Buď a nebo !

Zdravím vás. ♥  A hned jako první bych vám chtěla moc poděkovat za komentáře k minulým článkům, vážně mě potěšily. Co se týče dalšího natáčení, dnes jsem přidala své třetí video

Vždycky si říkám, jo, to bude dobrý, pak to ale dám dohromady a přijde mi to divný, trapný a nezajímavý. :D Ale možná jsem jen kritická a hodně se srovnávám s ostatními. Ale na druhou stranu, co kolikrát na tom YT vidím, to ani za tisíce zhlédnutí nestojí, a přesto na to lidé koukají. Tak třeba jednou i na mě bude koukat více lidí, než 50 jako třeba teď. :D 

Co se týče posledních dní.. nic zvláštního se neděje. Buď pracuji nebo uklízím, odpočívám, koukám na seriály, cvičím nebo chodím ven. Vlastně tohle všechno můžete v mých videích vidět. Ale plánuji udělat jeden zásadní krok v mém životě. Během tohoto týdne by se mělo potvrdit, jestli to vyjde nebo ne. I když, mělo by to vyjít v každém případě, ale možná to jen nebude hned. Ale o tom zase až příště. ♥

Přemýšlím, co bych vám v tomto článku mohla předat, proč byste ho vlastně měli číst,.. A teď mě napadla jedna věc, co kdybychom si společně odpověděli na pár otázek? Řekli buď a nebo. Budu ráda, když mi napíšete, jak to máte vy. :) ♥ Moje odpovědi jsou tučně zvýrazněné.

Městský typ / Venkovský typ 

Sladká snídaně / Slaná snídaně

Kočka / Pes

Donut / Burger

Živočišné mléko / Rostlinné mléko

Jaro / Léto / Podzim / Zima

Moře / Hory

Květina ve váze / Květina v květináči


Děkuji za odpovědi, děkuji za zhlédnutí videa, děkuji za reakce a přeji hezký den. ♥

Komentáře

  1. I takovýto článek stačí ke štěstí! :-) Já vždycky ráda čtu články od mých oblíbených blogerů :-) A buď a nebo? Určitě jsem pro městský typ (ale nevadí mi ani vesnice). Sladká snídaně, kočka i pes, donut i burger (záleží podle chuti), mléko ani jedno :-D Preferuji léto i podzim, ale ráda mám všechny období. A rozhodně miluji moře a květiny ve váze! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa takéto videá z bežných dní páčia najviac :). Myslím si, že je veľmi pekné a máš strašne príjemný hlas! Úprimne si tiež niekedy hovorím pri niektorých youtuberoch, že ako to môže niekoho baviť sledovať, ale každý máme iný vkus, každého baví niečo iné a každý si niečo nájde. Ja mám napríklad najradšej také beauty videá, ale teda môj priateľ určite nie, haha. No ale teraz som zvedavá, čo je to tá vec, ktorá sa má potvrdiť! No tak dúfam, že to nabudúce napíšeš! A moje odpovede na buď/alebo:
    mestský typ, sladké raňajky, mačka, burger, rastlinné mlieko, leto, hory, kvetina v kvetináči :) Tak v niečom sme sa zhodli, ale fakt je ťažké si vybrať, lebo zase ja napríklad milujem aj psov a milujem aj ostatné ročné obdobia, a aj dedinu, no proste ťažké mať len niečo!

    OdpovědětVymazat
  3. Já už teď na tvoje videa ráda koukám, takže budu ráda, když v nich budeš pokračovat :)
    A moje odpovědi: městský typ, co miluje přírodu; slaná snídaně; pes; burger; živočišné mléko; jaro a podzim; hory a květiny ve váze :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ve většině odpovědí se shodneme, až na ten donut - na burgery nedám dopustit! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem venkovský typ, ale bydlím v Praze :D Snídaně je ideální kafe! Po ránu do sebe nic moc nedostau.. U mazlíčků bych vždy řekla psa, ale pořídili jsme si kočku.. Takže asi napůl :D
    Burger rozhodně! Živočišné mléko, s tím jsem spokojená.
    Podzim! Hory! Květina v květináči určitě, ale s tím moje kočka moc nesouhlasí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Město i vesnice... záleží, kam mě život dovede. Většinou sladká snídaně, ale občas to chce obměnu. Pes. Burger, donuty fakt nemusím. U mléka mi je to jedno, když je v něčem, nebo z něj vařím, na obyč pití tak živočišné. Léto a jaro. Lépe se cestuje! Moře i hory, záleží na náladě, přátelích a časovém rozpoložení. A květina ve váze, v květináči mi umírají. :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek! Ráda zodpovím :D
    Městský typ, slaná snídaně, pes, burger, rostlinné mléko, jaro, moře, květina ve váze :)
    A na video se mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. you are so pretty dear:) and so stylish:) follow;) hope U follow back:)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že takové otázky jsou super :). Mé odpovědí - jsem venkovský typ, nebo maloměstský :) častěji snídám slanou, ale když mám možnost, dám si ráda sladkou:) pes, donut, burger jsem měla jednou v životě :D, živočišné mléko, jaro, léto, ale i zima, když je sníh a není blátivo :), hory, květina ve váze
    Leník

    OdpovědětVymazat
  10. Som mestký typ, žijúci na dedine :-) mám rada slané raňajky, milujem psíkov, mňam je aj donut, aj burger, živočíšne mlieko, jar, ak mám na výber, tak more, ale nepohrdnem ani lesom :-) kvetina kdekoľvek...
    Inak milé video a psík je úžasný!
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle pocity úplně chápu.. Je těžké jít s kůží na trh.. :) ale tvoje videa mám moc ráda.. A moje odpovědi: Venkovský typ, slaná snídaně, pes, burger, rostlinné mléko, jaro, hory, květina v květináči. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som mala vždy radšej mačky.. no teraz rozmyšlam, že je to tak pol na pol.
    Priklanam sa aj k sladkým ranajkam, také ako praženica, nátierky, či párky do mna ráno nikto nedostane.
    K tým ročným obdobiam - premýšlam, že čim som staršia, tak tým viac mám rada každé ročné obdobie. Kedysi len leto a leto... teraz sa mi páči ked všetko začina kvitnut, ked je horuco a možem chodit len v lahkých šatách, ked padá listie a aj ked mi praská pod nohami čerstvo napadaný sneh. Každé má svoje čaro.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡