Kam bych se chtěla podívat (zahraničí)

Krásný den, všem. ♥︎ Máme tu nový měsíc a s ním i nový článek. Jelikož miluju cestování a poznávání nových míst, mám svůj seznam měst, které bych chtěla navštívit. Úplně moc mě neláká vidět Bali, Maledivy, Mauricus nebo podobné destinace. Jsem spíše na ty historické části, ale přírodu také miluju. 
Určitě bych si dala na seznam i Itálii, ale tam už jsem byla v Římě a Benátkách a myslím, že to prozatím stačí. :) Možná by mě lákaly i severské země, ale tam by na mě byla zima. :D :D

RAKOUSKO

Poslední dobou mě to do Rakouska táhne víc a víc. Lákají mě tam jezera, hory (♡), ale hlavně můj oblíbený Andreas Gabalier. ♥︎ :D Díky němu jsem začala mít ráda němčinu a díky němu mám většinu písniček ve Spotify německých (a rakouských). Rakousko máme hned vedle a já nebyla snad jinde, než v Linzi v Primarku.. :( No musím to napravit. 

Vídeň


Hallstatt


Salzburg


NĚMECKO

Jako Rakousko, začíná se mi líbit i Německo. Vždycky, když si pustím své oblíbené německé party šlágry (příklad 1, příklad 2), hned bych tam jela. :D

Mnichov


Berlín


ŠPANĚLSKO

Myslím, že není nikdo, koho bych měla ráda delší dobu, než Enriqueho Iglesiase. Začala jsem ho poslouchat někdy ve 12ti letech.. To už je nějakých 16 let! A stále je jeden z mých nejoblíbenějších zpěváků! ♥︎

Barcelona


Sevilla


NIZOZEMSKO (HOLANDSKO)

Tak Amsterdam je jasný, sice to tam určitě všude smrdí trávou, ale ty baráčky podél řeky, krása. :D

Amsterdam


MEXIKO

Na Mexiko mě zase přivedl Carlos Rivera. ♥︎ Toho už poslouchám taky pěkně dlouho a miluju ho!!

Mexiko


IRSKO

Do Dublinu jsem měla letět s bráchou na přelomu března a dubna předminulého roku. Ale bohužel, covid nám to překazil. Miluju irskou hudbu a nejvíce The High Kings. U nás na jihu máme jednu irskou hospůdku a jeden čas jsem tam bývala fakt často. :D

Dublin


POLSKO

K Polsku úplně vztah nemám, ale podle fotek mě jednou zaujal Krakov a hned jsem si ho dala na seznam.

Krakov


TURECKO

Hmm, já a turecké telenovely. :D Příchuť lásky, Recept na lásku a Zasněná láska. MILUJU ! ♥︎ :D Díky těmto seriálům mě Istanbul láká víc a víc.

Istanbul


NEW YORK

Klasika. NY prostě musím zažít!

New York


KALIFORNIE

Stejně tak LA.

Los Angeles


UTAH

Ty hory. :)) Ale třeba ani Colorado nemusí být špatné.

Salt Lake City


RUSKO

Moskva je také jedinečná. Už dlouho o ní přemýšlím. Na výlet si vezmu mamku a budu doufat, že ruštinu ze školy ještě úplně nezapomněla. :D

Moskva


A jaká místa lákají vás? 

Komentáře

  1. Máš na seznamu hezká místa. Budu držet palce, aby ti to vyšlo. :) Já byla ve Skotsku, to byla paráda, škoda, že jsem chodila Edinburghem v horečce, ale zvládla jsem to. Při cestě do Skotska jsme se stavili právě v Amsterdamu. Domky jsou nádherné, všude sama kola a tráva je cítit opravdu na každém rohu :DD v Turecku byla před měsícem ségra a moc se jí tam líbilo. Ve Vídni je krásně ❤️ chtěla bych navštívit i další rakouska města. Také bych se ráda podívala do Švýcarska a dl Sydney. I když to je asi dost nereálné :D

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nemám vysněné místo, kam bych se chtěla podívat, ale vždycky mě hrozně moc lákalo Norsko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, aby se Ti to splnilo! Já mám taky svůj seznam míst, která bych chtěla navštívit❤️poslední dobou mě začaly lákat hlavně místa, kde je nádherná příroda. Dřív jsem tu přírodu tolik neprožívala jako za poslední dobu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný seznam! Držím palce, aby se ti toho splnilo navštívit co nejvíce 🤗. Já bych se ráda znovu podívala do Francie - Paříže 😍 a do Anglie do Londýna a do Irska taky 🍀. A můj sen je jednou navštívit Hawaii 😍🌴.

    OdpovědětVymazat
  5. Abych pravdu řekla, tak mě mojé guilty pleasure v podobě telenovel nalákalo nejen do Turecka, ale také do Mexika, které si ve svém seznamu zmínila. :D Každopádně u mě je numero uno Istanbul, procestovat skrz na skrz Itálii a láká mě třeba taky Rusko, Litva, Írán nebo Maroko. Ale ten seznam je nekonečný. :D Každopádně držím palce, ať se ti podaří procestovat všechna místa, která sis vysnila. :)

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká místa, v Salzburgu i Barceloně jsem byla a stojí to za to :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc hezký seznam :). Já na některých místech byla, třeba Barcelona, Amsterodam, Salzburg (celkově to byl zájezd do Bavorska). Mě lákají právě severské země (byla jsem v Norsku, ale chtěl bych vidět ještě víc :D), Tatry, Alpy... Krakow mě taky láká, ale teda i Wroclaw :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná místa, kromě Vídně jsem nikde z tvého seznamu nebyla a i v té Vídni jsem byla jen jeden večer na vánočních trzích, takže nebyla možnost si nic extra projít. V mých top místech je momentálně Itálie (hlavně Florencie a Benátky), Norsko a Řecko <3

    LV
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, takových plánů :) V Krakově jsem už jednou byla, ale byla jsem na střední a ještě mě cestování tolik nebralo :D Tak bych si ho ráda zopakovala. My příští rok chceme vyrazit do Karlových Varů a do Paříže :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. New York je také můj velký sen, ale chtěla bych ho navštívit na podzim - Central park musí být v tomto období nádherný! :) Jinak Barcelona je taky dokonalá, to město mě úplně uchvátilo a moc ráda tam někdy ještě zavítám. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článok! Dúfam, že sa ti tieto cestovateľské sny splnia :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  12. Kromě Turecka se shodneme, ale po tom všem, co se dělo poslední měsíce a jak se nedalo cestovat, tak bych vyrazila snad kamkoliv, jen aby to vůbec šlo :D

    OdpovědětVymazat
  13. V Rakousku jsem byla ve Vídni a byla moc krásná. Ráda bych také viděla zmíněný Hallstatt. A Amsterdam je můj sen! Já nevím proč, ale mám úplný pocit, že to je stvořené pro lásku. Neskutečně mě to tam táhne a to popravdě ani nevím, co vše se tam nachází. :-) New York mě dávno opustil, už mě neláká, spíš mě láká Kalifornie, Virginie :-) A moc ráda bych se zajela podívat do Paříže a Irsko taktéž a to jen díky seriálu Outlander :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Viděla jsem hodně míst z tvého cestovatelského seznamu. Všude je krásně. O Vánocích nebo v zimě bych ráda zavítala na Fuerteventuru.

    OdpovědětVymazat
  15. Vídeň mohu doporučit, měli jsme možnost tam na pár dní výletit, bylo tam krásně

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezký seznam míst. Přeji ti, aby ti to vyšlo a podívala ses tam. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Michaelo, máš krásné sny. V tebou vybraných městech v Evropě jsem téměř ve všech byla a musím říct - dobrá volba.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Skvelý článok, prajem ti nech stihneš obehať všetko, čo je na tvojom zozname. Mňa Amerika napríklad až tak neláka. Ako keby mi niekto zaplatil výlet do New Yorku tak nepoviem nie, ale skôr by som chcela precestovať Európu. Francúzsko, Taliansko (hlavne Toskánsko) Grécko, Španielsko. Moc ma lákajú aj severské krajiny a Ázia! Ázia mi pripadá ako úplne iný svet. Och a nemôžem zabudnúť na Jamajku a Kubu. Mala by som začať viac cestovať ak to chcem stihnúť.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  19. V Barceloně, Krakově i Amsterdamu jsem byla a můžu jen doporučit!
    Mě zajímá Amerika, tam jsem ještě nebyla a strašně ráda bych to napravila. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  20. Až na Mexiko, Turecko a Rusko máme wishlist celkem podobný. Na některých místech jsem sice už byla, ale moc ráda bych se tam vrátila. Mým velkým snem je procestovat Dánsko, Kanadu a Portugalsko. Dánsko mě naprosto okouzlilo a nevzdávám se plánu se tam jednou odstěhovat. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡