Nástěnka vizí 2021

Krásný dobrý večer.  🖤  Už je to zase nějaká doba, co jsem nenapsala.. ale upřímně, ne, že by se mi nechtělo, ale spíš jsem nevěděla, co. Nic zajímavého se u mě nedělo. Vánoce jsem měla krásné, pohodové, v kruhu rodinném. Nějaké výlety s přáteli také byly, do toho ještě práce a také hodně odpočinku, protože ten je také potřeba.

A dneska mě napadlo.. vlastně ne tak úplně mě, ale holky, co točí na YouTube.. vytvořit si “nástěnku vizí”. Myslím, že párkrát už jsem něco podobného dělala, sice si to moc nepamatuji, ale řekla bych, že několik bodů se mi tam opakuje. Tentokrát jsem si i výslednou koláž dala na tapetu telefonu. A jaké jsou tedy mé sny a cíle pro rok 2021? 

To nejhlavnější.. láska, štěstí, zdraví. To mám vytetované a dokonce se tak i jmenuje tento blog. A tuto trojici musí doplnit rodina a domov. Přála bych si, abychom byli všichni zdraví a šťastní a zase se tu příští rok sešli. 🖤 

A co dál?? Když kouknete na tu krásku, je to má největší fitness inspirace. Timea Trajtelová. Je krásná, miluju její pleť, vlasy, úsměv a postavu. Také mi přijde hrozně milá, ale jak víme, prezentace na instagramu může být jiná, než realita. Každopádně, za minulý rok se mi podařilo zhubnout nějakých deset kilo, teď se snažím o dalších deset. Deset kilo za rok není obecně žádný extra úspěch, ale pro mě, člověka se slabou vůlí, co má rád jídlo a pohodlí, to uspokojující je. Takže budu dál pracovat na tom, abych se tělu Timey alespoň trochu přiblížila. Ale na druhou stranu vím, že každé tělo je jiné a přesně takhle není možné, abych vypadala. Pro mě jsou ale nejdůležitější pokroky, pak jsem spokojená... Také bych ráda našla cestu k józe. Myslím, že je skvělá na uklidnění mysli a na zpevnění těla. Ale zatím ji moc neovládám.. ale všechno se dá naučit. 🖤

Stejně jako většina z vás, miluju cestování. Baví mě létání a objevování nových zemí, nových míst. Strašně ráda ale poznávám i naši Českou republiku, která je opravdu krásná. Nicméně v tomto roce bych si ráda splnila Barcelonu, na kterou myslím už nějaké dva roky. Tak snad to situace okolo koronaviru dovolí. 

Dvě materiální věci...

Jak už asi víte.. auto mám. První. Malého bobíka Peugeota 206 cabrio. Jsem s ním spokojená, ale od autoškoly jsem zamilovaná do Audi a3. Někdo si přeje třeba nové Bmw, ale já jsem v tomhle realista. Jezdím půl roku, nevydělávám miliony, takže myslím, že tohle auto by pro mě tento rok bylo ideál. No ráda bych autíčka vystřídala po létě. To bude akorát rok od řidičáku a zároveň chci ještě cítit vítr ve vlasech v mém kabriu. 

Druhou věcí je MacBook. Už mám od Applu telefon a jsem s ním moc spokojená. Byl to první mobil, za který jsem dala tolik peněz, ale nelituji!! Notebook mám obyčejný od hp, ale bohužel po dvou rokách přestává šlapat, a jelikož do práce ho nutně potřebuji, tak uvažuji, že opět zainvestuji, a samozřejmě zase do zlaté barvy. :D S tím také souvisí přání, abych i nadále byla spokojená ve své práci, aby se mi dařilo, abych se posouvala. Už brzy snad otevřu kancelář/pobočku, tak doufám, že to bude stát za to. Ale jak se říká... jaké si to uděláš...

A nakonec... plánuji nové tetování. Své první jsem si nechala udělat v 18ti letech. To už je skoro deset let. A to poslední vzniklo asi před dvěma lety. V hlavě mám ale návrhy (ne, to na fotce není jedno z nich) už spoustu let, tak teď jen nějaké vybrat a zrealizovat. 🖤 

A co vaše plány a přání? 🖤 

(teď sleduji, že článek s nástěnkou už má skoro každý :D)


Komentáře

  1. Super, mám v plánu podobný článek. Jóga je hrozně fajn, před rokem jsem chodila 3 měsíce na stangu, než ji zrušili.. doma se k ní sice nefokopu, ale některé pozice mi zůstávají v hlavě neustále a navíc je to i relax. Co se týká zdraví atd... to v dnešní době je asi to nejdůležitější. :) Doufám, že ta situace se zlepší! A cestování je top! :)


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. V Barceloně jsem nebyla, ale Španělsko je nádherné. Cestování je úžasná věc, láká mě třeba Nový Zéland a Austrálie ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná nástěnka vizí! Přeji ti, ať se ti splní vše, co si přeješ. Také bych ráda někam vycestovala a co se týče Barcelony, rozhodně doporučuji! Je nádherná a ráda bych se tam ještě někdy vrátila, určitě tě uchvátí jako mně. :))

    OdpovědětVymazat
  4. To se ti moc povedlo! Hlavně, ať se cítíš dobře ve svém těle, na váze zase tolik nezáleží.. to auto i Barcelonu ti moc přeju! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Já článek s nástěnkou ještě nemám! :D :) Moc ti přeji, aby se ti všechno vyplnilo. Také bych si přála nějaký notebook, menší, co se vejde do kabelky a můžu ho tahat všude s sebou. :) Jinak jsi super, že se ti podařilo shodit 10kg! To je úspěch ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek. Držím palce ať se ti toho povede co nejvíce a co nejvíce zažiješ. My jsme měly Barcelonu v plánu na minulé léto, ale omezení ve Španělsku byly i v létě docela přísné, takže jsme zvolily Bulharsko a udělaly jsme moc dobře. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Jen do toho, ať se zadaří si splnit vše ze seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká nástěnka. Přeji, aby ti vše vyšlo podle plánu a tento rok byl normálnější, než ten minulý. :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné vize! Snad letos budeme moci cestovat, zatím to vypadá bídně a mě to šíleně mrzí, strašně bych chtěla kupovat letenky a hledat zajímavá místa...
    Macbook ti mohu ze srdce doporučit, také jsem před pár lety přešla a nikdy jsem neměla lepší počítač, stojí za každou korunu, já mám pro, ale podle mě je jedno, jaký typ si koupíš. Ten systém prostě šlape.
    Tetování bych si také přála ještě jedno, uvidíme, co nám tento rok dovolí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak skoro 10 let? Já myslela, že Ti je tak 22-24 :D Jinak zhubnout 10 kilo mi přijde jako super úspěch! Velká gratulace :) Mnoho sil, při plnění přání ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji ať se ti všechno vyplní. Já žádný seznam nemám. Budu kupovat snad do měsíce nové auto, jelikož to moje už dojezdilo. Chci obyčejné auto na běžné ježdění, nic drahého a hlavně díly ať jsou levné. Strkat prachy do auta se nevyplácí. Jinak to co bych si tento rok přála mít snad nikdy nebudu :-/ :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Fuuu nove auto... no ja som plánovala už minuly rok kupit, no odložila som to.. a teda ja som práve ten nadšenec bmw.. no uvidim ako to s mojim autom nakoniec dopadne.
    Nový notebook som si kupila, ja som verná Lenovu. A čo sa týka tetovania - tak k tomu sa chystám už zopár rokov, no stále čosi do toho pride - najnovšie korona kriza - no kde sa teraz pojdem dat tetovat..
    Držím palce, aby tvoje plány vyšli :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná nástěnka vizí :-), já takový článek v plánu tvořit nemám, ale své sny mám pečlivě uschovány v hlavě 😇🙈. Přeji Ti, ať vše co si přeješ se ti vyplní 🌟.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡