Víkend v Brně

Přeji vám krásný úterní den. ♥  Myslím, že nejsem jediná, kdo má teď zmatek ve dnech, jak byl včera svátek. Někomu dnes přijde, že je pondělí někdo zas nemá pojem o tom, co je za den. Já mám pocit, že je dnes středa. :D Každopádně, zažila jsem krásný víkend, tak bych vám ráda o něm řekla víc. ♥ 

 

Můj víkend začínal pátečním večerem, kdy jsem se po práci chystala na setkání s kamarádkami v restauraci. Nejdřív jsem ale musela vybrat outfity i na sobotu i neděli, protože mě můj .... nevím, jak ho nazvat, ráda bych řekla přítel, ale to asi moc spěchám. No každopádně, pozval mě nečekaně na jednu super akci v Brně, na kterou jsem chtěla moc jet, ale jelikož jsem nevěděla s kým, tak jsem o tom ani nemluvila. Bylo to pro mě jako osud, když s tím přišel!! No ale abych se vrátila k pátku, vybírala jsem oblečení asi hodinu a půl. A při tom mě začalo bolet v krku. Pak večer, když jsem byla s holkama, se to ještě zhoršilo. A v noci? To jsem skoro nespala. Nemohla jsem skoro dýchat a při každém polknutí to pálilo... Ráno jsem pak běžela do lékárny, hlas jako kdybych si vykřičela na nějaké koncertě, a čekala na svého šoféra. 

Strašně jsem se těšila! Na něj a i na tu akci. Říkala jsem si ale, jaké to bude, být spolu takhle dlouho. Od sobotního rána až do nedělního odpoledne, zatím jsme spolu vždycky byly jen pár hodin. No a řeknu vám, bylo to skvělé. Ale nebudu předbíhat... 
Trošku vám přiblížím, o jakou akci se jednalo, ale myslím, že většina z vás o ní slyšela, byla hodně vidět na instagramu. :) Motivation show se jmenovala DOUBLE a pořádal jí rapper a motivátor Marcus Revolta. Jeho jsem moc neznala, ale věděla jsem, že ho dřív sledoval můj brácha. Každopádně, byl super! Na jeho "přednášce" vystoupilo několik hostů, mezi ty nejznámější patřily bratři Smejkalové, které můžete znát ze Světa úspěšných, pak modelka Taťána Makarenko, Karlos Vémola, Majk Spirit a nakonec člověk, kterého asi znát nebudete, ale já ho na instagramu sleduju už strašně dlouho. Jmenuje se Lukáš Ticháček a on i jeho bratr působí ve společnosti SMS finance jako zemští ředitelé. Jelikož já se také ve financích pohybuju už nějakou dobu, on je pro mě velkou inspirací. V 19 letech začínal jako klasický pojišťovák, teď je mu 28 let a je na pozici zemského ředitele. K tomu založil ještě několik projektů... No mám se od něj co učit. :)) Bylo skvělé ho konečně vidět naživo. Zahlédla jsem tam i několik dalších lidí, které jsem znala jen z instagramu.. Bylo to faaaajn. :)
A o čem to vlastně celé bylo? Smysl byl ten, jak "zdvojnásobit úspěch". Marcus i hosté s námi sdíleli své životní příběhy a bylo to plné motivace a inspirace. Kdo by se chtěl zúčastnit příští show, je naplánována na příští rok v březnu. :)

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale lépe se mi to vyfotit nepodařilo. Hned na první fotce Marcus. Měla jsem ještě jednu jeho fotku, kdy na konci show měl svůj dlouhý proslov, ve slušivé košili, ale fotka mi sem nešla nahrát. :((


Michal a Ondra Smejkalovi


Dan Konečný, spoluzakladatel Optimal Energy a jeho stav účtu. :D


Karlos Vémola


Majk Spirit


Lukáš Ticháček


A nakonec naše společná fotka. ♥ Ne s "mým klukem", ale s Ticháčkem (a jeho koněm). :D



Po show, která začala ve dvě hodina a končila v devět, jsme vyrazili na hotel. Naše první společná noc. :'D :'D Co se ale týče mého zdravotního stavu, nic moc.. Celý den mě bolelo v krku a měla jsem pocit, že mám teplotu. Furt jsem cucala tabletky, které ale moc nepomáhaly.. Už jsem se pak docela těšila do postele.. Trošku jsem se bála, jak se mi bude spát, ale docela dobrý. :))) Výhled z pokoje super.


Druhý den mě napadlo, že bychom se mohli zajet podívat na Hrad Špilberk. Měla jsem ho na seznamu hradů, které bych chtěla navštívit a teď jsem od něj byla tři minuty.. Takže Špilberk splněn, mohu ho smazat z připravovaného článku. :D No a bylo to skvělé, opravdu příjemná procházka a ty výhledy, krása. ♥







Prý mi taky udělá fotku. No, udělal.. ale ze všech, asi desíti, byla nejnormálnější tahle. A i tak je to hrůza. :D :D


Budu vám ho sem pro jistotu dávat jen zezadu. :D A tímto fárem jsme jeli. :D


Nakonec ještě krátká zastávka u Podolského mostu, který mám asi 15 minut autem od mého města. 


Byl to krásný výlet, jsem strašně ráda, že mě vzal s sebou. Ale teď přichází ten zlom, kdy si začínám uvědomovat, že mi chybí, že bych s ním chtěla být častěji a hlavně, kdy mě začínají s*át všechny holky, které sleduje na instagramu.. :D 

Tak držte palce, ať se to vyvíjí dobře. ♥ Nicméně, teď se musím uzdravit, už mám i rýmu, teplotu určitě taky, a potřebuji chodit do práce.. :) A ne, určitě to není korona. :D
Moc děkuji, pokud jste si článek přečetli, přeji vám hezký den. ♥

Komentáře

  1. Moc hezké fotky ♥ doufám, že sis Brno užila - příště dej vědět až tam budeš a můžeme zajít na kafe :D

    melissahartford

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být super :). Ten stav účtu je fakt dobrej :D.
    Na Špilberku jsem byla se školou asi rok, nebo dva zpátky.
    Je fajn, že vám to klape, přeji, ať jste spolu šťastní :)
    Já jsem teď bohužel taky nemocná :( (ne, nemám covid).
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se ti v Brně líbilo :) Je zvláštní, že jsem o akci neslyšela, ale muselo to být fajn, kord, když tam bylo tolik zajímavých hostů :)
    P.S. Držím palce, aby ti to s tím klukem vyšlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dnes mi přítel říkal o té akci a my teda s Marcusem nesouhlasíme. Stál se tím, co ještě několik let zpět odsuzoval. Ať vám to spolu vyjde! :) A je Ti brzy lépe. Teď je na nachlazení úplně počasí :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám dny popletené, zvlášť teď, když jsem byla nemocná a vůbec jsem nevnímala ani čas. :D Fajn, že sis víkend užila. Moc hezké fotky a vypadáš spokojeně! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já si prošla taky takovou chřipkou...rýma, kašel, únava - bála jsem se, zda to není corona, ale v práci jsem byla testovaná a naštěstí negativní, uf. :-D Snad už se cítíš lépe. V Brně na těch místech jsem byla také a moc krásné to tam je :-) Uvědomuji si, jak ten čas šíleně letí. A je hezké, že se takto pracovně vzděláváš :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být zajímavá akce, taková, co člověka pořádně nakopne a namotivuje. :) Držím palce, ať to s tvým "skoro přítelem" pokračuje tak hezky, jako to začalo! :) 🖤

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá na úžasný víkend, škoda jen toho nachlazení, vždy přijde, když se to nejméně hodí, viď? :( Jinak ti to moc sluší a moc ti přeji, aby tento muž byl tím pravým ve tvém životě 🖤

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce, ať se to dobře vyvíjí :) a musela to být opravdu nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Neber to jako kritiku, ale pri počáteční bolesti krku bych nikam nejezdila, kór na koncert a raději bych byla v klidu. Přítel takto dostal covid.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡