Můj svátek a tak

 Krásný páteční den, přeji. ♥  Ten čas tak letí, nemohu uvěřit, že už je konec října. Listopad taky uteče a najednou tu máme Vánoce. Jen doufám, že ty budou tak nějak v poklidu.. že nám otevřou obchody a my budeme moct něco nakoupit. Ale na druhou stranu, kdyby to zůstalo zavřené, aspoň nebudeme muset řešit nákupy blbostí. Já každý rok oroduju za to, abychom si dali v rodině jen nějakou drobnost, ale vždycky to všichni poruší.. Tak třeba to letos vyjde. :D

Každopádně.. co se teď v mém životě děje. No, skoro nic. V práci je to docela hektické, řeším změnu společnosti. Takže teď ladíme detaily, vyřizujeme různé dokumenty, školení.. A 1.11. přestupuji. Už se ale těším. Jinak nezažívám nic zajímavého. Jak se skoro nikam nedá chodit, tak jsem převážně doma nebo v práci.. A nebo s rodinou. Každopádně, měla jsem svátek, tak proběhlo pár takových malých oslaviček. Dnešní článek tedy bude jen takové malé ohlédnutí za posledními dny v podobě fotek. :)

Pekla jsem jablečný koláč podle Mariany Prachařové. Sice jsem tam dala asi o půlku méně jablek, než mělo být, ale byl takhle naprosto skvělý! Pak jsem ho zkoušela z více jablek, ale to už nebylo ono. Zítra ho asi budu dělat zas. :D Na podzim vždycky ráda peču. ♥



Mia ♥



První předčasná oslavička byla u babičky. Ani jsem nevěděla, že nějaká bude, jen jsme jely s mamkou a ségrou navštívit babičku. Ale začaly jsme připravovat občerstvení, jídlo a pití, a najednou byl plný stůl. Pak mamka a babička přinesly květiny, takže už se oficiálně slavilo. :D



Pak jsem připravovala pohoštění i pro mou sobotní návštěvu. ♥ Konečně jsme se zase viděli...



Vždycky, když se ségrou nebo kamarádkou nevíme, kam jít, uděláme si kafe do termosky a jdeme sem. Na konci města máme rybníky a les a dá se tu krásně sedět. Je to takové naše relaxační místo.. Jen už je fakt zima a brzy to na sezení venku nebude. :(



Tohle bylo pondělí, den mého svátku. Spala u mě ségra, tak jsme si udělaly hezký večer. :)



Zas to samé místo v přírodě.



A můj bobík. :D ♥


Komentáře

  1. Dodatečně přeji své jmenovkyni všechno nejlepší k svátku Miško :D ♥ Jsem moc ráda, že jsi si své oslavy užila ♥ My to nijak neslavili a dárečekk od přítele jsem dostala už v sobotu :D já teda ráda peču celoročně, ale na podzim miluju štrůdly a cokoliv z jablek.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. My moc v rodině svátky neslavíme, maximálně si popřejeme a to je vše, ale koukám, že sis to aspoň užila..a to místo v přírodě u vody je bomba😍

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně přeji všechno nejlepší k svátku :) 💐
    Ten koláč vypadá skvěle :) krásné místečko v přírodě :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    dodatečně přeji vše nejlepší k svátku:-) Koláč vypadá moc dobře, já v posledních měsících fakt ráda peču a zkouším i náročnější dezerty (koblihy, kynuté buchty, rolády apod.). My doma slavíme svátky, vlastně slavíme vše, dostávám dárek i na den dětí, a to mi je už 33:-) Doufám, že budeš v nové práci spokojená. Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zvědavá, jaké ty Vánoce letos budou. Když už zrušili i vánoční trhy, tak to je síla. Trochu mě to mrzí, ačkoliv jsem řekla, že už na ně do Prahy nikdy nepůjdu, ale pořád to má to svoje kouzlo Vánoc :-) Dárky zdaleka nemám vyřešené všechny a dost mě to štve :/ Chtěla jsem jet do nákupního centra a dva dny před tím oznámili, že se zase vše zavírá. :-D A mimo jiné... já mám takovou chuť na jídlo, ale bohužel nemám čich ani chuť, tak teď moc nejím... ách jo :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně ti přeju všechno nejlepší k svátku :) Vypadá to, že sis svůj svátek užila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Také dodatečně přeji vše nejlepší k svátku. Z fotek je vidět, že sis ho užila a ten jablečný koláč vypadá dokonale! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek a moc se mi líbí, že máte své místo, kam si vezmete tu termosku a sednete si v poklidu a pokecáte. To mi tady chybí...

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡