Oblíbené seriály

 Pěkný nedělní den. ♥ 

Dnes tu mám takové menší shrnutí seriálů, které jsem za poslední dobu viděla nebo které ještě sleduji. Přes karanténu byl docela čas, takže jsem nejen četla, ale hodně i koukala na seriály nebo filmy, ale většinu už jsem viděla při celostátní karanténě. :D Musím říct, že moc nekoukám na hodnocení, protože většinou se s tím neshodnu. Co má hodně procent, se mi nelíbí, co má míň, mě chytne. :D Takže prostě obrázek si musí udělat každý sám..

Prvním ze seriálů je Zasněná láska. Ona je to spíš telenovela (turecká), ale já telenovely miluju. :D Když jsem byla mladší, koukala jsem na ně hodně často, když jsem třeba měla prázdniny a rodiče byli v práci. Vždycky je dávali ráno v televizi. :D Hlavně miluju, když tam hrají pěkní herci, a to v Zasněné lásce jsou. :D Musím se přiznat, že jsem skoro u každého dílu brečela. :D Nebo takhle, skoro v každém dílu jsem se smála, brečela a nadávala zároveň. Často jsem říkala: "Ježiš, ta je blbá.." A nebo: "Sakra, tak už si tu pusu dejte." No dávali si se vším strašně na čas. :D Ale celkově to bylo vtipné a romantické. Tady máte bonusové video hlavního hrdiny, mimochodem, i jeho bratr je kus!! :D

A co říká ČSFD? Když Sanem zjistí, že ji rodiče chtějí provdat za jejího neúnavného nápadníka, rozhodne se osamostatnit a najít si práci. Začne pracovat v reklamní agentuře, a její sestra doufá, že jí zde nešikovná dívka neudělá ostudu. Ani jedna netuší, že zde Sanem potká svou osudovou lásku...


Druhým ze seriálu je Manifest. Docela mě překvapilo, že jsem se do něj dala, protože většinou si vybírám spíš takové ženské seriály jako je třeba Sex ve městě nebo Gossip Girl, mimochodem, tyto dva jsou moje snad úplně nejoblíbenější. :D

Každopádně, Manifest mě moc mile překvapil. Je to zajímavé, napínavé, ale nechybí ani láska. 

ČSFD: Pět let po svém zmizení přistane v New Yorku let číslo 828. Jeho pasažéry čeká nejen složitá aklimatizace, ale i zájem vládních organizací a novinářů. Účastníci letu se složitě vrací do svých životů, protože jejich blízcí je už pohřbili, a všechny teď čeká složité vypořádávání se s novou situací.


Dalším seriálem je Atypical. Taky takový pro mě netradiční seriál, ale byl faajn. 

ČSFD? Najít si holku není zase nějaký nadlidský úkol. Ale pokud trpíte od dětství nemocí jako autismus, není to tak jednoduché jako u jiného člověka. Sam se rozhodl, že se tento úkol pokusí pokořit, ale jak by se dalo čekat, nebude to jednoduché. Krom toho Samova rodina se dostává do menší krize, ve které je jeho matka unavená ze stereotypů, ve kterých žije, a jeho otec se potýká s problémem jak se svým synem vlastně vycházet.


Teď přichází na řadu ne seriál, ale reality show. Určitě jste o tom slyšeli. Too Hot To Handle. Ze začátku mi všichni ti účastníci byli protivní. Ano, byli krásní, ale jak se chovali namyšleně a nadrženě, to já nesnáším.. :D Ale nakonec, v průběhu, se začali měnit. Alespoň tedy někteří. Takže jsem od čtvrtého dílu pořád brečela. :D :D Kdo "trapnou" reality show nezavrhne hned na začátku, tak koukněte, má jen jednu sérii. :)

ČSFD? Na rajském pobřeží si dali dostaveníčko krásní nezadaní. Ale má to háček. Aby vyhráli úžasných 100 000 dolarů, budou se muset vzdát sexu.

Too Hot to Handle: Po Láska je slepá přináší Netflix novou reality-show, ve  které je zcela zakázaný sex | Fandíme ...


Poslední seriál, který bych chtěla zmínit, je This Is Us. Ten miluju. Za mě úplně skvěle zpracovaný. Nevím, jak to popsat, ale prolínají se tam různé roky. Chvíli jsou jedni z hlavních hrdinů malí, za chvíli zase dospělí. Ale vždycky pochopíte, kde jste. Strašně se mi líbí, jak postupně poznáváme příběhy všech postav, hlavních i vedlejších, od mala až po stáří. Skvěle vymyšlené a natočené. 

ČSFD? Seriál Tohle jsme my sleduje životy manželů Jacka a Rebeccy Pearsonových a jejich tří dětí, jež přišly na svět v den otcových narozenin. Kate a Kevin se měli narodit z trojčat, ale jejich biologický bratr zemřel při porodu. Rodiče však byli připraveni si odnést domů tři děti, a tak adoptovali dalšího novorozence Randalla, který se narodil ve stejný den a byl přinesený do nemocnice, když ho jeho biologický otec zanechal u hasičské stanice. Pilotní díl začíná v den šestatřicátých narozenin už dospělých sourozenců, z nichž každý se potýká s různými problémy. 

This Is Us - První dojmy z 2. série | Fandíme Seriálům


Jsou tady ještě jiné seriály, o kterých bych mohla mluvit... viděla jsem například YOU, ale to se mi moc nelíbilo, přestože je to dost oblíbený seriál. Stejně tak i Papírový dům, u toho jsem ale viděla jen první díl, víc jsem nedala, vůbec mě to nezaujalo. :D Pak jsem rozkoukala Lucifera. Ten není špatný, ale vrátím se k němu až nebudu mít na co koukat. Teď půjdu asi na Bold Type, tak jsem zvědavá. :)))

Na co koukáte vy? :)

Komentáře

  1. Já na filmy a seriály skoro vůbec nekoukám, ale miluji Vyprávěj. Zajímám se o historii 20. století, takže to je něco pro mě :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Haha :D některý znam, This is us miluju.. tenhle serial jsem si hodne oblibila. libilo se mi sourozenecke trio, i rodice, a vubec ty pribehove linky, doufam, ze jeste natoci dalsi řadu, protoze jsem to zkoukla celkem rychle :D :)
    Zasněnou lasku znam, videla jsem par dilů v TV, a jako z toho herce jsem nemohla spustit oci :D to je material :d kazdopadne jako mela jsem to stejne jako ty, furt jsem si rikala, sakra uz se polibte, usmirte se, co se furt hadate, rozchazite, jste blbi :D :)
    A jeste znam Atypical, muj oblibeny :) je super videt zas jiny netypicky serial z prostredi autisty, a toho jak on proziva skolu, lasky, pubertu atd: ) moc pekne zpracovany serial :) od ty doby mam taky rada vicv tučnaky :D :)
    moje oblibene serialy jsou Chirurgove (nekonecny serial), pokud mas Netflix tak nevynechej tyto - Sex education, Stranger Things, Orange is the new black, Witcher, Never have I ever :) a dalsi co bych urco jeste vymyslela, kdybys chtela :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Sex Education je dalším z těch seriálů, co mě nechytly. 😃 Dala jsem tomu šanci asi tři díly. 😃 A myslím, že s Orange is the new black bych to měla podobně. Ale třeba ne. 😃

      Vymazat
  3. jo a muj blog: www.veronikahajkova.cz
    abys věděla, kdo ti to pise :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Too Hot Too Handle jsem taky sledovala. Byla to dost zajímavá reality show. :D Jinak u seriálů jsem spíše u animáků a samozřejmě Hra o trůny, kterou pomalu dokoukávám. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ten první si píšu a budu koukat! Miluji romantiku a telenovely. Jó a mimo jiné ten druhý si píšu taky, že bychom konečně s přítelem měli společný seriál? Díky! :-D Jo a na This is us jsem jeden čas koukala taky a vím, že se mi to líbilo. Mám snad celou první sérii a nevím, proč jsem přestat koukala (asi kvůli času), ale asi se k tomu zase vrátím! :-) Na You jsem taky koukala, ale nakonec jsem to vzdala. A pokud mohu doporučit, tak mrkni na Black Mirror a co úúúplně miluji je Cizinka (Outlander!) to musíš vidět! Taky romantika,válka, historie a prostě... Jamie je kus, zamiluješ se! :D Taky sleduji Legacies a Supergirl, Riverdale :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tipy!! Koukám na toho Jamieho na googlu, kdyby měl jiný vlasy, tak by byl dost hezkej!! :D

      Vymazat
  6. Neznám ani jeden seriál, ale dává to smysl vzhledem k tomu, že romantiku nemám moc ráda :D Upřednostňuji akčnější filmy/seriály :)

    OdpovědětVymazat
  7. No, znám jenom jeden seriál a to Atypical! Je naprosto super. Ostatní neznám, ale pustila bych jen This is us. Reality show nenávidím a nekoukám na ně. Naprosto to nemůžu vystát :D. Maximálně nějaké show, kde mají lidé nějaký talent, např. Glow up.

    Verča ze Ztracena v Praze | 9 KOSMETICKÝCH NOVINEK, KTERÉ JSEM POŘÍDILA V DM | KOSMETIKA

    OdpovědětVymazat
  8. Mám radost, že díky tobě znám zase něco nového :D některé ani neznám :) Já jsem se dívala na takovou klasiku jako jsou Přátelé, Teorie velkého třesku, Jak jsem poznal vaši matku a pak třeba Prolhané krásky, Sexuální výchova, Elite, 13 důvodů proč. Všechny mohu doporučit! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já teď momentálně koukám na netflixu na hodný holky a právě papírový dům. První díl je nudný, ale my už jsme s manželem ve 4 sérii a už to pěkně jede. Je to mazec a já od cca 3 dílu jsem se nemohla odtrhnout! :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. zajímavé seriály no ja jich mám hodně rozkoukáno a ne dokoukáno teď se těším na novou řadu Lucifera potom Kateřina Veliká, Dům patrol, Stars, Umbrella Akademy aj.

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj článek mě nalákal na Manifest, seriál vypadá opravdu dobře! Rozhodně mu dám šanci :))

    OdpovědětVymazat
  12. Atypical mám rozkoukaný a je to fajn seriál na odpočinek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Manifest zní zajímavě. Jinak tohle nějak není vůbec můj styl, takže je neznám :D Já dnes dokoukala Agents of SHIELD, potom tam budou The Boys, čekám, až zase spustí AHS a natočí další American Crime Story a podobné. Nekoukám na moc, ale spíš do komiksových, hororových a tak.

    OdpovědětVymazat
  14. Z týchto nepoznám žiadne, ale možno im dám šancu ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  15. Ze zmíněných seriálů atd. jsem zatím slyšela jen o Too Hot To Handle, kterou dost lidí zmiňuje jako svou guilty pleasure. Děkuju za tipy, rozhodně se na koleji inspiruju :D
    Od myšlenky

    OdpovědětVymazat
  16. Z těchto seriálů jsem viděla jen Too Hot To Handle a celkem jsem u toho bavila :D :D Na co se chci začít koukat je Manifest, protože mi přijde opravdu zajímavý :)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
  17. My koukáme na různé žánry a mám pocit, že jsme viděli snad všechny. Naposledy mě nadchla cizinka a Homeland. Na Zasněnou lásku jsem se musela koukat tajně, to by mi doma neprošlo :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ze všeho nejraději a vlastně koukám jen na seriál Ulice , z těchto seriálů neznám ani jeden . Ale díky za tipy , určitě si vyberu z tvého výběru . :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡