Stěhování pokračuje, nové video na YT


 Krásné nedělní ráno. ♥  Přináším nový článek a zároveň i nové video. Že jsem byt našla, už víte z minulého článku. Ale to bych to nebyla já, aby mi nenastala nějaká komplikace.. No zítra bude den, kdy toho budu dost řešit. Tak mi držte palce, ať vše dobře dopadne a já se budu moci v klidu odstěhovat. 

Jinak se toho v posledních pár dnech moc zajímavého neděje. Převážně jsem jen doma, buď něco balím nebo se učím do práce na jedny důležité a těžké zkoušky. Takže to mě docela zaměstnává..

Je toho už tak nějak moc, že v noci špatně spím. Hodně stresu. Budím se unavená, se špatnou náladou a bolestí hlavy. Možná za to může i jídlo, protože to teď nějak neřeším, jím všelijak. No prostě všechno dohromady nic moc.. Ale věřím, že jakmile se přesunu do dubna, budu mít za sebou stěhování, všechno bude lepší. Konečně budu i chodit do práce, jelikož naše pobočka zavřená není, ale máme ji teď jen v Praze (moje skupina). Chce to pozitivní myšlení, bude líp. 

Co vy, jak se máte? Doufám, že vše zvládáte. ♥ 




Komentáře

  1. Jee, jak já miluji stěhovací vlogy! Ale stěhování samotné vím, že je docela peklo, doufám, že už hezky bydlíš a že vše probíhá v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc držím palce, aby všechno ohledně bytu dobře dopadlo a samozřejmě i zkoušky do práce!
    Když jsem se v září stěhovala do bytu, kde studuju vysokou, asi týden nebo 14 dní předtím jsem byla strašně nervózní, dokonce se mi o tom i zdálo. Stále jsem přemýšlela, abych něco nezapomněla. Dokonce jsem z toho byla i týden nemocná, jak jsem byla ve stresu :/..
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Každý sa teraz kdesi sťahuje, haha :D Pekné video, držím palce s celým procesom 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno bude nakonec tak, jak má být :) A zkoušek se neboj, určitě je zvládneš levou zadní ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem moc ráda. že máš jednu starost za sebou a konečně sis našla svůj byteček. Už teď se těším, jak nám ho ukážeš, jak si to tam vyladíš apod. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Hned se jdu na video kouknout! Doufám, že ti brzy bude lépe, je toho na tebe teď dost.. :( <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé tak to se podívám, i když dneska jedu spíš na moodu blogů. :) Tak snad brzy. Jinak práci ti teď trochu závidím, být doma bez práce mě začíná ubíjet, nějak se to dalo, dokud alespoň ta malá trocha byla otevřená, ale teď? :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Stěhování není sranda a chce to pevné nervy, sama tuhle změnu teď prožívám a držím ti moc palce, ať se vše nadále obejde bez komplikací. Stejně tam hodně štěstí ke zkouškám! :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za přečtení a komentáře. ♡