Budu se stěhovat!

Hezký den, přeji. ♥  Pamatujete si, jak jsem nedávno mluvila o jedné novince, kterou jsem si ale prozatím chtěla nechat pro sebe? Tak myslím, že je na čase vám to odtajnit. Ano, jak jste si správně přečetly v nadpisu, budu se stěhovat. A podle fotek i můžete uhodnout, kam. Kdo mě zná, ví, že jiné město, než Praha, to být nemůže. 

Dokonce jsem pro vás natočila video na YT. Obsahovalo povídání, vaření i balení věcí. Pracně jsem ho sestříhala, připravila na nahrání.. Mělo krásných 19 minut, jenže se mi ho podařilo celé smazat. Ani nebudu popisovat jak.. Štve mě to, hlavně proto, že už jsem dlouho žádné video nevydala. Ale co se dá dělat.. Příště si dám pozor. 

A teď ke stěhování... V Praze jsem bydlela (na koleji) tři čtvrtě roku, někdy před 9 lety, kdy jsem tam chodila na výšku. V tu dobu jsem ale k tomuto městu nějaký zvláštní vztah neměla. Škola mě nebavila, takže jsem se vždycky těšila domů. Při druhým semestru jsem to tedy vzdala. A o pár let později, kdy jsem změnila práci, jsem do Prahy začala celkem často dojíždět. Najednou si mě získala. Vždycky jsem se tam těšila a i když jsem nemusela pracovně, jela jsem tam aspoň na výlet a brala to jako dovolenou. Někdo jede na dovolenou na Bali, já si vybrala Prahu. :D

Už pár let jsem se odhodlávala udělat ten krok a začít řešit stěhování. Ale až teprve nedávno mě k tomu něco nakoplo. Nebo tedy spíš někdo. Rozhodla jsem se jít tam za někým. Takže jsem podala výpověď v bytě a od 1. dubna už bych měla být v Praze. Po čase jsme se domluvili, že se budeme stěhovat spolu. Byla jsem šťastná a všechno hned vypadalo jednodušeji. Jenže... pán se rozmyslel a dokonce se mou i přestal komunikovat. :/ Takže teď už tam jdu opravdu jen sama za sebe... Byt jsem ještě žádný nenašla. Je hrozný, že tady mám 2+1 za 7 500 Kč. V Praze za tuhle cenu neseženu ani 1+kk. Nejčastěji ale hledám Žižkov, protože Vítkov. ♥ Tam jsou i nejpřijatelnější ceny za pronájem. Ale celkově lepší to možná bude v okolí Vršovic a Vinohrad. Taky by se mi určitě líbilo na Letné, v okolí Hradčan, ale tam jsem toho moc nenašla. 

Co se týče balení... zatím jsem jen protřídila nějaké oblečení a boty. V nejbližší době se musím vrhnout i na papíry, zbytek ale ještě počká. S čím jsem ale nelenila, tak s prodejem nějaký kusů nábytku. :D Podařilo se mi prodat sedačku a botník. Ještě bych se chtěla zbavit ledničky, pračky a skříně.. Ale na druhou stranu pořád nevím, jaký byt najdu.. Třeba v něm lednička nebo pračka nebude k dispozici, takže bych si to musela kupovat nové.. No uvidíme. 

Každopádně mám trochu strach, abych vše zvládla. Sbalit, přestěhovat, složit, zaplatit, atd.. Hlavně doufám, že seženu někoho s dodávkou. :D No nic, to by pro dnešní článek bylo vše. Budu se snažit co nejdřív natočit nějaké video, pak přidám článek i odkaz.

Mějte se krásně a zvládněte tuto nelehkou dobu. ♥


 

Komentáře

  1. Tak to je velký životní krok :) Držím palce, aby si to všechno zvládla a za chvilku už bydlela v novém :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je velká změna, jistě to bude hodně práce a úsilí ale věřím, že všechno dopadne dobře a moc ti držím palce! Těším se na videa a články z Prahy!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, minulý víkend jsem se z P5 přestěhovala právě na Letnou. ☺♥ Stěhování proběhlo hladce, všichni pomáhali a nic se nerozbilo, ani neztratilo. Tak at vše proběhne hladce a líbí se ti u nás.

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti moc palce se stěhováním, ať vše klape tak, jak má! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že to s tím pánem nevyšlo, ale to určitě zvládneš i sama! Hodně štěstí a držím palce s hledáním :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ti moc držím palce se stěhováním! Mě to teď také čeká, ale bohužel máme trochu ztíženou situaci díky všem opatřením. :D Snad se brzy dočkáme normálu. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ať se ti u nás v Praze líbí a vše dobře klapne, držím palce 🤗😉.

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce se stěhováním, sama bych se do Prahy jednou ráda přestěhovala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Také mám Prahu ráda, jezdíme tam tak 1-2x do roka, je to taková tradice :) teď to bohužel nejde :/ Přeji ti, ať vše dobře dopadne a v Praze se ti líbí:)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  10. Praha je krásná, také se tam občas mihnu na nějaké služebce, ale nejsem tam tak často! :) Každopádně ti přeji jen radost ať se ti tam líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. Prahu mám ráda, ale bydlet bych tam nechtěla :-D Přeji ti, aby jsi byla v Praze jen šťastná :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To s tím chlapem nemyslíš vážně, že ne?! Proč máš na kluky takovou smůlu? :( :X Nicméně Ti bydlení moc přeju, určitě budeš v Praze spokojená! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Je mi líto, že si video smazala, zrovna na to bych se těšila! :-D Já se hlavně těším, až se budu stěhovat já, ale do vlastního! :-) Praha je krásné město, ale bydlet bych tam nechtěla. Navíc já bydlím kousek od Prahy, mám takřka dálnici hned za barákem :-) A doufám, že všechno klapne a nastěhuješ se v pořádku bez komplikací. :-) Užívej nového začátku v Praze :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,
    s tím chlapem mě to moc mrzí, ale očividně za to pán nestál... Doufám, že ti stěhování vyjde a že si to užiješ, mě to bavilo a ráda na to dodnes vzpomínám:-) Měj se krásně a těším se na další články a videa!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásne. Držím palce aby ti všetko vyšlo podľa tvojich predstáv. Praha je krásna, určite si to tam užiješ. Ja som týždeň dozadu sťahovala priateľa a viem koľko vecí je za tým, čiže proces asi nie je najjednoduchší ale keď už budeš tam,tak je všetko dobré.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  16. Už jsem viděla video, super nápad :) Jinak v tom stěhování máš můj obdiv, navíc když jsi sama a v této crazy doě. Já stále ve svých 27 letech bydlím u našich a pochybuji, že se to tento rok změní, jednak nemám přítele a ani s prací to nevypadá dvakrát slavně :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡