Neděle v Českém Krumlově

Přeji hezký den.  Dnes tady máme úterý a já mám za sebou zase další výlet. Tentokrát jsem v neděli byla v České Krumlově. Naposledy jsem tam byla před nějakými 10 lety, takže už jsem si to tam skoro nepamatovala. Historická část Krumlova se mi moc líbí, ale tentokrát jsem si to moc neužila...

Na výlet jsem vyrazila s kamarádkou a rozhodla jsem se, že řídit budu já, protože jsem si tam chtěla zkusit trasu. Jak víte, řídím někdy od konce srpna a zatím se docela bojím delších tras a cest, kde to moc neznám. Navíc, do Krumlova se od nás jede přes České Budějovice, takže pro mě i docela zkouška většího města. Ale jelikož kamarádka zná cestu skoro nazpaměť, nebyla jsem tak nervózní. V průběhu jízdy mě ale začala bolet hlava, zastavily jsme na benzínce, ale neměli tam žádné prášky. Tak jsem si říkala, že v Krumlově něco bude, ale bohužel taky ne. :/ Ale naštěstí bolest nebyla tak hrozná, na migrény díky bohu netrpím.. Prošly jsme si to tam, zašly na kávu (bylo fakt strašně divný, jak bylo všude prázdno, v ulicích i kavárnách) a když už jsme se skoro chystaly domů, začalo pršet, tak jsme to uspíšily. Nevím, jak vy, ale já nemám ráda jízdu v dešti, přijde mi, že skoro nevidím na cestu.. No bylo to nepříjemné, hlavně, když jsem projížděla velkými kalužemi.. Ale nakonec se počasí umoudřilo a my v pohodě dojely domů.

Zaparkovala jsem a otevřela kufr. Když jsem ho zavírala, nešel zamknout. :/ Snad půl hodiny jsem zkoušela všechno možné, ale nic nefungovalo. Volala jsem kamarádovi, který mi jednak auto prodával, ale také mi vždycky se vším pomáhá. Řekl, ať s tím k němu přijedu. No, další hodinu se s tím pral on. Nakonec zjistil, kde je problém, opravil to a mně už to zase funguje. Ale řeknu vám, že asi dlouho do kufru nepolezu, pro jistotu. :D

Doma jsem si pak vzala ibalgin na tu hlavu, přišlo mi dokonce, že mám i teplotu. Noo, a stejný pocit mám ještě dneska.. :( Ale to určitě nic není, zítra bude líp. Mějte se hezky a dávejte na sebe pozor. ♥








Z focení jsem byla absolutně ve stresu, protože tam furt někdo byl. A já když nemám na focení klid, tak jsem strnulá, nervózní a strašně se to promítne v mém obličeji. Pak vždycky fotky dopadnou katastrofálně. :D Kamarádka jich vyfotila spoustu, ale ucházející byly jen tyto tři. :D A to s nimi ještě nejsem nijak zvlášť spokojená. :D




Momentálně moje nejoblíbenější snídaně, něco na způsob francouzského toustu. Já měla doma slunečnicový chlebík, tak jsem si říkala, že bych to zkusila z něho a musím říct, že je to i tak dobré. Kdo nezná, tak jsem jen smíchala vajíčko s mlékem (ovesném), přidala skořici a třtinový cukr. Do toho jsem namočila chlebík a opekla na pánvi. V receptu je na másle, ale já použila bezkalorický kokosový olej od Gymbeam. Potom jsem na chlebík dala karamelový protein puding od Ehrmann, banán a posypala skořicí a třtinovým cukrem. Lahůdka! ♥

Komentáře

  1. Nádherné fotky, moc ti to sluší! Krumlov je překrásné město. Jinak přeji brzké uzdravení, ať jsi fit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to na fotkách sluší :) Doufám, že to nic nebude a bude ti dobře :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, moc mě mrzí problémy s kufrem, to prostě vždycky naštve a sebere tolik času, když auto zlobí. Hlavně, že je vše opraveno a funguje!
    Jinak krásné fotky a moc ti to sluší! V Krumlově jsem před pár lety taky byla, moc se mi tam líbilo, i když tenkrát to bylo v létě a bylo tam šíleně turistů :D Snad se tam zas někdy podívám.

    Jinak doufám, že už je ti lépe a jsi zdráva!

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotkách ti to moc sluší :) Český Krumlov je na mém bucket listu už dlouho, ale ještě jsem tam nebyla. Tak jsem se tam mohla podívat alespoň takhle z fotek, díky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krumlov je krásný, byla jsem tam, ale moc ráda se tam znovu podívám, je to kouzelné město, takové pohádkové :)
    Chudáku, to byl náročný den :( ale jsi šikovná, že jsi to všechno zvládla. Také nemám ráda ježdění v dešti :/ a teď furt jenom prší :D
    Doufám, že už ti je dobře. :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Na to, že jsi byla z focení ve stresu, tak fotky vyšly krásně, moc ti to na nich sluší. Jinak koukám od začátku, že jsi měla celkem pech, hlava, déšť... a kufr. Jinak já v Krumlově jsem byla také cca před 10 lety.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky! :-) Já byla letos v Českém Krumlově (spíš jsme jezdili po Jižních Čechách) a je to naprosto krásné město. A hlavně jsme to měli bez turistů a bylo to skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že se vám to takhle pokazilo :/ Ale chápu, taky jízdu v dešti úplně nemám ráda od té doby, co se nám jednou v dešti rozbily stěrače. To jsem myslela, že mě odvezou :D Také jsem se chtěla letos podívat do Krumlova, ale bohužel kvůli karanténě nám to nevyšlo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky, prostredie je nádherné a tebe to tam veľmi pristane :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. The place is beautiful! You look gorgeous in the pictures. Hope you had a great time.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡