Tipy na sladké snídaně a svačiny

Krásný sobotní den, přeji. ♥ 

Dnes tu pro vás mám tipy na nějaké zdravé a chutné snídaně nebo svačiny. Nevím, jestli vás bude úplně zajímat kalorická hodnota a makra, ale přišlo mi fajn to sdílet taky, protože jak víme, nestačí jen jíst zdravě, musíme si hlídat i množství, kalorie a makroživiny. Vybrala jsem to, co si připravuji nejčastěji, ale většinou s nějakou malou změnou. Například do lívanců někdy místo skořice přidám kakao, někdy také špaldovou mouku nebo vločky. Do mugcaku zase někdy namačkám banán, někdy dám místo kakaa skořici a med.. atd. Všechno ale většinou připravuji od oka, takže i tentokrát mám gramáže podle toho, jak mi to zrovna vyšlo. Takže si to klidně upravte podle sebe. :)) 

1. Knedlíky z vloček a tvarohu (407 kcal)

Jako poslední mám pro vás tip na jednoduché a rychlé knedlíky. Smíchala jsem vločky s tvarohem a přidala protein. Doporučuji ale přidat ještě med. Do těsta jsem pak zabalila kousky banánu a kuličky dala do vroucí vody, asi tak na 7 minut. K tomu jsem pak smíchala jogurt a protein.

Ovesné vločky jemné 45 g - 158 kcal
Tvaroh měkký Tatra - 90 g - 58 kcal
True Whey Protein Chocolate Gymbeam - 10 g - 39 kcal
Banán - 40 g - 38 kcal
Selský jogurt bílý 3,8 % tuku Hollandia - 50 g - 33 kcal
True Whey Caramel Gymbeam - 5 g - 19 kcal
Maliny - 12 g - 7 kcal
Hořká čokoláda 78 % Rossmann - 10 g - 55 kcal

Bílkoviny 30,5 g
Sacharidy 47,2 g
Tuky 9,3 g
Vláknina 6,1 g

2. Banánové lívance (290 kcal)

Na ty lívance potřebujete jen vejce a půlku banánu, banán rozmačkáte, přidáte vejce a skořici a máte těsto hotové. Většinou vše smažím na oleji od Gymbeam. Pak smíchám tvaroh a protein opět od Gymbeam. 

Banán - 91 g - 86 kcal
Vejce slepičí - 52 g - 79 kcal
Skořice mletá - 1 g - 2 kcal
Coconut Cooking Spray - Gymbeam - 1 g - 6 kcal
Tvaroh z Poděbrad měkký Milko - 90 g - 61 kcal
True Whey Caramel Gymbeam - 8 g - 30 kcal
Borůvky - 20 g - 9 kcal
Nektarinka - 47 g - 17 kcal
Zero Calories Syrup Chocolate Gymbeam - 7 ml - 1 kcal

Bílkoviny - 25,4 g
Sacharidy - 31 g
Tuky - 7,8 g
Vláknina - 3,9 g

3. Tvaroh, ovesné vločky, ovoce (302 kcal)

Na pánvi jsem nechala opražit vločky, pak k nim přidala med a promíchala. Vločky jsou pak hezky křupavé a medové. V misce jsem smíchala tvaroh s proteinem a pak do ní dala vše ostatní.

Ovesné vločky jemné - 30 g - 112 kcal
Med včelí - 10 g - 33 kcal
Tvaroh z Poděbrad měkký Milko - 120 g - 81 kcal
True Whey Caramel Gymbeam - 9 g - 34 kcal
Banán - 29 g - 27 kcal
Borůvky - 16 g - 7 kcal
Kokos mletý (strouhaný) - 1 g - 7 kcal

Bílkoviny - 25,9 g
Sacharidy - 41,6 g
Tuky - 3,8 g
Vláknina - 3,5 g

4. Chia puding (238 kcal)

Chia semínka smícháte s proteinem, přidáte mléko a promícháte. Chia se za chvíli začnou usazovat, takže ještě párkrát promícháte a třeba i přidáte mléko. Doporučuji si puding připravit už večer, aby do rána chia nabobtnaly a změkly. 

Chia semínka - 30 g - 148 kcal
True Whey Protein Chocolate Gymbeam - 10 g - 39 kcal
Sójový nápoj EnerBio Rossmann - 100 ml - 28 kcal
Rybíz červený - 3 g - 2 kcal
Maliny - 10 g - 6 kcal
Borůvky - 6 g - 3 kcal
Meruňky sušené - 4 g - 11 kcal

Bílkoviny - 16,9 g
Sacharidy - 12,2 g
Tuky - 11,6 g
Vláknina - 9,4 g

5. Mugcake (381 kcal)

Smícháte v hrnečku mouku, protein, kakao a nějaké sladidlo (já používám Erythrit nebo Xylit), pak přidáte vajíčko a nakonec promícháte s vodou, aby bylo těsto lehce tekuté. Hrneček pak dáte asi tak na 4 minutky do mikrovlnky. Na talíři pak smícháte tvaroh s proteinem a vyklopíte mugcake z hrnečku.

Celozrnná mouka špaldová hladká Natural Jihlava - 40 g - 145 kcal
Kakao holandského typu Marila - 5 g - 16 kcal
True Whey Protein Chocolate Gymbeam - 6 g - 24 kcal
Erythritol - 10 g - 2 kcal
Vejce slepičí - 50 g - 75 kcal
Tvaroh z Poděbrad měkký Milko - 80 g - 54 kcal
Truhe Whey Caramel Gymbeam - 5 g - 19 kcal
Banán - 30 g - 28 kcal
Maliny - 28 g - 17 kcal
Zero Calories Syrup Chocolate Gymbeam - 7 ml - 1 kcal

Bílkoviny - 30 g
Sacharidy - 45,3 g
Tuky - 7,6 g
Vláknina 7,5 g

 
Budu ráda za zpětnou vazbu. ♥ Byl pro vás článek přínosný? Máte rádi takovéhle dobroty? 
V případě pozitivních ohlasů určitě přichystám článek číslo 2. :)

Komentáře

  1. Tyhle články mě baví :) Protože samotnou by mě třeba nikdy nenapadlo dát vločky opražit na pánev s medem <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle, určitě něco musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, děláš mi chutě :P :) vypadá to krásně :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Lievance aj hrnčekovú bábovku si robím pravidelne ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za tipy! :) Teprve poslední dobou jsem začala se snídaněmi experimentovat a moc mě baví zkoušet různé, pro mě nové snídaně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. nevím co bych si dala dříve ♥ vše vypadá dost lákavě ňamky

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, recepty vypadají skvěle. Stránku si ukládám a určitě se minimálně mugcakem inspiruju.
    Od myšlenky

    OdpovědětVymazat
  8. No krása ♥ Já si dělávám jen ovesnou kaši s ovocem, hořkou čokoládou a arašídovým máslem. Někdy volím banánové lívance se zakysanou smetanou a agávovým sirupem. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou tak krásné fotky jídel! Já to tak miluju :D moje hladové já prostě... :D :) Děkuji za super tipy!!! Úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Banánové lívance jsou moje oblíbená snídaně, zatímco chia puding mě až tolik neoslovil. Ale určitě se inspiruji a tvoje tipy ráda vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Vločkám s medem říkám jednoporční granola a také je dělám. Je to fajn a rychlé :) Hezké tipy.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Ty lívance vypadají moc dobře, hned bych si dala :D

    OdpovědětVymazat
  13. Super tipy, všechno vypadá krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá super! Já jsem si před týdnem pořídila kuchařky od Jíme zdravě, tak poslední dobou zkouším podobná jídla. Je teda fakt, že jak jsme prostě u nás zvyklí na cukr a ty "nezdravé věci", tak to ze začátku nebylo ono, ale třeba slané recepty jsou úplně super. Tak věřím, že se časem dostanu i k tomuhle :D

    OdpovědětVymazat
  15. Bože som rada že som natrafila na tvoj profil. Tieto recepty určite skúsim. Ďakujem

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM//DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuji za krásné tipy, dodržuji podobné stravování jako ty a občas už prostě nemám nápady. Moc mě zaujaly ty první knedlíčky, ty asi o víkendu vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělé tipy - mňam! Určitě něco vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to krásně! Banánové lívance jsou moje oblíbené, i když já k nim přidávám ještě vločky a potírám je nutellou (aneb jak zkazit zdravou snídani :D).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡