Příjemně nabité dny

Krásný dobrý den. Koukám, že nový článek nevyšel už pěkně dlouho.. Je to tím, že poslední dobou jsem v jednom kole. Nevím, jak se to stalo, ale už skoro měsíc (s přestávkami) mám u sebe doma ségru. No, jeden večer u mě spala a už tam zůstala. :D K tomu jsme se ještě docela často začaly vídat s mým kamarádem. Jezdíme společně na výlety, hrajeme karty, pijeme víno.. Hrozně mě to baví. Ráno se ségrou společně vstáváme, ona má online školu, já většinou online školení, pak pracuji. Děláme si společně jídlo, pak jsme s kamarádem, víkendy jsme spolu skoro nonstop. No ale přiznám se vám, dřív jsme nebývali jen kamarádi.. k tomu jsem se do něj i zamilovala. Pak jsme spolu nějaký čas nemluvili a teď jsme zase v kontaktu víc, než dost. Ale vypadá to, že jen na kamarádské úrovni.. a musím říct, že mi to přestává stačit. Zase se objevují ty city.. Jinak, co jsem vám předtím psala o tom klukovi, se kterým jsem se vídala, tak tam to nějak vyšumělo.. Prý má strašně práce.

Dnešní článek bude plný fotek, takové shrnutí posledních dní, ale trochu na přeskáčku.


Tady nás vzal na výlet do Prahy, mého nejoblíbenějšího města. Dali jsme si svařák a to v nás trochu vyvolalo tu vánoční atmosféru. Ale za mě teda jen na chvíli, protože mně ještě stále přijde, že je podzim. :D




Tohle už je náš Písek. ♥


Dalším výletem byla Solenická podkova, tam jsem nikdy nebyla a teď si ji mohu odškrtnout na seznamu. Byl to skvělý výlet, jen škoda té mlhy. 




Výhled z mého domova.


Chtěly jsme se podobně obléknout. :D Příště bude fotka ještě lepší, protože mám doma stejné triko jako ségra. 


A zase Praha. Moc jsme nic nestíhali, tak jen rychlé fotky na Václaváku.



Tentokrát Kleť. Super výšlap, mobil mi hlásil 120 pater. Omlouvám se za kvalitu následující fotky, nevšimla jsem si, že to mám mázlé, ale chtěla jsem vám ukázat cestu. :D Pro naše krátkého nohy docela náročné. :D





Snídanička. ♥






A na závěr ještě pár fotek se ségrou.


Její bunda, nevěřím, že mi je. :D



Chtěla bych, abych takhle vypadala i bez filtru. :D




Komentáře

  1. Tak to je super, že máš teď takové pohodovější dny, trošku ti závidím, že tak moc výletuješ :) A držím palce, aby se to s tím kamarádek zbytečně nezamotalo ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, že nejsi v bytě sama a jste tam dvě :) Moc krásné fotky! Ta první fotka a ta obloha, wow! Dnes u nás poprvé sněžilo :) Ta Solenická podkova mě hodně zaujala, hned jsem si ji našla na internetu, určitě se tam budu chtít podívat :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, že jezdíte na výlety a dostanete se také někam do přírody. Dnešní doba je šílená a člověk jedině takto pročistí hlavu - krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky a se ségrou vám to také moc sluší na fotkách! 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  5. No ale ten výšlap za ten výhled stál, no ne? :) je to krása!
    Jinak do Prahy bych se chtěla ještě dostat, než zase otevřou obchody, ale už to asi nestihnu. Navíc jsem chtěla pořádnou vánoční atmosféru i se sněhem, a toho se taky asi nedočkáme :D

    OdpovědětVymazat
  6. Takéto dni sú najlepšie :) So sestrou Vám to na fotkách veľmi pristane :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, je super, že si takhle se ségrou rozumíte a společně i žijete a tak. Je mi líto, že ti to nevychází s láskou, někdy to prostě trvá. A jestli říká, že má moc práce? Upřímně, tak to je pěkná lež, na mě si vždycky každý chlap, který opravdu chtěl, čas vždy udělal a ten který ne, no, dopadlo to stejně jako u tebe. Tím chci říct, abys nevěšela hlavu, ten by za to stejně nestál, lepší si počkat na nějakého, který se o tebe bude starat jako o princeznu, i kdyby to mělo trvat déle! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡