15.9.2020 Můj víkend

Krásný dobrý den. ♥  Tak tu máme poslední teplé dny a musím říct, že já si je docela užívám. Minimálně víkend jsem měla fajn. I když večer jsem teda měla šílené deprese.. Povím vám k tomu víc.

V pátek večer jsem měla rande (s někým jiným, než co jsem byla v Blatné). Psali jsme si docela dlouho, a každý den strašně dlouhé zprávy. Byl to cizinec - Maďar, který ale uměl slovensky. Konverzace mě bavila a překvapivě slovensky jsem mu docela rozuměla. Hlavně já fakt miluju dlouhé zprávy, takže jsem z něj byla nadšená. A on byl taaaaak pěknej. 

No a v pátek jsme se poprvé viděli naživo. Přijel za mnou a šli jsme na večeři. Musím ale říct, že to nebylo takové, jaké jsem si to vysnila. Já byla trochu nervózní, tak jsem moc nemluvila a když jo, tak kraviny. :D A on sice furt něco povídal, ale mě se skoro neptal.. Tak to bylo takový divný. Ale nakonec, když jsem ho přemluvila na víno, tak už to bylo fajn. Já si asi na člověka potřebuju nejdřív trochu zvyknout a pak jsem sama sebou. Možná i na to, že mluví jiným jazyk jsem se musela přeorientovat. Každopádně u mě spal (aby nejel domů na noc, žejo :D) a zpětně si říkám, že i když to nebyl perfektní večer, bylo mi s ním docela hezky a dokázala bych si na něj snadno zvyknout. Jel domů dopoledne, poděkoval za hezký večer a ozval se, když dorazil domů (aktuálně do Prahy). Napsali jsme si pár zpráv a najednou konec, už neodepsal. To je taaaak strašně divný, když už si nepíšeme. Tolik dní, tolik zpráv, a najednou nic..

Takže večer a ráno je mi poslední dny strašně smutno. Pouštím si písničky, které mi pouštěl on, vzpomínám, jak jsme si psali, jak jsme spolu leželi a tečou mi slzy. Já to nechápu.. Vždyť jsem ho viděla jednou a ani jsem v prvních chvílích nebyla nijak nadšená, tak proč je mi teď líto, že nekomunikuje?

Možná se ptáte, co se stalo s tím, jak jsem byla v Blatné. Byl hrozně fajn, čas s ním byl skvělý. Teď jsem s ním v kontaktu stále, ale málo, jak je také z dálky a hodně pracuje, tak ta Blatná byla naposled, kdy jsme se viděli. Navíc stále nevím, jak to bere, jestli bude chtít plánovat nějakou budoucnost. No asi tomu spíš teď necháváme volný průběh. A s Maďarem jsme si psali už tak dlouho a hrozně jsme si rozuměli, že setkání prostě proběhnout muselo. :D Ale teď bych fakt byla ráda, kdybych už trošku věděla, na čem jsem. Protože já vždycky do vztahu jdu naplno. Ale asi čas ukáže...

Nevím, jestli úplně rozumíte tomu, co píšu, jestli chápete, jak to myslím a jak to mám... Původně jsem o tom vůbec nechtěla psát, ale nějak to tak ze mě vyšlo...

Jinak tedy, co se dál dělo o víkendu.. V sobotu jsem byla na návštěvě u mamky a ségry a domluvily jsme se, že se pojedeme podívat na bráchovo závody na mini motorkách a pak vyrazíme na Zvíkov. Výlet byl skvělý, dost jsme se nasmály. Cestou zpátky jsme to pak ještě vzaly do obchodů a do myčky a dorazily domů večer. Den jsme si fakt užily.














Druhý den dopoledne jsem byla na kávě s kamarádkou a odpoledne jsme zase s rodinou jeli k babičce. I tam to bylo super. Co se týče stravy, víkend byl takový volný. Měla jsem smažený kuřecí řízek, koláč, i zmrzlinu. :D Ale teď už zase jedu svůj režim..


Komentáře

  1. Naprosto rozumím tomu, co jsi psala. Moje nejlepší kamarádka má téměř stejný problém s kluky, dlouho si píšou, hezky si píšou až si řekneš, že by z toho mohlo být něco víc, ale najednou přestanou komunikovat. To mi hlava nebere, proč se ti kluci takhle chovají..
    Každopádně Zvíkov vypadá krásně, o víkendu budu mít cestu na Hlubokou, tak si asi udělám zajížďku i tam :)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně... A já se hlavně vždycky na každého hned upnu. Jako ne že bych mu to nějak extra dávala najevo, ale v hlavě na něj furt myslím a když mi náklonnost nedokazuje, tak se strašně trápím. :D Jsem typický citlivý rak.
      Na Hlubokou mám také v plánu jet. Je krásná. Tak si výlet moc užij. ♥

      Vymazat
  2. Moc Ti přeji, aby bylo zase všechno v pohodě. Je fakt škoda, že se ten Maďar už neozval :(, to je divné... Ale třeba napíše, jen potřeboval čas :).
    Moc pěkné fotky :) jste si s mamkou hodně podobné. Ty závody na mini motorkách vypadají hodně zajímavě :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si zase píšeme.. Tak uvidíme, jak to bude dál.. 😃
      Jinak moc děkuji. 😊

      Vymazat
  3. Rozumím Ti, ale asi to nebude ten pravý .. Myslím, že kdyby o Tebe vážně stál, tak by nechtěl, aby ses kvůli němu trápila .. :) Tak nesmutni, třeba na Tebe ten Tvůj princ čeká někde jinde! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš asi pravdu.. Ale zas si říkám, že jsme se viděli jen jednou a to je málo na nějaké závěry.. A psal mi, že čekal na mou zprávu.. Tak nevím. :D

      Vymazat
  4. To mě mrzí, jak to dopadlo, ale možná lepší, že hned tak z kraje, než kdyby se to vybarvilo pak! :O Držím palce! A pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nojo, chlapy... :D Ale věřím, že to dobře dopadne a bude to přesně tak, jak to má být. Třeba někde na Tebe čeká ještě někdo lepší ♥ Mě se osvědčilo se nehnat za láskou, láska si Tě najde sama :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Chlapy jsou nepředvídatelná stvoření, z toho si nic nedělej! :D To pravé vždy přijde, když to člověk nejméně čeká. :)) Jinak super, že sis aspoň užila víkend, to je důležité! Moc hezké fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  7. No, tak to s tím chlapem je jak kdybych to napsala já :D Mně už se to stalo několikrát, a tak už jsem si začala říkat, jestli není chyba ve mně. Ale věřím, že nakonec budeš šťastná <3 Jsem ráda, že sis užila víkend, občas je třeba všechno vypustit a jen si užít :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  8. Jeej, přeju ti, aby bylo všechno zase fajn a abys už našla toho pravého! Zasloužíš si to :) Jinak jsem ráda, že sis užila víkend a přeju hezký zbytek tohoto víkendu a super start do nového týdne <3

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky, veľmi ti to pristane :) A s tými chlapmi - úplne ťa chápem, tiež sa mi to už niekoľkokrát stalo...Treba však stále veriť, že ten pravý tam niekde čaká :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. S těmi chlapy to chápu, i když si sama vyrazím na rande jednou za několik let, a pak zase dlouho nic :D Taky mi trvá déle, než si na nového člověka zvyknu a do té doby toho moc nenamluvím, ale během posledních pár let jsem se v tom už trošku zlepšila... Jinak fotky super, vypadá to tam fakt krásně!

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Taky bych těm chlapům chtěla vidět do hlavy, abych věděla, co si přesně myslí. Je zvláštní, že už se neozval. Ty jsi ho nekontaktovala? :X
    Jinak moc krásné fotky. Doufám, že už bude jenom lépe. <3

    OdpovědětVymazat
  12. pěkné fotky sluší ti to :) ja si psala přes internet taky s jedním pak jsme se sešli a již jsme spolu 10 let a jsme manželé :) taky držím palce o šťastném konci ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡