Tipy na knihy / Erotické počtení

Krásné dobré odpoledne, přeji. ♥  Dnes tu mým pro vás netradiční článek. Tedy samotný článek je naprosto běžný, ale na mém blogu jste ho nejspíš ještě neviděli.
Dřív jsem četla opravdu hodně, od mala jsem chodila do knihovny a pokaždé jsem odcházela s kopicí knih. Většinou jsem tedy četla takové ty dívčí romány, o lásce, ale také o koních. Pak nevím, co se stalo, ale četla jsem míň a míň. Knihy jsem si sice čas od času půjčovala, ale většinou jsem je vracela neotevřené. Ráda bych to svedla na čas, ale pravdou je spíš to, že jsem byla líná. Líná soustředit se na čtení. Raději jsem si pustila seriál, u kterého jsem mohla dělat ještě něco dalšího. No, musím se přiznat, že poslední dobou mám pořád v ruce telefon... Koukám na e-maily, na blog, na instagram, na kalorické tabulky, na youtube,... a pak se kolikrát přistihnu, že ani nevnímám, co se v seriálu dělo. 
Ale jak jsem psala v minulém článku, slíbila jsem si více čtení. A musím říct, že hned ten večer jsem četla. Vlastně jsem četla i včera a dnes se chystám zas. 

Jaké knihy mám ale úplně nejradši? Takové ty typické ženské, nejlépe s nádechem erotiky. Oddechovky, které mě pohltí. 
Dnes dávám tip na knihy od Emmy Chaseové. První knihu Zapletený jsem objevila v Levných knihách a hned podle obalu jsem si byla jista, že ji musím mít. Dobrá volba svlečeného krasavce v posteli. :D A kniha byla naprosto skvělá. Vypráví to chlap, který je zvyklý mít každou ženskou, na kterou si ukáže. Ale co se stane, když se poprvé zamiluje? Musím říct, že při čtení jsem pořád divila "To jako fakt?" "Takhle to jako funguje?" "Takhle to chlapi mají?" Je tam opravdu podrobné nahlédnutí do mužského světa. Zajímavé, když knihu napsala žena. Ale na konci jsem měla jasný názor: "Tohle by si měli přečíst i chlapi!"
Okamžitě jsem pak hledala další díly, u nás bylo vyprodáno, tak jsem koukala i jinde. Ale nakonec, asi po dvou letech se mi podařilo dát dohromady celou sérii. 

Na druhou stranu nechci knihy tolik vychvalovat, protože pak byste od nich třeba hodně očekávaly a nakonec byly zklamané. Hlavně každý má jiný vkus, takže co baví mě, nemusí bavit vás. ♥








Můj oblíbený úryvek ze čtvrté kapitoly prvního dílu (Zapletený).


Znáte tyto knihy? Četly jste je? Jak se vám líbily?

Komentáře

  1. Tak držím palce, aby si sa znova rozčítala! Po dlhej pauze je ťažšie znova začať, to poznám. Ja čítam celkom dosť, ale skôr preto, že mám v škole predmety spojené s literatúrou, minulý rok to teda bola britská a kanadská literatúra, tento rok najmä bulharská a americká. Ale neuveriteľne sa teším, keď dopíšem bakalárku a príde leto a konečne budem čítať aj nejaké oddychovky a motivačné knižky, pretože tie ma hrozne bavia. Musím povedať, že takéto vyslovene ženské romány s nádychom erotiky nečítam, ale zato moja mamina ich číta neustále a stále hľadá nové, takže jej o týchto určite poviem! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na zajímavé čtení, naposledy jsem v tomto žánru četla "Odstíny", které jednu dobu byly hodně populární! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyto knihy jsem nečetla... ale četla jsem jiné. Teď nevím, jak se přesně jmenovali, ale nemám proti tomuto tématu nic. 50 odstínu šedi jsem teda nečetla :-D Celkově mám ráda romantické knihy, ale je pravda, že vyloženě erotické jsem nečetla ještě vůbec...přitom by mě to bavilo, asi se po nějaké kouknu! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám a podobné knihy ani nejsou těmi, které bych běžně četla, ale jednou za čas, proč ne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle knihy neznám, ale až budu někde brouzdat a shánět nové, možná po nich kouknu :D I když... Stojí mi to za depresi z toho, že nikoho nemám? :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem kdysi četla opravdu moc a teď o dost méně :/. Erotické romány mám také ráda, semtam jsem si nějaký přečetla :D. Máma je ráda čte, takže jich má doma hodně, tak jsem si je půjčovala :D. Tyto ale neznám :O.

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že jsme na tom podobně, jako malá jsem hodně četla, s postupem méně a méně, obvykle nebylo dost času, ale od minulého roku na tom pracuji a prostě si na čtení ten čas udělám.
    Erotické romány jsou určitě něco, co by mě čas od času bavilo, ale zatím jsem žádný nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ráda čtu erotické knihy, ale poslední dobou mě většinou zklamali. Neví jaký příběh vymyslet, tak kopírují. Hodně se podobají té předešlé knize, kterou jsem četla. Já mám velkou sbírku knih a čtu vše. Pro děti, historické, poezii, detektivní, thriller a i ty erotické.
    Určitě si půjčím první díl a pak uvidím, o těchto jsem zatím nic neslyšela.
    Děkuji za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Po takové četbě bych potřebovala ještě víc chlapa :D to by bylo špatnééé. Jinak já četla třeba lady Fuckingham... Občas je to teda docela síla.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    znám tuto sérii, je dobrá, četla jsem všechny díly. Na blogu před několika dny vyšla recenze na nový erotický román Nemilosrdný král, tak se můžeš mrknout, třeba tě to taky zaujme:-) Já mám hodně ráda různé romance, i ty erotické:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡