Jen jsem se s vámi chtěla podělit o tu novinu. Mějte hezký den. ♥



Komentáře

  1. Jé tak vidím, že ses taky odhodlala! Gratuluji k youtube a hodně štěstí :) Jdu se kouknout na video.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k sehnání bytu :-). Ať se ti daří, dobře bydlí ať se Ti u nás v Praze líbí 🤗.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, skvělá práce uvážíme-li, jaká je teď situace!
    Já když ještě bydlela sama, tak jsem také byla v 1kk a je to úplně v pohodě, pro mě to bylo naprosto akorát 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem. Si šikovná a stihla si toho vážne veľa za jeden deň. Tan výhľad je krásny. V Prahe som bola párkrát, ale túto časť si veľmi dobre pamätám. Cez leto je to tam krásne ♥

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výběru bytu! Najít TEN byt je vždycky trošku stresující, ale věřím, že tam budeš spokojená a zabydlování si užiješ :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, tak to gratuluju! :) Věřím, že se ti všechen nábytek do bytu vejde a budeš spokojená :D♥ Těším se na další články a videa ke stěhování :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k ukořistění bytu, určitě v něm budeš spokojená a na video jdu hned mrknout! :) Těším se na další články. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to Ti moc gratuluju, že jsi našla byt, který se Ti líbí! :) A mít vstřícné a hodné pronajímatele je vždycky super :) Také mám kousek od baráku takový malý lesík a je to super, když se člověk chce jít někam projít, ale nechce se vzdalovat daleko od domu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Moc gratuluji k vybranému bytečku! Těším se na další články o stěhování :) přeji, ať jde všechno jako po másle a nejsou žádné komplikace.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji k vybranému bytu. :) Já jsem se prvně stěhovala s přítelem a nyní bydlím sama (na střídačku už s jiným přítelem). Ono na velikosti ani tak nezáleží jako na tom, že máš své soukromí a klid!

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, no tak to je super, gratulace :) Ať se ti krásně bydlí! Já platím jen 2200kč za měsíc za byt 2+1, ale je to tak málo proto, že bydlím v rodinném domě s pratetou a babičkou (každý svůj byteček) v zapadákově :D Jdu kouknout na to video :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, tak to je super, že sis byt rovnou i vybrala! :) Ať se ti v něm hezky bydlí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡