Nováček na YouTube

Krásný nedělní den, přeji. ♥  Dnešní článek bude trochu netradiční. Nevím, co se stalo, ale z ničeho nic jsem se odhodlala natočit něco na YouTube. Měla jsem to tedy v hlavě už delší dobu, dřív jsem dokonce i něco málo natáčela, ale to byly spíš takové pubertální videa, asi tak 10 let zpátky. :D

Uvažovala jsem o tom opravdu dlouho, ale říkala jsem si, že teď se snaží natáčet snad každý a každý si hned představuje skvělou kariéru youtubera. Tak nechci být jako ostatní.. Navíc, mně by přišlo strašně trapný, kdyby na mé videa narazil někdo známý, někdo z mého bydliště, z práce nebo tak.. Ale na druhou stranu, na instagram už taky natáčíme kdeco.. Tak jsem si řekla, za zkoušku nic nedám. Zkusím něco natočit a uvidíme..

Jenže problém nastal hned na několika bodech. Napoprvé mi nedošlo, že na mobil musím natáčet na šířku, pak jsem si uvědomila, že nevím, v čem ty videa budu stříhat. Tak jsem hledala a všechny programy jsou placené. Takže výsledek je takový, že stříhám v iMovie. Není to špatný program, horší je to, že když videa nahraji na YouTube, má to úplně strašnou kvalitu. V mobilu se na to ještě dívat dá, ale v počítači je to rozmazané, kostičkované. :(( Přitom v galerii mobilu jsou ty videa krásné ostrý. A posledním zádrhelem je, že v podstatě se k tomu videu zatím skoro nikdo nedostal, má strašně málo zhlédnutí. 

No říkám si, že pokud by ta zhlédnutí trochu stoupla a měla bych třeba kladný ohlas na obsah, pořídila bych časem nějaký dobrý foťák a zaplatila si program na stříhání. Ale to je všechno jen vize do budoucna. Vůbec nemusí moje tvorba nikoho bavit. Ale na druhou stranu si myslím, že když člověk dělá něco, v čem se může posouvat, v čem se zlepšovat, tak je to fajn. Furt lepší, než od rána do večera koukat na filmy a válet se v posteli. 

Tak dnes už jsem nahrála své druhé video. Budu tedy ráda, když se kouknete a dáte mi nějakou zpětnou vazbu. Děkuji a přeji hezký den. ♥

PRVNÍ YOUTUBE VIDEO ZDE


DRUHÉ YOUTUBE VIDEO ZDE

Komentáře

  1. Vítej v YouTube sféře. :) Videa natáčí spousta holek a viděla jsi i hrůzostrašné kvality, hrůzostrašné témata a stejně měly ty holky šíleně odběratelů a zhlédnutí. Jasně, že na obojim závisí a ne málo, ale hlavní je zaujmout něčím a nevzdávat se. Člověk si časem ty odběratele najde. :) Či ho někdo podpoří. Jinak na telefon se zkus podívat v jakém rozlišení ti natáčí. Můj nemá také extra kvalitu, ale natáčí v FHD 1080 P. Důležitý je to 1080, či 720... rozlišení na YT najdeš v nastavení u jednotlivých videí, když to má víc, kvalita je lepší :) Já u starého měla nižší a na tom se to dost odráželo. Jinak já třeba stříhám v Movie makeru, zatím se mi nevyplatí investice do programu...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Koukala jsem a mobil natáčí 1080. Na YT jsem také koukla a když jsem při sledování videa klikla na HD kvalitu 1080, bylo to o trošku lepší. 🙂

      Vymazat
  2. Tak to je krásná zpráva. :-) Ve druhém videu mi přijde hodně scén, které by tam ani nemusely být. Ale to už je samozřejmě věc názoru. Vy aspoň máte památku, ale mě, jako sledujícího, to tolik nezaujalo . :-) A hlavně mi přijde, že je tam víc tvoje sestra než ty, což je škoda. :-) Ale jinak jsi šikovná, že ses do toho takto obula a držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ráda, že jsi se odhodlala a začala jsi natáčet :) Ať tě to baví a daří se ti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. hneď idem pozrieť a dať odber, ja som tiež na yb nováčik tak úplne chápem že človek len začína a učí sa .. veľa šťastia anyway :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se ti na YouTube bude jméno dařit, držím ti palce a určitě se na videa budu dívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím ti moc palce a snad se tvůj YouTube kanál bude vyvíjet dobrým směrem :) Chce to určitě trpělivost a věřím, že se bude rozrůstat!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda na to, že je to tvé první video, je opravdu povedené - chválím! Jsi moc sympatická a s natáčením určitě pokračuj! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jak už jsem ti psala na YT, první video super a určitě časem na všechno přijdeš a budeš se zlepšovat! 😊 Na druhé se jdu podívat 😊

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež som už párkrát premýšľala nad natáčaním YT videí, ale nikdy som sa k tomu neodhodlala - teším sa, že tebe sa to podarilo :) Dúfam, že ťa to bude baviť aj naďalej, videjko je krásne :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, tak to je super! Já se už taky odhodlávám tak dlouho, obdivuji tvoji odvahu! Začátky určitě budou těžší, prostě než se člověk vše naučí a pozná, něco to stojí. Ale mě jsi velmi sympatická a těším se na další videa! Dávám odběr :)

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce! Já youtube jela hodně, když mi bylo 15 a teď čekám na stěhování a doufám, že se k němu vrátím:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já začala natáček tak 3 roky zpět, ale už rok nenatáčím, protože jsem to dělala na telefon, který se rozbil a nekoupila jsem si tak dobrý a s tou kvalitou z něj jsem nebyla spokojená :) A také mi stříhání strašně seká počítač :D Ale přemýšlím, že s koupí nového bych to zase zkusila. Držím palce!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Hgratuluji k započaté kariéře na youtube :) at jsi na něm spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji ti na vstup na YT scénu. :) Já tam tedy nejsem a ani neplánuji, ale umím si představit jak je to těžké! Přeji mnoho štěstí!!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡