Co je nového?

Hezkou neděli, přeji. ♥

Mimochodem, nevíte, proč mi z hlavní stránky zmizel minulý článek? :(

Rozhodla jsem se, že s dalším článkem nebudu čekat, až to tu poladím, to byste možná čekaly věčně. :D A teď se toho v mém životě děje spoustu, tak se o to s vámi alespoň částečně podělím. 




První novinkou, a pro mě hodně důležitou, je autoškola. Na začátku května, kdy po nouzovém stavu spustili autoškoly, jsem se rozhodla si konečně udělat řidičák. V mých 26 letech. Trošku jsem se styděla, že tam budu nejstarší a taky jsem se dost bála. Ale říkala jsem si, že už mě fakt nebaví jezdit do práce autobusem a pořád otravovat bráchy nebo kamarády, když jsem potřebovala někam odvézt. Teda ne, že bych to dělala nějak často.. Ale například ta situace, že se řeší, kdo vezme auto, když někam jedeme a mě prostě musí všichni hned vyloučit. Je to takový nepříjemný... Takže jsem si zařídila potřebné věci a v půlce května nastoupila. Musím vám říct, že jsem neskutečně šťastná, jakou autoškolu jsem si vybrala. Instruktor byl skvělý. (Není to tím, že byl docela pohledný? :D) Bála jsem se první jízdy, ale k mému překvapení jsem ji zvládla skvěle. Dokonce i pak říkal, že to vypadá, jako bych jezdila už rok, že jezdím hezky čistě. Ale to jsem samozřejmě jezdila mimo město. :D Ve městě to bylo trošku horší, ale i tam jsem to docela zvládala občas. Já mám totiž takový problém, že chci dělat všechno dokonale, bez chyb. A když se nějaká chyba objeví, jsem smutná. Ale musím říct, že jsem se na každou jízdu i hodinu teorie děsně těšila. Instruktor byl fajn, naprostý profík, trpělivý, přátelský... Když mi kamarádky i bráchové vyprávěli, jak to měli v autoškole oni, jsem si jista, že líp jsem si vybrat nemohla. 

16.7., přesně na den mých narozenin jsem měla poslední jízdu. Naplánovala jsem si to tak schválně, chtěla jsem mít hezký den. :D No a necelý týden po tom mě čekala zkouška. Dny před tím jsem byla dost nervózní, vlastně už i při posledních dvou jízdách, ale v den zkoušky mě to trochu opustilo. Řekla jsem si, že stres mi nepomůže, že musím být v klidu. Obvykle tyhle řeči nepomáhají, ale tentokrát docela zabraly. Testy jsem zvládla na 100%. Uff, to se mi ulevilo. Tady je opět ukázka toho, že prostě nesnesu dělat chyby. Pak jsme se rozdělovaly s holkama na jízdy, rozhodla jsem se jít jako první. Říkala jsem si, že mám od instruktora perfektně připravené auto a zároveň bude lepší, když to budu mít co nejdříve za sebou. Navíc jsme dostaly toho "horšího" komisaře, ale nějak zvlášť mě to nerozhodilo. Jízda až na pár drobností proběhla hladce a zkoušku jsem tedy splnila! Ale víte co? Já nebyla šťastná. Jako ano, ulevilo se mi, že jsem to zvládla, ale takový ten pocit štěstí, že je to za mnou, se nedostavil. Možná mi to ještě moc nedocházelo... že tohle už je konec, úspěšný konec. Možná jsem taky trochu v hlavě měla to, že ty chyby při jízdě byly a já to přeci chtěla projet bez chybičky. Nevím jak vy, ale já mám ráda, když věci dělám dobře a ostatní mě chválí. :D Trošku jsem se pak možná "probudila", když mi volal instruktor, protože po jízdě jsme spolu ani neměli možnost mluvit, protože hned šla na řadu další slečna. Gratuloval mi, ujišťoval mě, že to byla dobrá jízda a přál mi štěstí. Pak mi tedy došlo, že je opravdu konec. Na jednu stranu jsem byla ráda, že si budu moci dojít zažádat o řidičák, ale na druhou stranu mi bylo smutno, že to skončilo. Někam pravidelně chodíte, s někým se pravidelně vídáte, a najednou nic. Já vím, jsem hrozná cíťa. :D Ale byla jsem ráda, že jedna slečna z autoškoly to měla podobně. :D 


Každopádně... co dál se stalo, jsem nečekala. Zkouška byla ve středu a v pátek mi večer volalo nějaké číslo, nestihla jsem to zvednout a za chvíli mi přišla smska. Prý jsem na zkoušce přišla do kontaktu s nakaženou osobou koronavirem. To byl šok!! Volala jsem tam a paní z hygieny mi řekla, že musím mít 14ti denní karanténu a v úterý si zajít na testy. Já si na 99% myslím, že jsem v pořádku, ale narušilo mi to všechny plány. Včera jsem měla mít s kamarádkou krásný výlet, dnes jsem měla jet na projížďku na koních, večer pak ségry oslava narozenin u babičky, v pondělí žádost o řidičák.. A teď najednou si nemůžu dojít ani nakoupit.. Taky mě štve, že nemůžu do práce. Bohužel, jako OSVČ od státu na neschopenku nedostanu ani korunu... Ale jednu dvě pozitivní věci na tom vidím. Jak mi bylo smutno, že už o instruktorovi neuslyším, tak teď jsme zase v kontaktu. :D :D Sice jsme si napsali jen pár vět, ale je to takový zajímavý. Teď asi na autoškolu nezapomeneme ani jeden. :D On teď asi musí být docela nervózní, protože čeká na naše výsledky, protože on s nakaženou osobou v místnosti nebyl. Když my budeme čistý, tak on do karantény nemusí. Tak držte palce, ať to dopadne dobře. Nedokážu si představit, že bych musela kontaktovat všechny, se kterými jsem přišla od středy do pátka do styku... Ale je to hustý, furt mi tak nějak nedochází, že opravdu nemůžu ani s košem. Když byla celostátní karanténa, přece jen na procházku jsme mohli, teď nemůžu navštívit ani mamku. :D Ale zase mám aspoň čas uklízet, cvičit, číst a psát na blog. ♥ Musím to brát pozitivně. 

Jsou ještě další věci, o které bych se s vámi ráda podělila, ale koukám, že už tak je článek dost dlouhý. Obávám se, že si ho ani nikdo nepřečte. A když jo, možná řekne, že je nezajímavý. :D Tak končím, mějte se krásně. ♥

Komentáře

  1. Fuuu, já bych asi autoškolou potřebovala projít znovu, hrozně jsem z toho řízení vypadla a teď se děsím toho, sednout se znovu za volant. Jinak tedy gratuluji k úspěšnému složení zkoušek! Pro mě to byl hrozně moc důležitý milník v životě. Doufám, že budeš zdravá a koronavirus mít nebudeš... :( Jinak moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. V prvom rade gratulujem k autoškole. Teraz už len začat pravidelne jazdit a hlavne sa nebát. Uvidiš že to je užasnééé.
    A k minulemu článku - on ti nezmizol, len ho máš na druhej strane. Pred chvilou som ti ho komentovala. V bloggeri si musiš v časti Rozloženie a tam Blogové prispevky nastavit, kolko chceš, aby sa ti článkov zobrazovalo na hlavnej stranke. Pravdepodobne máš nastaveny len jeden, alebo máš nejaku šablonu, ktorá podporuje len jeden článok na hlavnej strane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovím na komentář i tady, aby i ostatní věděli, jak to mám a třeba je něco napadlo. :D Článků na stránku mám 5, ale zkoušela jsem i číslo měnit, jestli se to třeba jen nekouslo. :D A šablona by měla být v pořádku, protože nejdřív jsem na stránce měla oba dva články a najednou v průběhu dne se ten starší přesunul na druhou stranu (šablona ale povoluje více článků). Už jsem zkusila i aktualizovat šablonu. Tak kdyby někoho něco napadlo, budu ráda, když napíšete. :)))

      Vymazat
  3. Moc gratuluji k autoškole! :) Držím palce, aby si byla zdravá a koronavirus tě minul :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Také gratuluji k autoškole! :) Já si řidičák dělala hned v 18ti a celé 4 roky, co ho mám, tak pravidelně řídím a řízení miluju :) A snad tvoje výsledky na koronu budou negativní :)
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k autoškole, já sama jsem dělala řidičák, už ani nevím, někdy kolem dvaceti, samozřejmě taky později než všichni ostatní. Dohnala mě k tomu situace doma, kdy rodiče potřebovali jezdit k doktoru a "co kdyby najednou máma nebo táta nemohli řídit".. Teď musím ale uznat, že je to naprostý luxus, všechny ty autobusové cesty jsou teď mnohem rychlejší a pohodlnější :D Překvapivě jízdy po městě jsou podle mě jednodušší než mimo město, tady se stačí naučit základní pravidla, dávat pozor a jsi v pohodě, ale třeba potkat kombajn nebo traktor na nějaké úzké silnici, to je pro mě noční můra :D

    OdpovědětVymazat
  6. Autoskola, no i ja si rikam ze bych mela konecne hnout svym linym zadkem a zkusit ji, ale ne, ja se porad bojim az si rikam, ze i deti prijdou drive nez autoskola a ty do triceti nevidim :D takze gratulka a blahopreji! ♥ s autem se da toho delat o mnoho vic, zivot mi prijde hned jednodussi.

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Velká gratulace k autoškole :) já se taky bála, ale dala jsem to, v září to bude rok, co mám řidičák a je to super
    To je hrozný s tím covidem :(. Já jsem byla na táboře a školitel nám řekl, že jestli se tam objeví dítě s koronavirem, tak tam budeme zavření 14 dní v karanténě. Naštěstí bylo vše OK.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji k autoškole! Já ji dělala před dvěma roky a bylo to pro mě dost peklo, ale mám to, taky napoprvé a naštěstí stále jezdí. :D A snad tedy nebudeš nakažená! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, když čtu o tvé autoškole, hned jsem si vzpomněla na tu svou..až na to, že já naštěstí nepřišla do kontaktu s nakaženou osobou, ale zase jsem s nakaženou osobou přišla do vztyku v práci (ačkoliv jsme to ještě nevěděli) a v karanténě jsem nebyla :-D Přitom by to byl průser jako Brno, kdybych to v práci roznesla. Já jsem ráda, že už mám opravdu řidičák nějakou tu dobu v kapse a neboj, moje sestra dělal řidičák když ji bylo nějak 33 let :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem k autoškole, tiež by som si ju rada spravila. :) Zatiaľ som si na to nevyhradila čas, ale plánujem to. :)

    OdpovědětVymazat
  11. I já se přidávám ke gratulantů, přeji hodně šťastných kilometrů bez nehody.
    Ta karanténa je velmi nepříjemná, snad ti to rychle uteče. Hlavně, ať jsi zdravá!
    Michaelo, děkuji za návštěvu na své blogu a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k autoškole, měla jsem fakt velke stesti, to kazdopadne. Ja co mm zkusenosti osobni i od kamarádu, vetsinou to jsou vsechno protivni nebo zli unstruktori a u komisařů to pak neni o nic lepsi. Ja měla hrozneho instruktora, fakt stary zapškly chlap, co jsem mu delala osobni taxi, vezla jsem ho i ke kadernici a nebo domu si neco zaridit atd :D :) ale jako jo ted se tomu směju a ráda na to vzpominam, ale tenkrat to pro me bylo takovy, ze jsem byla z kazde jizdy nervozni a fakt jsem si to neuzivala, ale po letech jsem stastna ze uz davno ridicak mam :) je to svoboda si moct kdykoliv kamkoliv zajet a neresit kdy mi jede bus nebo vlak :))))
    s tim covidem me to mrzi, nebo tedy asi ho nejspis nemas, ale karantena, no asi to neni nic moc. byt porad zavrena, prijde mi divny ze clovek nemuze ani s košem, jako chapu ze nemuzes do obchodu, ale obcas mi prijdou nektery veci uz prehnany.... jsem zvedava jak to bude na podzim, snad uz to nebude zadny velky extrem, ale mela jsem letos velke cestovatelske plany do zahranici, a nic no.. bojim se ze uz to bude naporad takovy jiny, ze uz se nevratime tam kde to bylo pred covidem..... ale snad se pletu...
    tobe preji at ti to brzy utece :)) ale mas ted poradne cas na sebe :) tak toho vyuzij :))))

    OdpovědětVymazat
  13. p.s. všechno nejlepsi dodatecne k narozeninam Míšo :)
    p.s.s. napadlo me, vim ze jsi z Jiznich Cech, ale nejezdi nekdy do Prahy ? kdyby jo, mohly bychom se nekdy sejit, pokecat, nebo vymyslet, pokud by te nekdy lakalo se sejit, pokecat s jinou blogerkou, tak dej pripadne vedet, pokud ne, tak se nezlob :))))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡