Co bych chtěla navštívit v ČR?

Krásné úterní odpoledne. ♥  Dnes přináším článek, který jsem měla v hlavě už nějakou dobu. Kdo mě zná, ví, že strašně ráda cestuju. Miluju cestování v zahraničí, ale také v Česku. Ráda poznávám nová místa a musím říct, že naše Česká republika je krásná. Spoustu míst už jsem v ČR navštívila, ale spoustu takových těch "klasik", jsem ještě neviděla. V tomto článku jsem dala dohromady několik míst a měst, která mě lákají, která bych někdy chtěla vidět. Vynechala jsem hrady a zámky, protože už by toho bylo moc. Tyto památky si nechám na další článek, takže se můžete těšit na pokračování inspirace. Věřím ale, že většina z vás už na těchto místech byla, takže mně zase můžete doporučit jiné krásy Česka. ♥


KARLOVY VARY

ADRŠPAŠSKÉ SKÁLY

ZŘÍCENINA HRADU STŘMEN (v Adršpašsko-teplických skalách)

JEŠTĚD

LEVANDULOVÁ FARMA

PRAVČICKÁ BRÁNA

SOLENICKÁ PODKOVA

TŘÍSTOLIČNÍK (trojmezí Česka, Bavorska a Rakouska)

LOM VELKÁ AMERIKA
 
KUTNÁ HORA

ZNOJMO

omlouvám se za zdroje, vždycky to někde stáhnu, ani nevím, kde.... :(

Komentáře

  1. Ahoj, moc krásné lokality jsi si vybrala, naprosto souhlasím. Kromě 3 míst jsem již měla možnost tyto naše "krásy" navštívit a vřele doporučuji. ☺ Prima den přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Ještědu, Lomu Velká Amerika a Kutné hoře jsem byla. :) A když jsem byla menší tak i v Ardšpachu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko vyzerá naozaj krásne, len nech sa situácia vo svete zlepší aby som mohla navštíviť aspoň jednu z lokalít
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné :) v Kutne Hore jsem byla před 14 dny, nádhera 💚 také jsme navštívili Prachovske skály.
    Ta Levandulová farma mě hodně láká, také Pravčická brána nebo třeba vyhlídka Maj :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký seznam, takřka vše zmiňované bych chtěla i též navštívit! Klidně se přidám :D :) Jinak v Kutné Hoře a ve Znojmě jsem byla, moc krásná města :) Taktéž se mi moc líbil i Mikulov, Jindřichův Hradec, Telč nebo třeba i Macocha a Lysá hora.


    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Solenická podkova a město Znojmo jsou naprosto úžasné! Znojmo je nejlepší hlavně ve spojení s Vinobraním, které se letos bohužel nekonalo :( :D Zbytek bych také chtěla hrozně moc navštívit :)

    OdpovědětVymazat
  7. V Adršpachu jsem byla jako malá. Taky bych se tam jednou znovu podívala, ale počkám, až tam nebude tolik lidí :D Jinak Pravčickou bránu mám také na wishlistu :) O levandulové farmě jsem dříve nikdy neslyšela, ale letos, jako by se s ní roztrhl pytel a byl tam snad každý :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Na Ještědu jsem byla. Dokonce jsem si to sama vyšlápla. A až na pár úseků to nebylo tak strašný, takže doporučuju :) Jinak Karlovy Vary a Adršpašské skály mě taky lákají :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek, některá místa mám na svém seznamu také :) A v K. Varech jsem studovala střední a docela dlouho tam i bydlela, doporučuji navštívit hlavně o festivalu, jinak si myslím, že je tam docela nuda, ale je fakt, že jsem tam už dlouho nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná místa! Lom Velká Amerika je bomba, ale těch lidí :( Jinak Karlovy Vary mám na bucket listu taky a Kutnou Horu mohu jen doporučit! Jako místní ti mohu doporučit v případě výletu jakékoliv tipy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máme vysněné stejné místa, ještě mě láká farma s dýněmi. Ve Znojmě jsem byla několikrát za prababičkou, ale nikdy jsme si město jako takové neprošli... akorát mám zažitou Kutnou Horu, tam jsme byla se základnou na exkurzi.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡