První říjnový víkend

Hezký pondělní den, přeji. ♥  

Jaký jste měly víkend? Musím říct, že můj nedopadl zrovna podle mých představ... ale nakonec byl fajn. V pátek jsem byla s kamarádkou na kávě, většinou si bereme z domova termosku nebo se stavujeme na benzínce a pak jdeme do přírody. Kousíček u nás za městem jsou rybníky a je to tam fakt strašně hezký. Vznikly i nějaké fotky, tak se můžete podívat. Ale byly samozřejmě i na instagramu.

Později odpoledne jsem pak jela s rodinou k babičce. Původně jsme měli jet až v sobotu, ale já chtěla nějaký volný den, kdyby na mě ten "můj" našel čas.. Protože většinou jezdíme na noc, a tím pádem bych měla zabitou sobotu i neděli. Ale nakonec veškeré změny úplně zbytečné, protože žádné setkání s ním neproběhlo. Ani nebudu rozebírat detaily... :/ Takže v sobotu večer jsem měla takovou trochu depresi.. V neděli jsem se domluvila se ségrou a kamarádkou, že vyrazíme na nějakou procházku. Vydaly jsme se do lesa na rozhlednu a bylo to hrozně fajn odpoledne. Holky mi zlepšily náladu. ♥ Ale musím přiznat, že ještě trochu lepší náladu jsem měla díky tomu, že "on" se mi konečně, po celém víkendu ozval...

Takže takový byl můj víkend ve zkratce. Dnes mám home office. Takže ráno začal den snídaní, k tomu jsem si pustila nějaký vlog, pak jsem dělala nějakou práci, potom úklid koupelny... Taková pohoda. A v půl čtvrté mě ještě čeká online porada. Tak vám také přeji příjemný den. ♥










Vlasy, jako bych je měla mastný, ale přitom ten den jsem si je myla. :/ :D Taky to máte občas tak, že vám vlasy špatně uschnou nebo si je špatně vyfénujete a nebo dokonce špatně umyjete a pak hned po umytí vypadají mastně?? // ségry



Banánové lívance (půlka banánu, 1 vejce, karamelový protein), k tomu karamelový puding Alpro a na pánvi ohřáté jablko se skořicí. Vůně a chuť podzimu. ♥

Komentáře

  1. Moc Ti to sluší! Mrzí mě, že jsi měla takové trable, to jsou prostě chlapi, moc dobře to také znám, ale hlavní je, že máš kolem sebe lidi, kteří ti dokážou zvednout náladu, a nemusí to vždy být přítel, to je moc důležité!
    Jinak ano, s vlasy mám stejný problém, někdy si je nemusím týden mýt a jsou v pohodě a někdy hned další den po umytí bych mohla mýt znova, otrava :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chlapi jsou prostě chlapi. Já jsem s tím mým 5 let a hodně dlouho jsem musela pořád čekat než si vůbec udělá čas, ale naštěstí se všechno v dobré obrátilo, vše jsme si vyjasnili, našli jsme kompromis a jsme spoko :)
    Fotky jsou naprosto nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky a tobě to neskutečně sluší❤️ s muži je to těžké ale někdy třeba moc nad tím vším přemýšlíme.. a oni jsou v mnohém jako děti. Hlavní je že vše je zase v pohodě a máte se pořád rádi😊😊

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě to na těch fotkách tak strašně sluší, jak jen to děláš? :O :D A ty lívance, jako vážně? Mám hlad a ty vypadají tak ňááám :D Každopádně procházka v přírodě psychice vždycky pomůže, miluji to! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky :) jak koukám, pěkně vyšlo počasí, to je hned výlet hezčí, když svítí sluníčko :)
    Škoda, že ses nesešla s přítelem, ale určitě brzy zase něco podniknete :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky, slušelo ti to a ta vestička je přímo boží! :) Chlapem si nikdy nenech zkazit náladu! :D
    Lívance také vypadají báječně, hned bych si je dala. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, krásné fotky! :) Chlapi jsou někdy moc náročný. :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Se ségrou vypadáte úplně jako dvojčata ♥ Držím palce, aby ti to s ním nakonec klaplo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám to sluší! :) nádherné fotky jste udělaly

    OdpovědětVymazat
  10. Ten pejsek je děsně ňuňu! ♥ Moc se mi líbí ta hnědá chlupatá vesta! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky. Banánové lívance dělám také, jen si na ně dávám zakysanou smetanu a čekankový sirup :)

    OdpovědětVymazat
  12. KOukám, že si užíváš sluníčka. Já tento víkend výletila na Český Štenberk a dnes prolenošila :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti to na těch fotkách sluší ♥ Nejvíce se mi líbí ta první s pejskem ♥ A se ségrou jste si hrozně podobné :D Hele netrap se kvůli chlapovi a rozhodně se neomezuj kvůli němu se setkávání se s někým jiným... Já vím, že je to těžké, ale rodina tu pro Tebe vždycky bude a chlap se na Tebe může kdykoliv vykašlat. A nepočítat s nějakým kdyby kdyby... Ale hlavně, ať jsi šťastná ♥ Super, že Ti holky zlepšily náladu. Věřím, že to fakt bodlo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to sluší! Fotky jsou nádherné, děkuji za zpříjemnění nálady :))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezký článek :) sluší ti to! Také jsem si víkend užila, počasí vyšlo tehdy skvěle, škoda, že už je krásné a slunečné počasí z větší části za námi!

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásné fotky, opravdu! <3 Achjo, jak tak koukám, tak máš na chlapy docela smůlu.. :( Snad se to zlepší..

    OdpovědětVymazat
  17. Ach ty chlapi.. znám to moc dobře. Ale takoví už oni prostě jsou a někdy je důležité je proto nebrat tak vážně. 😊 Moc krásné fotky a je dobře, že jste si to s holkama uzily! S pejskem vám to moc sluší ❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡