9.9.2020 Co jsem celou dobu dělala

Pěkné odpoledne, přeji. ♥  Dlouho jsem přemýšlela, jaký článek bych vám napsala. Mám připraveno několik témat, ale vůbec se mi do žádného nechtělo. Strašně jsem chtěla vydat nějaký článek, ale nechtěla jsem nad ním strávit moc času, moc u toho přemýšlet, aby vše bylo skvělé, protože já jsem trochu perfekcionista. A teď se u mě toho děje moc, většinou samé problémy, a já nemám úplně čas a náladu přemýšlet nad článkem. Doufám, že chápete, jak to myslím. :D Každopádně jsem se tedy rozhodla udělat jen takové shrnutí ve fotkách. Já sama mám teda popravdě takové články ráda. Tak snad nebudete úplně zklamané. :D Navíc, když spoustu fotek znáte z mého instagramu...

Nedávno jsem byla se ségrou, bráchou a jeho přítelkyní na vyjížďce na koních. Byli jsme ve stájích, kde jsem strávila asi dvě léta, protože se tam pořádají dětské tábory a já byla vedoucí dětí. Byly to skvělé časy a já koně miluju, takže vyjížďka byla dokonalý relax. ♥



Na tohle pěkné místo nedaleko mého bydliště, na Podolský most, jsem vyrazila s kamarádkou. Daly jsme si kávu, popovídaly, bylo to super. :)



Jeden den se docela ochladilo, tak už jsem vytáhla delší sako (kabátek). Miluju, když v podpatkách můžu vyjít z baráku. Dřív, když jsem do práce jezdila autobusem, jsem podpatky skoro nenosila, protože na nádraží, s těžkým notebookem a další kabelkou, bych v nich šla hrozně. Ale teď si v nich krásně dojdu k autu, přezuji se a jedu. :D



Miluju růžovou a miluju Relax, tohle je naprostá pecka, mňaaaam. :D



Na tuto vyhlídku jsem vyrazila s kamarádkou, je to také kousek od mého města. To vlastně můžete vidět v pozadí. :))



A pár dní na to jsem sem vzala mamku. :D Já tak miluju být mobilní. Strašně mě ta jízda autem baví, furt bych někam jezdila. Ale samozřejmě nervy mám pořád, taky mi to čas od času chcípne, ale zatím žádný velký karambol, ufff. :D
Na tričku je můj nejoblíbenější zpěvák, Andreas Gabalier. ♥



Tohle už je fotka z naší klasické pondělní porady. Vždycky něco pořešíme, pak jdeme na oběd a pak se zase vrátíme k práci. Mám ty dny ráda. A taky mám ráda tuto restauraci, vždycky podávají skvěle vypadající jídla. Jmenuje se Sůl a řepa a najdete ji i v knize Gastromapa Lukáše Hejlíka 365. :)



Tyto fotky už jsem ze včerejška. Konečně jsem se odhodlala a vydala se autem někam, kam úplně neznám cestu. Jela jsem do Blatné. Na rande. :D A bylo to skvělé, cesta v pohodě, ale rande ještě lepší. :)) Dokonce i ty daňky jsme viděli, dřív jsem na ně štěstí neměla. :)




Po randíčku jsem měla ještě schůzku na kávu s kamarádkou. Mia se mnou jela dokonce i se staženou střechou u auta. Ale do uší jí snad nenafoukalo. :D



A poslední fotka je z dneška. Jela jsem k bráchovi na barák a tohle je jeho syčák. Je to strašný úchylák, furt po mě skáče. Jednou jsem ležela na břiše a opalovala se a on na mě šel normálně zezadu. :D :D :D

Komentáře

  1. Taky to tak mám, že někdy nemám o čem psát. :-D Mimo jiné, fotky jsou krásné a moc ti to všude sluší! My jsme byli na zámku Hluboká nad Vltavou a mrzí mě, že jsem úplně zapomněla na tu Blatnou :( tak snad někdy příště. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten problém s perfekcionismem znám velmi dobře, bojuju s ním sama pořád :D Je to hrůza ale těžko se s tím bojuje..
    Je super, že ti jde řízení, já jsem po řidičáku měla pořád hrozný strach a skoro jsem tak neřídila, pak jsem musela, tak jsem se rozjezdila ale tady v UK jsou silnice i provoz šílené, tak se zas bojím a moc se mi nechce :D
    V Blatné jsem byla taky v létě, je tam krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Shrnutí ve fotkách mám taky ráda, takže jsem za článek ráda. Fotky jsou krásné. Psaním o vyjížďce jsi mě nalákala, abych znovu zavolala ke koním. Po nějakém čase mi koně vždy začnou dost chybět.
    Od myšlenky

    OdpovědětVymazat
  4. Články plné fotek ve formě shrnutí mám také moc ráda! :) Sluší ti to a vypadáš spokojeně, super, že se rande povedlo! :))

    OdpovědětVymazat
  5. To já to mám obráceně, teď se mi vrací ta chuť a energie do psaní :D Hlavně se do toho nenutit, to mi přijde to nejhorší :) V tom delším sáčku Ti to moc sekne!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám ráda fotečkové články :) koníci jsou krásní
    Od té doby, co mám řidičák, tak jsem hrozně zlenivěla a nikam se mi nechce chodit pěšky :D radši si tam dojedu autem :DD. Ale jak říkáš, je skvělé, když je člověk mobilní a může si dojet, kam chce a nemusí při tom nikoho obtěžovat :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. Až já si jednou udělám řidičák a pořídím auto, tak si myslím, že budu taky přesně takhle nadšená, že můžu všude jezdit. :D Hlavně ty podpatky a možnost se přezout .. jezdit v nich v šalině a běhat v nich celý den není žádná sranda.
    To růžové sáčko ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡