CLUBHOUSE a moji oblíbenci


Přeji krásný sobotní den. ♥  Když jsem přemýšlela o tom, co za článek přidám, první téma, co mě napadlo, byl aktuálně velmi populární Clubhouse. Na jednu stranu se tato aplikace řeší skoro všude, ale pak se třeba od svých známých dozvím, že vůbec neví, o co jde, že o tom ještě neslyšeli. No musím říct, že já na Clubhouse narazila teprve nedávno, ale jelikož jsem neměla pozvánku, nemohla jsem se tam dostat, protože nikdo mě tam nepotvrdil. Pak jsem ale viděla, že Verča W. nabízí dvě pozvánky, přihlásila jsem se a šup, jsem tam. Od té doby jsem připojená každou volnou chvíli. :D 

A o co tedy jde? Jedná se o audio chat. Vytváří se různé roomky, na různá témata. Vždy je jeden a více speakerů, kteří mají hlavní slovo. Vy tam mluvit nemusíte, můžete jen poslouchat, ale pokud chcete něco říct, můžete se přihlásit a oni vás pozvou k nim na "pódium". Lidé se tam sledují skoro stejně jako třeba na instagramu a právě díky tomu, že někoho sledujete, máte možnost narazit na více místností a tím narazit i na více zajímavých lidí. Škoda ale je, že aplikace je prozatím jen pro Iphony. :(

Za mě je Clubhouse strašně super. Našla jsem si témata, která mě zajímají, vzdělávám se a zároveň také posiluji svoje sebevědomí. Abych to vysvětlila... já jsem odjakživa stydlivá. Vždycky mi dělalo problém mluvit před lidmi a když jsem třeba něco nevěděla, pro jistotu jsem se ani nezeptala, abych se náhodou neztrapnila. A tady na Clubhousu jsem se rozhodla, že budu trochu aktivní. Opravdu se nemusíte bát promluvit, protože většinou jsou lidé milí, chápaví a slušní. Pokud tedy navštěvujete ty správné místnosti. :))


A koho teď nejraději sleduju??


TÝNA SKALICKÁ A VERONIKA WISIORKOVÁ

Konkrétně díky Verče jsem se rozhodla přihlásit na Clubhouse a zároveň byla ona, která mi poskytla pozvánku. Takže děkuji. Společně s Týnkou vytváří roomky na téma jídlo a moc mě jejich povídání baví.


JAN MÜHLFEIT

Honza byl asi ten první, koho jsem začala sledovat. Na Clubhousu je velmi aktivní a kdo se chce vzdělávat a motivovat, určitě klikněte na follow.

JAN SKRYJA

Tak tohle je člověk, kterého poslouchám asi nejčastěji. Honza vytváří roomky celkem často a vždy se probírají zajímavé věci ohledně snů. Koho zajímá spánek, sny a vše s tím spojené, určitě ho sledujte. Je super, že vám dává dost prostoru pro to, abyste se zeptali na to, co vás zajímá. Já sama se tam ptala už asi dvakrát. 
Kdo nemá Clubhouse, ale tato tématika by ho zajímala, najdete Honzu i na youtube



MICHAL SMEJKAL A ONDŘEJ SMEJKAL

Kluky ze Světa úspěšných se vyplatí sledovat, navštěvují spoustu zajímavých místností a určitě vám dodají dávku motivace a vzdělání.



JANKA CHUDLÍKOVÁ

Roomky s Jankou mě také baví, jsou inspirativní a motivační. A poprvé, kde jsem se tedy odvážila promluvit, byla právě tato místnost. Byla jsem šíleně nervózní, ale nakonec to pak byl opravdu super pocit, že jsem překonala sama sebe. :)



Noo, dá se na tom vytvořit závislost, tak pozor na to. :D



A tady už můj profil.. Píšu vám článek, ale zároveň můžete vidět, že u toho jsem ještě online v jedné místnosti. :D :D

Povídejte, co vy a Clubhouse??

Komentáře

  1. Škoda, že je Clubhouse zatím jen na iphone, jinak bych tam už taky byla. Spoustu lidí sdílelo už spoustu zajímavých roomek a škoda, že se prostě zatím nemůžu připojit. Jinak se jedná o dost zajímavou sociální síť dle mého, i když to s sebou nese negativa, nedá se úplně kontrolovat, co tam lidi šíří a jestli se nejedná o nenávistné komentáře apod.

    OdpovědětVymazat
  2. Clubhouse jde úplně mimo mě a upřímně mě ani neláká ho zkusit ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek. O clubhouse jsem už slyšela, nejde snad o této aplikaci ani nevědět, ale zatím mě to asi neláká. Věřím, že je to užitečné a člověk se může dozvědět spoustu nových informací, ale já mám raději videa na youtube, kde si najdu přímo to, co si chci poslechnout. Nějak moc nemusím ani podcasty, čistě u poslechu se mi hrozně špatně soustředí, to si raději pustím hudbu, ta mě inspiruje víc. Ale kdo ví, třeba jednou neodolám a taky to zkusím :D

    OdpovědětVymazat
  4. O tomto fenoméne som už čítala, ale zatiaľ som sa neregistrovala. :) Kto vie, možno ma predsa len začne lákať. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Clubhouse je určitě super appka a má podle mě veliký potenciál, který se naplno projeví, jakmile bude dostupný i pro Androidy. Tedy alespoň podle mě. Obzvlášť v období obrovkského boomu podcastů si myslím, že je to další platforma, kde se speakři můžou dobře uplatnit. Já se do appky dostala hned asi druhý týden, co fungovala, ale popravdě jsem tomu zatím nějak nepropadla. Nikdy mě nebaví poslouchat déle jak půl hodiny. Asi na to prostě nemám zatím ten mood nebo to vnímám jako promarněný čas, který můžu využít na něco jiného. Nevím no, určitě tomu musím dát ještě šanci. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Poprvé jsem o něm slyšela o víkendu, kdy spolužačky psaly do třídní skupiny, jestli někdo nechce pokecat. Iphone nemám, takže jsem se nemohla připojit. Hodně mi to připomíná aplikaci MS Teams, kterou teď využíváme na online hodiny :D tam jsem se také vždycky styděla mluvit, ale je to čím dál tím lepší:)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. O Clubhouse už jsem něco zaslechla, ale popravdě mě tedy vůůbec neláká :-D.

    OdpovědětVymazat
  8. Clubhouse je zaujímavá appka. Našla som tam super zaujímavých ľudí a veľmi podnetné diskusie. Ale minule som čítala článok o tom že nás vlastne nahrávajú a nedokážeš si zrušit account, čo ma trošku vystrašilo, ale už je neskoro :D

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  9. No, jelikož nemám Iphone, tak to jde úplně mimo mě :D

    OdpovědětVymazat
  10. Protože je CH pouze na apple, tak mám smůlu. Ale aspoň jak píšeš, nekrade mi to čas, to stačí IG :D Ale jinak se mi tyto online přednášky, či jak to nazvat, moc líbí :) Člověk se může vzdělávat zábavnou formou.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. ClubHouse mi přišel super na začátku, teď je tam spousta dětí, které ani neví, jak se tam ocitly. Mrzí mě, že to ztrácí ten původní záměr. Když ale člověk narazí na dobré místnosti, vydrží poslouchat hodiny!:D

    OdpovědětVymazat
  12. Upřímně jsem až tady díky tobě trošku zjistila o co vlastně jde co to je apod. :D Mě zatím vůbec tato aplikace neláká, nezajímá zkrátka nic zkrátka mi to neříká. :D
    Jinak nechci aby to vyznělo, nějak špatně, ale už tvoje články četla dávno,dávno na blog.cz a doufám teď že jsi to opravdu ty a psali si články i tam :D Ale chtěla jsem ti říct, že jsi strašně krásná, málem bych tě nepoznala, ale potěšilo mě že jsem na tebe narazila :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle jde trochu mimo mě, nejdřív jsem nechápala ten boom kolem toho ani jsem nevěděla pořádně co to je. Nicméně to vypadá zajímavě, ale momentálně asi nemám potřebu to zkoušet. Ale hezký článek.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  14. Nadšení z aplikace Clubhouse mě neminulo, ale stejně tak rychle, jako jsem si Clubhouse stáhla jsem ho i odinstalovala, protože jsem tam kupodivu netrávila zdaleka tolik času, jako ostatní, a tím pádem mi přišlo i zbytečné si aplikaci v telefonu nechat. Abych ale napsala i něco pozitivního, tak musím říct, že jsem se i já účastnila několika zajímavých konverzací, které určitě obohatily moje znalosti ze světa marketingu a pr. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  15. Clubhouse mám skoro od začátku a musím říct, že mě bavil jen chvíli. :X Podcasty jsou podcasty :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem taková konzerva a raději zůstanu u klasického Instagramu a Youtube, ale pro někoho, kdo rád zkouší nové věci je Clubhouse určitě super. :))

    OdpovědětVymazat
  17. Mě Clubhouse upřímně vůbec neláká, ale kdo ví... Instagram jsem nejprve taky nechtěla a teď jsem tam nejvíc aktivní. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡