Dnešní nákup

 Krásný dobrý večer, vám přeji. ♥  Dnes přidávám článek, který já mám u ostatních strašně ráda. Jedná se o ukázku běžného nákupu. Nečekejte nic extra a žádný plný košík, ale je to prostě tak, jak to ve skutečnosti u mě je, co kupuju, když nic úplně nepotřebuju.

Původně jsem nic kupovat neplánovala, ale ségra mě poprosila, jestli s ní půjdu do drogerie, tak jsem říkala, dobře, mám z Vánoc ještě dárkovou kartičku do dm, tak ji aspoň využiju a také si něco koupím. Kromě kosmetiky tam nakupuji hlavně potraviny, protože ty mají super, takže hodit něco do košíku mi vůbec nedělalo problém. :D

Potom jsme zašly do Billy a tam jsem udělala nákup jen pár drobností, co mi doma chyběly. Příště můžu třeba udělat ukázku většího nákupu, pokud byste chtěly. :D Ale když teď o tom přemýšlím, asi to není moc zajímavý, co? :D 


Většinou kupuju ovesné mléko, ale to doma ještě mám, tak jsem vzala na chuť toto čokoládové. Je skvělé, a dávám si ho třeba jako dezert. :D Nebo víte co? Dám vám tip, hodí se na chia puding! Ten asi znáte, jak jen zalijete mlékem chia semínka a do druhého dne z toho máte puding. Já do toho ještě přidávám kakaový protein, ale momentálně ho nemám, tak tohle mléko tu chuť čokolády také udělá. :)

Tyto šumivé tablety miluju, mají super příchuť. Musím říct, že mi chutnají ochucené perlivé vody a tohle je skvělá náhražka. Navíc jedna tableta má jen 9 kcal. :D

Ovesnou smetanu na vaření taky kupuji dost často. Dřív jsem tedy kupovala spíš sójovou, ale od té doby, co jsem slyšela, že sója není úplně vhodná, a to hlavně pro ženy, tak se ji snažím omezovat. Skoro jediné, co se sójou kupuji, je paštika z tofu a klasické tofu (a ještě toto sójové mléko). 



Tady už zmiňovaná paštika, je strašně dobrá. Chutná mi nejen tato bylinková, ale i delikates a gourmet. Jiné jsem, myslím, nezkoušela. 

Curry omáčka, to je také věc, kterou čas od času kupuju. Mám ji ráda jen tak smíchat s rýží nebo těstovinami, plus třeba s kuřecím masem.

A moje nejoblíbenější tyčinky! Ty mám fakt hodně ráda. Nejvíc tu New bar s podmáslím. Chtěla jsem ještě kakaovou, ale tu zrovna neměli. Skvělá je i jejich cena, asi 13 Kč.



Teď něco do domácnosti, to asi není zajímavé, ale přeci vám z mého nákupu nic nezatajím. :D
Pytlíky do koše a zubní pasta.



A teď už jen malý nákup z Billy. Vysokoprocentní šunka, sýr a tvaroh, to u mě nikdy nesmí chybět. Pak tofu, to také kupuji celkem často. Kromě tohoto uzeného je ještě super marinované. Tuňáka jím tak 1-2x týdně, rajčátka téměř denně a mandarinky mám po dlouhé době, u těch se vždycky bojím, že budou kyselé nebo budou mít pecky. :D


Co z toho máte rády vy? Napište mi také, jestli si příště dámě větší nákup. ♥

Komentáře

  1. Rada pozerám nákupy iných... Aj ja som dnes bola na rýchlonákup, chýbali mi žemle na hamburgery :-)
    Musím už vyskúšať tú paštéku z DM, inak momentálne doma fičíme na paštékach od Luntera, sú skvelé, zatiaľ nám všetky chutili. Manžel nemôže mäso, iba občas kuracie, tak veľa varím vegeteriánske jedlá a najmä indické, mňam.
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Super zdravý nákup! Šumivé tablety z DM si taky kupuji a shodou okolností mám přesně tuto příchuť právě ve sklenici :D To kari vypadá taky skvěle, příště ho vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, to mi pripomína aj mňa - pôvodne nič nechcem, potom ma niekto vytiahne do obchodu a nakoniec kúpim viac ako on. V DMke nakupujem veľmi rada a tiež práve jedlo, preto tam musím chodiť sama, lebo priateľ už odmieta čakať, kým si vyberám, haha. Ja mám takéto články z nákupov rada, určite pridaj aj z väčšieho nákupu! Inak ale nakupujem úplne iné veci ako ty a z tohto nákupu by som zjedla len mandarínky a tuniaka :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééj toto je zaujimavý článok. Vidim tu vela potravin z DMky, tam ja málo nakupujem jedlo - sama neviem prečo.. musím to napravit.
    No musím niekedy aj ja takýto článok skusit :-)
    Velmi sa mi to páči, vidieť, čo iní nakupuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tyhle mini haulíky já zbožňuju. A ještě víc zbožňuju Dmko, ve kterém jsem pečená vařená. Taky plánuju zdokumentovat svůj nákup. Jinak díky za inspiraci! :)

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda se dívám na nákupy jiných, asi už jsem dospěla do věku, kdy mi nákup jídla předá víc než ukázka nákupu oblečení :D Děkuji za tip na curry omáčku, vždycky se v DM dívám i na potraviny, ale nikdy moc nevím, co koupit ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Proteinové tyčinky z DM úplně miluju. Jediné, které mi chutnají :) A patifu jsou skvělé, ty mám taky moc ráda. Já mám tyto nákupy ráda, inspirace není nikdy dost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji, že je hodně věcí z DM :) také ho mám ráda. Celkem by jsme se v potravinách shodly. :) Akorát rostlinná mléka ochucená používám max na chuť v malém balení, jinak domů na kaše a podobně, třeba do kávy ty bez chutě beru víc.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    já mám tak ráda tyto články, už teď se těším na další. V DM moc potraviny nenakupuji, ale docela jsi mě nalákala na ty tyčinky. Šunku, sýry, tvaroh kupuji pravidelně, rajčata jsem teď musela přestat jíst, zakázala mi to doktorka kvůli ekzému. Taky mi sebrala citrusy a jahody, což mi dost chybí. Tuňáka jím taky často, aspoň jednou týdně. Kupuji je často právě v Bille, ta mi celkově na nákupy sedí. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad na článek! Sama si takovou inspiraci hrozně ráda prohlížím :)) Na to čoko mléko mám úplně chuť :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡