Moje první auto

Krásný dobrý den. ♥ 

Tak se zase po delší době dostávám k napsání nového článku. Jak už ode mě víte, nedávno jsem si udělala řidičák, pak jsem na něj kvůli karanténě nějakou dobu čekala a konečně minulé pondělí (17.8.) jsem si pro něj došla. Auto už jsem měla koupené od 20.7. (zkoušky jsem dělala 22.7.), takže čekat skoro měsíc, než do něj budu moct sednout, bylo nekonečné. Ale dočkala jsem se. V pondělí jsem si tedy vyzvedla řidičák a k večeru už šla jezdit. Jel se mnou kamarád, který mi auto prodával, takže bylo úplně skvělý, že mi se vším poradil. Původně jsem tedy chtěla Audi A3, kterou jsem měla v autoškole a strašně se do ní zamilovala (divný, dřív jsem audi ráda neměla :D), ale byla na mě docela drahá.. Takže teď to spíš takový plán do budoucna.. A po audi už snad konečně přijde i nějaké to moje vysněné SUV. :D

Druhý den jsem vzala na výlet mamku, to byla pro mě trochu výzva, protože mamka řidičák nemá. Ale nejely jsme moc daleko. Horší byla cesta domů, kdy jsem mamku vyhodila a pokračovala k sobě. Zastihla mě šílená bouřka, pořádný slejvák a snad i nějaké kroupy byly. Na semaforu mi to chcíplo, nějaký blbec za mnou začal troubit, no byla jsem z toho dost na nervy. Tak jsem se rozhodla, že si dám Ztko. A musím říct, že od té doby, co ho mám, tak jsem víc v klidu. A lidi za mnou asi taky. Je to pro mě taková omluva, když něco udělám špatně. :D

Ale musím říct, že střechu si sundavám minimálně, většinou jen když někoho vezu, kdo chce jet bez střechy. :D Nechci na sebe zbytečně upozorňovat: "Začátečník a ještě si sundá střechu." :D Navíc, pak špatně slyším blinkry a tak...

Jinak už tedy jezdím i do práce (25 km daleko) a začínám si být víc a víc jistější. Tak doufám, že to teď nezakřiknu. :D Přidávám fotky, které jsme udělaly s mamkou hned ten druhý den (kdo mě sleduje na instagramu, už je viděl). A poslední fotka je z projížďky s kamarádkou. :)) 







Potřeboval by umýt, bobík. ♥

Komentáře

  1. nádherné auto a gratuluji k řidičáku :) další človíček co má značku peugeot vítej v klubu :) sice mam jiný tip ale jsem velice spokojená ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to muselo být hrozne ta bouřka. Já si pamatuji, když jsem týden po řidičáku jela o půlnoci z návštěvy a byla hrozná mlha, že nebylo vidět na druhý patnik. To bylo hrozne. Ale zvládla jsem to a pak jsem byla moc ráda, že jsem to dala :)
    Je důležité, aby člověk stále jezdil.
    Před týdnem jsem jela na tábor. 2,5 hodiny cesty tam, 2,5 hodiny zpět, zvládla jsem to sama odridit :) také jsem byla moc ráda :)
    Auto je krásné :)
    Moc gratuluji k řidičáku a autu a přeji spoustu šťastně najetých kilometrů :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné autíčko, přeji ti, ať tě jízda baví a užíváš si :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní autíčko, přeji hodně štěstí na silnici ♥ já bych se bála jezdit v dešti, tmě, o bouřce nemluvě :D

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně jezdit, jezdit, jezdit! Já z toho neuvěřitelně rychle vypadla a teď se řídit bojím. Jinak gratuluji k novému autu, je to super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji a užívej! Autíčko vypadá krásně a věřím, že to je radost!
    Škoda té Audi, mě se právě jejich auta líbí a jedno si k Vánocům pořídil i táta, ale je fakt, že jsou dražší, tak třeba jednou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, pěkné fotky, máš krásné auto a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, pořídila sis nádherné autíčko! Ať ti slouží a jsi s ním spokojená! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to ti závidím! Já plánuji už také konečně řidičák! A moje vysněné auto? Nějaký mercedes, ale třeba až budu stará, tak někdy ho budu mít 😂 mě by i jako první auto stačil brouček! 😍 A jinak mooc užívej! 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluji a užívej své začátky s autem :-) Já tedy řídím už přes sedm let a pořád mě to baví, jako na úplném začátku. Mohla bych autem jezdit pořád! I proto jezdím neustále poznávat nová místa a na výlety, protože mě baví to i to! Hlavně bezpečně ale!:) Taky jsem jako první auto měla pašíka, před rokem jsem si koupila "silnější" auto, protože toho najezdím dost, tak "městské auto" v podobě 207 88kw bylo pro mě už málo (a pro něj moc! :D). A o vysněném autíčku bych tu mohla mluvit hodiny, taky bych jednou ráda pořádný auto, pořádnou krávu jak se říká, v podobě SUVéčka. Tak snad jednou... Třeba jako rodinné autíčko. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k prvnímu autu! Mít kambriolet je určitě skvělý mít na letní výlety :) Pamatuji si, kdy jsem měla já své první auto VW Golf a byla jsem z něho taky moc nadšená, fakt ideální auto na začátky řízení, nyní mám škodovku a musím přiznat, že jí miluju ještě víc než před tím golfa (ale stále na něj vzpomínám :D)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné autíčko, moc ti to v něm sluší! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné autíčko a hlavně jezdi a jezdi! :) Je super, že ses do toho hned pustila, taky jsem to tak udělala, hned po vyzvednutí řidičáku jsem jezdila. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké auto.. já říkám, že auto je drahý koníček a drahý člen rodiny. Zrovna včera jsem si ho přivezla ze servisu a zase jsem tam nechala tisíce, strašný :-D Ale na druhou stranu bez auta už si to neumím ani představit, člověk vůbec není vázaný na autobus nebo vlak a dojede si člověk opravdu kam a kdy potřebuje :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Haha, Audi Q7, co na něj říkáš? To je takový můj plán! :D Auto k tobě úplně pasuje. Věřím, že za chvíli si budeš v řízení jenom jistější a za chvíli ti už přijde, že řídíš už dlouho. <3

    OdpovědětVymazat
  16. Ať se Ti hezky jezdí a hlavně na sebe dávej pozor ♥ a dodatečně gratuluji :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡