Testy a kosmetický stolek

Hezký den, přeji. ♥

Chtěla bych vám moc poděkovat za všechny gratulace k autoškole a celkově za všechny návštěvy a komentáře. Co se týče designu a to skrytého článku, mordovala jsem se s tím dneska skoro celý den. Zkoušela jsem měnit šablony, nastavovat různé počty příspěvků na stránku, přepínala jsem nový blogger na starý a naopak, ale nic nepomáhalo. Pak jsem zkusila přidat zkušební nový článek a už to bylo skoro tak, jak to má být.. ovšem ten nejstarší článek se na hlavní stránce prostě neobjevil. Nechápu to. :D Tak uvidíme, jak to dopadne teď.. možná mi ten předešlý článek taky skryjí až později. :D A taky si trochu nevím rady s písmem... jaký, jak velký,.. :D

Každopádně, k testům... Ráno jsem byla objednaná na devátou a povím vám, moc příjemné to nebylo. Sice celý proces od příchodu po odchod nezabral více jak dvě minuty, ale strkání dlouhé "jehly" do nosu (netušila jsem, že mám tak hlubokou nosní dutinu :D) se mi vůbec nelíbilo. Ne, že by to bolelo, ale trošku to píchlo a když už tam ta jehla byla skoro celá, říkala jsem si: "Sakra, zastav už!" :D Podle všeho by výsledky měly být negativní, ale zítra mi to ještě potvrdí. Nicméně, karanténu mám minimálně až do 6.8. Na konci si pak proces "propíchnutí nosu" ještě zopakuji. :D
Jelikož jsem tedy celé dny byla doma s natural makeup, tak na dnešní "procházku" do nemocnice a zpět jsem se namalovala. Jen vlasy mám à la jak jsem vstala. :D A abych si tenhle upravený vzhled ještě trochu užila, místo do města jsem šla tedy na instagram. :D

Výsledky hledání

Výsledky vyhledávání na webu

Výsledky hledání

Výsledky vyhledávání na web la jak jsem vstala. A abych si tenhle upravený vzhled trochu užila, místo do města jsem pak šla na instagram. :D



Fotky vznikly u mého nového kosmetického stolku, který jsem dostala od mamky se ségrou k narozeninám. Dlouho jsem o něm uvažovala, ale až narozeniny mě donutily si nějaký vybrat. Moc se mi líbí vintage styl, ale ke mně do ložnice by úplně nešel, tak jsem vybrala něco mezi. Trochu vintage, trochu moderní. Ségra taky hlasovala pro tento. A když jsem si ho pak doma sestavila (upozorňuji, že sama!!! :D), tak jsem zjistila, že se i hodí k mým nočním stolkům. Takže za mě spokojenost. :)

Komentáře

  1. Jsem ráda, že máš testy negativní! :) A neboj i podruhé to určitě zvládneš, teda ty testy na koronu zní ale strašně. :D Pěkný koutek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj předem Ti děkuji za návštěvu na mém blogu , na korona testování jsem nebyla , protože mně to děsí , snad to nebudu muset povinně absolvovat . Jsi moc krásná , pěkné fotky . Takový koutek bych taky brala hned , vždycky se mi přesně takový líbil a líbí . Snad jednou si ho také dopřeji , zatím se k nám domů nevejde . Zatím , ahoj .

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, na tvůj dotaz ohledně menu: mám každou sekci menu (autorka, oblíbené blogy, štítky,...) v jednotlivých gadgetech. Je toho hodně na výběr (jako návštěvnost, archiv, apod.) nebo si všechno můžeš nakódovat přímo v HTML/text gadgetu. A tyhle gadgety v menu jsem pak hromadně upravila jedním příkazem v CSS, jedná se v bočním menu o nadpis úrovně h2.

    Zápis vypadá následovně (příklad):

    .sidebar h2 {
    text-align: center; /*zarovnání textu na střed*/
    padding: 8px; /*obtékání kolem textu*/
    font-family: Arial;
    font-size: 13px;
    color: #fff;
    background-color: #ccc;
    }

    Snad je to srozumitelný, chystám na tyhle úpravy článek, ale jelikož jsem samouk, tak ani pořádně nevím, jak někomu vysvětlit to, co umím :D
    Kdyby jsi potřebovala pomoc s bloggerem, klidně napiš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem ráda, že máš negativní výsledky! :) A přesně nějaký takový kosmetický stolek jsem si vždycky přála, ale mám tak malý pokoj, že bych ho nikam nenacpala :(
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
  5. Stoleček je opravdu krásný, vždycky jsem takový chtěla. Ale bohužel ho nemám kam dát :-D Opožděně gratuluji k autoškole! Doufám, že nikdy na testy nebudu muset jít, aby mi někdo strkal něco dlouhého do nosu...to bych asi nedala :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taky s blogem vždy morduji, proto radši nic neupravuji. :D A stolek je nádherný! Moc se mi líbí, taky bych si takový jednou chtěla pořídit!
    Dala jsem ti tady na blogu follow, budu ráda, když se budeš chtít podporovat navzájem a když se ti bude můj blog líbit, budeš sledovat i ty mě:)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší :) stolek je nádherný!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡