Můj den v karanténě

Krásné dobré ráno. ♥

Nemohu uvěřit, že už týden jsem v karanténě, strašně to utíká. Bylo to v pátek večer, co mi zavolali a od dalšího dne už jsem skoro nevytáhla paty z bytu. :D A tak mě napadlo, že vám ukážu, jak vlastně můj den v karanténě vypadá. Sice karanténu jsme si užili na jaře skoro všichni, ale většina jsme mohli aspoň na chvíli ven na procházku... 

Ráno vždycky začínám snídaní. Jsem zvyklá snídat a ráda si připravuji hezké snídaně. Tato miska má jen 217 kcal. Už nějakou dobu svá jídla vážím a počítám. Co jím, kolik toho jím, jak cvičím, o tom bych napsala zase někdy příště,  pokud by vás to zajímalo. K poklidnému ránu s kávou zapínám nějaký vlog na youtube, to mě baví. :)


Ještě před snídaní si ale čistím obličej, micelární voda, tonikum a pak krém. Když nikam nemusím, makeup nedávám. Když bych ale někam šla, bez něj vycházím jen výjimečně, mám totiž hodně špatnou pleť. Na této fotce vypadám nenalíčeně, ale makeup mám, musela jsem totiž ven před barák (bydlím ve frekventované ulici), mamka mi přinesla tašku od babičky. A co v ní bylo, uvidíte na jedné z dalších fotek. :)


Mia mě při líčení pozoruje. Normálně do postele nesmí, ale jak jsem s ní furt doma, tak jí leccos dovolím. :D


Dopolední svačinka (vynikající oříškové máslo) a nějaká ta práce. :)


Už nikam nemusím, takže znovu vyčistím pleť a nandám masku nebo peeling. 


Tak tohle je babičky úroda ze zahrádky, kterou jsem dostala. To je tak krásné na pohled. A i na chuť. ♥


Oběd byl jasný. Kopice zeleniny, tuňák a poprvé zkoušený ajvar (měli jste ho někdy?), k tomu těstoviny, a povím vám, bylo to výborné. Doporučuji používat tuňáka v oleji, je mnohem chutnější, a olej stačí jen vylít. :))


Odpolední siesta.


Stejně jako vážení jídla, můj den provází i nějaký ten pohyb. Vždy si na youtube najdu nějaké video (většinou na tomto kanále) a podle něj cvičím. Včera jsem zkusila jógu nebo powerjógu, teď nevím, ale musím říct, že nějak extra mě to nechytlo. 


Odpoledne dávám ještě jednu kávu a k tomu přečtu pár stránek z knihy


Tuhle svíčku jsem dostala od kamarádky k narozeninám a jsem z ní absolutně nadšená. To je tak boží, jak se to světlo odráží. ♥ Jinak, jak jste si mohli všimnout, vše ladím do růžova. I aviváž nebo toaletní papír. :D :D 


Už mám za sebou i nějaký úklid. Včera přišla na řadu koupelna a praní prádla. Blíží se večer a já vybírám nějaký film
Vyhrály to Podfukářky. Kdo neviděl, určitě koukněte, je to taková ta oddychová "blbost". :D


Takhle většinou probíhá můj den. Nějaké jídlo, práce, úklid, pohyb, ale také spousta relaxu. ♥

Komentáře

  1. Já měla přesně takovou karanténu po Dubaji hned v březnu, sice Dubaj nebyla riziková, ale v práci se mě báli, tak jsem volala doktorce a pro sicher jsem zůstala 14 dní doma :D První týden mě bavil, ale druhej jsem myslela, že mě brzo švihne. Tak držím palce ať vydržíš ;)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee. Takové články mě baví! :) klidně jich napiš víc!

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. Ajvar je fajn, ale jen od jedné značky, na kterou si teď nemohu vzpomenout. Na fotce s knihou Tajnosti se mi hrozně moc líbí hrneček s talířkem. Odkud je tento set?

    OdpovědětVymazat
  4. Musí to být doma hodně dlouhé :(, ale je fajn, že máš tolik aktivit, tudíž se nenudíš. Jádla vypadají moc pěkně, hned bych si dala :D. Odlesky od svíčky jsou boží, jako samotná svíčka :). Přeji, ať ti to rychle utíká!

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že je fajn mít čas jen sama pro sebe, ale dva týdny už je dost! Ať ti ten zbytek uteče :D :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, já osobně asi nikoho, kdo byl v karanténě neznám. Ale je super, že máš rutinu a nenudíš se. :) Alespoň v rámci možností.

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá moc krásně! A ta svíčka, co odráží to světlo je opravdu kouzelná :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to super, také raňajky a svačinku by som si dala :)

    https://www.facebook.com/groups/142723916312412/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja v karanténe nebyla takze si to úplně predstavit neumim. Vzdy jsem byla na home office tak max 2 3 dny v tydnu a uz jsem utikala do prace abychom se s manzelem doma nehadali. A bylo to docela prospesny podle me. :) mas krayny bytecek. Driv jdem ruzovou uplne nemusela ale poslední dobou ji prichazim na chut vic a vic. :) v rijnu jdu na svatbu tak si možná poridim nejaky ruzovy saty. :)
    Wwww.veronikahajkova.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Obávám se, že kdybych byla v karanténě já, můj režim by se totálně rozpadl.

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě někdy napiš i o jídle a cvičení! :) Páni, tu knížku si chci taky přečíst! :) A ajvar jsem zkoušela kdysi dávno. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle články miluju :) A tu svíčku nutně potřebuju taky! :)<3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡